ویژگی آینه های دکوراتیو

آینه دکوراتیو امروزه همانند کاغذ دیواری یکی از عناصر اصلی دکوراسیون داخلی  است. استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی از قدیم رایج بوده و رفته رفته به دلیل پیشرفت تکنولوژی استفاده از آنها هم بیشتر شده و هم متنوع تر.

مثلا انواع کارهایی که روی آینه انجام میشود و انواع برشها توانسته زیبایی های آن را چندین برابر نمایند.

استفاده از ابزار در اطراف این آینه ها بسیار پیشرفت کرده و همچنین با استفاده از دستگاههای سی ان سی خاص انواعی از طرح و نقش را روی آنها ایجاد مینمایند.

آینه های دکوراتیو

آینه های دکوراتیو

آینه ی دکوراتیو


طرح ها و رنگ های آینه های دکوراتیو

این آینه های از نظر شکل شامل اشکال هندسی نظیر مربع، لوزی و دایره و … هستند. گاهی با کنار هم قرار دادن این اشکال ، طرح های زیبایی را خلق میکنند.

برخی از آینه های دکوراتیو دارای رنگ متفاوت هستند. مثل رنگهای قرمز، شرابی، شامپاینی، قهوه ای، کرم، زرد، نقره ای، مشکی و …

برخی از آینه های دکوراتیو بخاطر برش با دستگاه دارای اشکال متفاوتی میشوند.

طرح های آینه ی دکوراتیو

طرح لوزی آینه ی دکوراتیو

طرح مستطیل آینه های دکوراتیو


ابزار در آینه دکوراتیو

آینه های دکوراتیو بوسیله ابزارهای خاصی که زده میشوند، علاوه بر زیبایی باعث ایمنی بیشتر آینه هم میشوند.

لبه های آینه با ابزار زدن از حالت برندگی خارج شده و صیقلی می شوند. ابزارها میتوانند بصورت یک طبقه یا دوبل و یا مدلهای دیگر زده شوند.

برش با دستگاههای خاصی صورت میگیرد.

ابزار آینه های دکوراتیو

ابزارهای آینه دکوراتیو

ابزارآینه های دکوراتیو


آینه های دکوراتیو رنگی

آینه دکوراتیو های در رنگهای نقره ای ، مسی، شامپاینی، طلایی، قرمز، آبی، زرد، سبز، قهوه ای و مشکی وجود دارند.

استفاده از آینه های دکوراتیو رنگی و شیشه های رنگی از گذشته در معماری ایرانی استفاده داشته اند. بسیاری از سبکهای معماری ایرانی بوسیله آینه های دکوراتیو در جهان مشهور هستند.

شاید پر استفاده ترین آینه های دکوراتیو رنگی رنگ قهوه ای و شامپاینی میباشد.

آینه ی دکوراتیو سیلور

آینه های دکوراتیو نقره ای

آینه ی دکوراتیو طلایی


مرکز فروش آینه های دکوراتیو

شرکت آرین آرایه با راه اندازی بخش شهر آینه توانسته تنوع زیادی را در آینه های دکوراتیو ایجاد نماید. شما می توانید با مراجعه به هر یک از شعب ما در سراسر ایران تنوع بالای فروش آینه های دکوراتیو را مشاهده کنید. مرکز فروش آینه های دکوراتیو شرکت آرین آرایه در شهرک غرب میباشد.

فروش آینه دکوراتیو

فروش آینه های دکوراتیو

فروش آینه دکوراتیوهای زیبا


آینه دکوراتیو ونیزی

آینه های ونیزی در قرن 15 در ایتالیا رواج داشتند ولی آوازه آنها در بسیاری از مناطق اروپا بود. این آینه های دکوراتیو و زینتی از زیبایی بسیار بالایی برخوردار بودند. به شکل ظریفی تولید میشدند و در درون قاب های چوبی ظریف با مهارت قرار میگرفتند. سختی تولید آنها باعث شده بود قیمت بالایی داشته باشند و تنها مخصوص خانواده های متمول و اشرافی بودند. در قرن شانزده به دلیل درخواست زیاد این آینه ها مدلهای تقلبی هم وارد بازار شد.

