چگونگی هماهنگ کردن پرده با کاغذ دیواری در دیزاین منزل

دکوراسیون منزل و محیطی که درآن زندگی میکنیم؛ رابطه ی مستقیمی با شخصیت و فرهنگمان دارد.همین کافیست تا میزان اهمیت چیدمان و دکوراسیون را درک کنیم. برای مثال کسی که به هماهنگی میان پرده ی اتاق خواب و دیوار با کوچک ترین جز اتاق مثلا رنگ رو تختی آن اهمیت میدهد؛ مسلماً نسبت به کسانی که این موضوع برایشان اهمیتی ندارد؛ فردی جذاب تر و حتی شاید موفق تر در بسیاری از امور باشد. مسئله ی تمیزی و سلیقه در محیطی که محیط زندگی ماست فقط تاثیر بیرونی ندارد. بلکه این دقت و تمیزی میتواند تاثیر خوبی رو روان خود فرد هم داشته باشد. کسانی که در مسائل مرتبط با دکوراسیون فعالیت دارند و یا علاقه ی شدیدی به طراحی داخلی دارند.
امروزه پوشش دیوار ها را ترجیحاً به کاغذ دیواری توصیه می کنند. چرا که کاغذ دیواری دارای تنوع طرحی و رنگی بسیاری می باشد.همچنین فعالان در زمینه ی مد و دیزاین توصیه ی اکیدی روی ایجاد هارمونی در طراحی و چیدمان منزل و اتاق و حتی محل کار دارند‌.این هماهنگی و هارمونی میتواند با مشورت افراد کاردان صورت بگیرد و هم میتواند با سلیقه ی شخصی باشد.مثلا هارمونی و هماهنگی بین پرده و کاغذ دیواری که میدانیم مسئله ی مهمی در دیزاین است؛ هم میتواند با کمک طراحان زبده باشد و هم میتواند یک انتخاب و سلیقه ی شخصی باشد. شاید خیلی ها تمایل داشته باشند خودشان چیدمان و دکوراسیون اتاقشان را برعهده بگیرند اما ترس خاصی از اینکه انتخاب بدی انجام داده باشند دارند.
شاید نتوانند همانند یک مهندس طراح بصورت ذهنی و با تجسم الگوهای ذهنی، بهترین ترکیب رنگی بین پرده و کاغذ دیواری را انتخاب کنند. اینجاست که ابزارها و خدمات برای سهولت کار این دوستان کارامد و بولد میشود.این ابزار ها میتواند شامل برنامه های کامپیوتری طراحی باشد؛ یا میتواند یک ابزار بسیار بسیار ساده اما کارآمد و در دسترس باشد. یکی از بهترین ابزارهای یاری دهنده آلبوم کاغذ دیواری و سمپل های پرده می باشد.آلبوم کاغذ دیواری همان سمپلی از کاغذ دیواری است که شما را با جنس و رنگ و طرح محصولی که تمایل دارید از آن در دیزاین استفاده کنید آشنا میکند‌.همین که آلبوم کاغذ دیواری مد نظرتان را ورق بزنید و با سمپل های پرده مقایسه کنید و یک آنالیز کلی صورت بدهید به راحتی میتوانید خودتان طراح اتاق و منزل و دفتر کار خود باشید.