حراج کاغذ دیواری :

کاغذ دیواری به عنوان پر طرفدارترین دیوارپوش خواهان زیادی بین مصرف کننده ها دارد. همانطو که می دانید کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند که بر اساس کیفیت و برند قیمت های متفاوتی خواهند داشت .از تولیدات ارزان داخلی تا تولیدات با قیمت بالاتر خارج از کشور. از مزایای کاغذ دیواری های داخلی ارزان بودن آن و همچنین مناسب برای سلیقه هایی که ساده پسند هستند می باشد اما این کاغذ دیواری ها گاهاً ویژگی های کاغذ دیواریهای با کیفیت بالاتر مثل قابل شست و شو  بودن و یا گرماژ کافی نمی باشند و به طبع کیفیتی درحد کاغذ دیواری های گران تر ندارند.حراج کاغذ دیواری های خارجی و با کیفیت فرصت خوبیست برای کسانی که تمایل دارند با هزینه ی کم کاغذ دیواری مناسب و با کیفیت تهیه کنند.

دلایل حراج کاغذ دیواری

دلایل مختلفی می تواند برای حراج کاغذ دیواری وجود داشته باشد که در زیر به ذکر چند مورد از اصلی ترین موارد آن می پردازیم

کاغذ دیواری هایی که عمده کدهای دیگر از آن سری کاغذ دیواری در انبار به عدم موجودی رسیده است.

کاغذ دیواریهایی که از هر کد موجود در آلبوم تعداد کمی در ته انبار مانده و وارد کننده یا تولید کننده تصمیم می گیرد سریعاً آنها را از انبار خارج کرده و بار جدید را جایگزین نمایید

وارد کننده هایی که با در فروش کاغذ دیواریهایی که وارد کرده اند چندان موفق نبوده اند و تصمیم به خارج شدن این تجارت دارند گاهاً بصورت یکجا اقدام به حراج کاغذ دیواری ها می کنند.

برخی از کاغذ دیواریهایی که با طرحی خاص وارد بازار شده اند و با اقبال عمومی روبرو نشده اند و نگهداری آنها برای وارد کننده یا تولید کنند ضرر مطلق محسوب می شود.

خرید کاغذ دیواری حراج خورده  یک راه خوب و با صرفه

شما زمانی می توانید کاغذ دیواری را با قیمت مناسبی تهیه کنید و یا به نوعی از حراج کاغذ دیواری‌بهره مند شوید که کاغذ خود را از مرکز پخش و فروش کاغذ دیواری تهیه کنید تا مطمئن شوید قیمتی که کاغذ دیواری را تهیه کرده اید به واقع از قیمت واقعی آن کمتر است. هر چند گاهی برخی از فروشگاه ها با زدن تیکت حراج بر اجناس خود قصد فریب مشتری را دارند . یعنی با افزایش قیمت کاغذ و سپس کاستن آن با برجست حراج می خواهند خریداران را فریب دهند. ولی شرکت های معتبر که  مشغول انجام پروژه های سنگین تر و بزرگ تری می باشد ؛ هرگز با کشیدن سود روی کاغذ دیواری هایی که خرده فروشی محسوب میشود قصد سود رسانی به خود ندارد!

حراج کاغذ دیواری در شهر کاغذ دیواری

دفتر مرکزی شهرکاغذ دیواری در تهران واقع شده و شما میتوانید با مراجعه ی حضوری به شرکت ما از شوم روم محصولات دیدن فرمایید.اگر ساکن تهران نیستید این مژده را به شما میدهیم که شرکت ما نمایندگی های متعددی در استانهای دیگر نیز دارد.