آینه های دکوراتیو خاص

آینه ی دکوراتیو زیبا

آینه دکوراتیوهای باکیفیت


شیشه های دکوراتیو بین کابینتی

برای فاصله بین کابینت ها و فضای خالی ایجاد شده متریالهای مختلفی وجود دارند. مثل کاشی های بین کابینتی . اما یکی از پر کاربردترین و زیباترین های این متریالها می تواند شیشه های دکوراتیو بین کابینتی باشد که به رنگهای مختلف سبب زیبایی بسیار کابینت ها میشود.

آینه ی دکوراتیو با دوام

آینه های دکوراتیو خاص

آینه دکوراتیوهای متفاوت

آینه های دکوراتیو زیبا

دکوراسیون آرایشگاه

آینه دکوراتیوهای درخشان

آینه ی دکوراتیو حلقه ای


آینه دکوراتیو لوزی

امروزه یکی از المان های موثر در حیطه دکوراسیون داخلی که موجب شکیل تر دیده شدن محیط میشود، آینه های دکوراتیو هستند. این آینه ها در طرح ها و رنگبندی های متنوع طراحی و وارد بازار شده اند. محیط مورد استفاده برای این عناصر تنها مختص فضای داخلی خانه ها همچون سالن پذیرایی و نشیمن نیستند بلکه در محیط های دیگری از جمله لابی ساختمان، آسانسورها، هتل و رستوران، حمام و سرویس بهداشتی و… نیز مورد استفاده واقع میشوند. این چنین محصولاتی میتوانند در ابعاد دلخواه شما تهیه و ارائه شوند. از طرفی این آینه ها در طرح های متنوعی چون لوزی، دایره، مستطیل، مربع، اشکال نامنظم و… تولید میشوند. آینه دکوراتیو طرح لوزی با نظم خاصی که دارند میتوانند المان مناسبی برای فضاهای کوچک با سبک مدرن در جهت زیبایی و دیزاین قرار گیرند و موجب بزرگتر دیده شدن فضای اطراف شوند.


آینه دکوراتیوها با طرح لوزی

آینه ی دکوراتیو لوزی

آینه های دکوراتیو لوزی شکل


قیمت آینه دکوراتیو لوزی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به چنین آینه هایی علاقه مند باشید و در نظر دارید که از چنین محصولی در جهت شکیل تر شدن محیط پیرامون خود بهره مند شوید احتمالا یکی از سوالاتی که در ذهن دارید هزینه آینه های دکوراتیو و به طور خاص تر قیمت آینه های دکوراتیو با طرح لوزی است. معمولا المان های متعددی میتواند در هزینه آینه های دکوراتیو تاثیر گذار باشد از جمله ابعاد آینه، طرح آن و میزان ابزاری که برای طراحی محصول بکار رفته و نهایتا هزینه نصب. بهتر هست قبل از هر اقدامی قطعی از جزییات کامل هزینه ها به طور قطع اطمینان حاصل و نهایتا با بررسی های صحیح تصمیم خود را در کمال اطمینان بیان نمایید.


قیمت آینه دکوراتیو لوزی

قیمت آینه های دکوراتیو لوزی

قیمت آینه دکوراتیوهای لوزی


مرکز فروش آینه دکوراتیو در تهران

هلدینگ عظیم آرین آرایه، با ارائه طیف وسیعی از خدمات و محصولات متنوع در زمینه دکوراسیون داخلی سعی بر آن دارد تا عمده احتیاجات شما را در این حیطه به خصوص بصورت یک جا پوشش دهد. طرح ها و رنگبندی های متنوع در ابعاد گوناگون برای آینه های دکوراتیو، مجموعه آرین آرایه را به یکی از مراکز فروش این محصول در تهران مبدل ساخته است. این مجموعه با داشتن سه شعبه در تهران و با حضور کادری حرفه ای در زمینه دیزاین آماده است تا شما هم وطنان گرامی را در این مسیر برای داشتن بهترین انتخاب همراهی نماید.

