کاغذ دیواری بنفش

کاغذ دیواری بنفش جزو کاغذ دیواریهای با رنگ جذاب در دکوراسیون مدرن محسوب می شود. انواعی از کاغذ دیواریها که در انها رنگ بنفش بکار رفته است را می توان از نظر انواع تم رنگی بنفش و طرح بنفش تقسیم بندی نمود.

رنگ بنفش بکار رفته در کاغذ دیواری می تواند در زمینه ان استفاده شده باشد و طرح های روی کاغذ دیواری از دیگر رنگها باشد یا بالعکس

در تصویر زیر شما کاغذ دیواری با زمینه بنفش را مشاهده می کنید که گلهای داماسک یا شبه داماسک روی آن قرار دارند که رنگ طلایی مایل به کرم دارند. استفاده از کاغذ دیواری بنفش هم برای اتاق پذیرایی و هم اتاق خواب و هم محیط های اداری پیشنها می گردد.

کاغذ دیواری بنفش با خطوط راه راه می تواند در اتاق خواب یا محیط اداری مثل دفتر کار کاربرد داشته باشد.

کاغذ دیواری بنفش برای اتاق خواب

کاغذ دیواری بنفش برای اتاق خواب گزینه خوبی است. استفاده از طرح گلهای زرد روی زمینه بنفش جلوه زیبایی دارد. اگرپس زمینه کار را بنفش انتخاب می کنید طرح روی ان را از رنگی استفاده کنید که تضاد خوبی ایجاد نماید. مثلااستفاده از رنگ مشکی روی آن توصیه نمی شود. کاغذ دیواری بنفش خود جز رنگهای تیره می باشد. مثلا استفاده از رنگ زرد برای طرح های روی کاغذ دیواری با زمنیه بنفش خوب است . البته طیف رنگهای بنفش مورد استفاده نیز متفاوت است و هر طرحی روی طیف رنگی خاص می تواند اثر بخشی متفاوتی داشته باشد.

گاهی شما تصمیم می گیرید که کاغذ دیواری زمینه رنگ دیگر داشته باشد و از طرح بنفش روی ان استفاده شود. مثلاً گل های بنفش می توانند روی کاغذ دیواری با زمینه آبی جلوه بسیار بی نظیری داشته باشند

در ادامه برخی از انواع تم های رنگی و انواعی از طرح های کاغذ دیواری بنفش را می بینیم

کاغذ دیواری بنفش یاسی

کاغذ دیواری بنفش و سفید

کاغذ دیواری بنفش طلایی

کاغذ دیواری بنفش تیره