ارتباط با مشاوران مجموعه:
۰۹۰۲۷۰۰۰۹۸۵  – wallpapercity@

آرین آرایه ارائه دهنده انواع کابینت در یافت آباد »» تهران،بازار مبل یافت آباد _ ۰۲۱۶۵۸۱۲۳۵۰

آرین آرایه ارائه دهنده انواع کابینت در غرب تهران »» تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی _ ۰۲۱۲۶۷۶۷۲۲۵

آرین آرایه ارائه دهنده انواع کابینت در شرق تهران »» تهران، میدان هروی خیابان موسوی _ ۰۲۱۲۲۹۳۱۲۵۷


مراکز فروش آینه دکوراتیو

فروش آینه دکوراتیو

خرید و فروش آینه دکوراتیو


آینه دکوراتیو طرح کلاسیک

آینه های دکوراتیو طرح کلاسیک معمولا برای دیوارهایی با فضای خالی و بزرگ بسیار کاربردی هستند. انتخاب آینه ها به سبب ویژگی های خاصی که دارند میتواند به ویژه برای محیط های کوچک همراه با نور پردازی کم انتخاب هوشمندانه ای را رقم زند. طرح های آینه های دکوراتیو کلاسیک متشکل از اشکال هندسی منظم اعم از لوزی، مستطیل، مربع، دایره و… میباشد. این چنین آینه هایی بصورت افقی و عمودی میتوانند در سالن پذیرایی و نشیمن، راهرو نزدیک به درب ورودی، ستون ها در رنگبندی چون طلایی، نقره ای و مسی مورد استفاده واقع شود.


آینه دکوراتیو کلاسیک

آینه های دکوراتیو کلاسیک

آینه دکوراتیو های طرح کلاسیک


خرید آینه دکوراتیو ارزان

معمولا آینه دکوراتیو هایی که ابزار کمتری در طراحی و تولید آن ها بکار رفته است قیمت ارزان تری را به خود اختصاص میدهند. آنچه که در هنگام خرید آینه های دکواتیو بهتر است به آن ها توجه نمایید به صورت زیر هستند:
– طرح محصول انتخابی باید با فضای مورد استفاده هماهنگی داشته باشد.
– بعد از ارسال محصول، تکه های متفاوت آن را کاملا بررسی نمایید چرا که ممکن است بخشی از آن ها دچار شکستگی شده باشند.
– بهتر است اندازه آینه را به نحوی در نظر بگیرید که خیلی بزرگ نباشد، چرا که در این صورت آینه بخش زیادی از دیوار را پوشش داده و مسلما جلوه مناسبی را از خود به نمایش نمیگذارد.


خرید آینه دکوراتیو ارزان

خرید آینه های دکوراتیو ارزان قیمت

خرید آینه دکوراتیو های ارزان


ساخت آینه های دکوراتیو


کانال آینه دکوراتیو


آینه پلکسی دکوراتیو


مدل آینه های طرح دار


آینه دکوراتیوهای ارزان

آینه های دکوراتیو ارزان قیمت

آینه های دکوراتیو ارزان


آینه های دکوراتیو تهران


آینه های دکوراتیو تهران

آینه دکوراتیو در شهر تهران

آینه ی دکوراتیو تهران


نصب آینه های دکوراتیو

آینه های دکوراتیو اغلب به نحوی طراحی شده اند که شباهت بسیار زیادی به قطعات پازل دارند. مراحل نصب این چنین محصولی خیلی پیچیده نیست، ابتدا بهتر است محل دقیق هر قطعه را علامت گذاری نمایید و بعد با چسب مخصوص آینه، هر قطعه را در نهایت احتیاط که آسیبی به آن ها وارد نشود طبق الگوی کلی چیدمان محصول، با دقت در فضای مناسبی که مد نظر قرار داده اید نصب نمایید. نکات قابل توجه در فرایند نصب این گونه آینه ها آن است نصب قطعات این محصول در نهایت دقت و ظرافت، هماهنگ با الگوی طرح بایستی انجام شود. تا نمایش تصویر نهایی در نهایت زیبایی اجرا شود. از طرفی به سبب شکننده بودن جنس آینه اهمیت دارد که در کلیه مراحل اعم از ارسال و نصب از قطعات آن مراقبت نمایید و مانع از شکستگی و حتی لب پر شدن آن ها شوید.


نصب حرفه ای آینه دکوراتیو

نصب آینه های دکوراتیو

نصاب آینه های دکوراتیو


زیباترین آینه های دکوراتیو


زیباترین آینه های دکوراتیو

زیباترین طرح آینه های دکوراتیو

زیباترین آینه های دکوراتیو


تولید کننده آینه های دکوراتیو


کارخانه تولید آینه ی دکوراتیو


برخی اطلاعات در ارتباط با آینه های دکوراتیو