انتخاب بر اساس طرح

انواع طرح های کاغذ دیواری :

انواع طرح های کاغذ دیواری عبارتند از طرح های گدار یا به اصطلاح کاغذ دیواری گل گلی، کاغذ دیواری طرح هندسی، کاغذ دیواری خال خالی و کاغذ دیواری گل داماسک و حتی کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات!
به طور کلی انواع طرح های کاغذ دیواری آن قدری زیاد و نامحدود هستند که قابل شمارش و ذکر در یک مطلب نخواهند بود.
انواع طرح های کاغذ دیواری خودشان زیر گروه های زیادی دارند.
مثلا کاغذ دیواری گلدار خود به چند رده بندی خاص تقسیم میشود.
مثلا کاغذ دیواری گل آب رنگی، کاغذ دیواری گل داماسک ، کاغذ دیواری گل انگلیسی و …
همچنین
انواع طرح های کاغذ دیواری آن قدری زیاد هستند که شاید نتوانید یک کلکسیون کامل و یک جا را در یک مغازه ی کاغذ دیواری یا فروشگاه کاغذ دیواری مشاهده کنید.
ولی بهتر است بدانید
انواع طرح های کاغذ دیواری و پوستر دیواری را در شرکت شهر کاغذ دیواری شاهد خواهید بود.

انواع مدل های کاغذدیواری :

انواع مدل های کاغذ دیواری و طرح های متنوع کاغذ دیواری در شرکت شهر کاغذ دیواری موجود می باشد.
شرکت شهر کاغذ دیواری با ارائه ی انواع مدل های کاغذ دیواری در خدمت تمام مردم ایران خواهد بود.
میتوانید انواع مدل های کاغذ دیواری را هم در شو روم شرکت شهر کاغذ دیواری و هم از طریق کانال تلگرام و صفحات مجازی مثل اینستاگرام شرکت شهرکاغذ دیواری مشاهده بفرمایید.

طراحی دکوراسیون آپارتمان 80 متری

طراحی دکوراسیون آپارتمان 80 متری

دکوراسیون آپارتمان 80 متری: ممکن است در ابتدا اینطور به نظر برسد…

کاغذ دیواری طرح چرم

کاغذ دیواری طرح چرم طرحی از کاغذ دیواری است برای آن دسته از افرادی که به شدت علافه مند به چرم هستند و علاقه مند هستند که ازآن در دیزاین خود استفاده کنند.

کاغذ دیواری پلنگی

کاغذ دیواری طرح پلنگی و در کل طرح های هر یک از حیوانات به سبب طرح و سبک خاص خود طرفداران خاص خود را در سر تا سر دنیا برای خود دارا می باشد .

کاغذ دیواری شیک

کاغذ دیواری شیک را سلیقه شما را تعیین می کند اما آنچه که شهر کاغذ دیواری به شما پیشنهاد می دهد آلبوم کاغذ دیواری ورسای ، آلبوم کاغذ دیواری ورساچه ،و... است.

کاغذ دیواری طرح طوطی

کاغذ دیواری طرح طوطی یکی اززیبا ترین طرح ها در حوزه طرحی از پرندگان و طبیعت است. افرادی که به شدت به این پرنده سخنگوعلافه مندهستندازاین طرح استقبال می کنند.

کاغذ دیواری کهکشانی

کاغذ دیواری طرح کهکشان برای پسران جوان و نوجوان و در کل مناسب برای افرادی است که به نحوی به نحوم و ستاره شناسی علاقه مند هستند.

کاغذ دیواری گیسو کمند

کاغذ دیواری گیسو کمند طرح آن الهام گرفته از شخصیت معروف یکی از شخصیت های کارتونی محبوب کودکان است و انتخاب آن برای اتاق خواب آن ها میتواند یک هدیه واقع شود.

کاغذ دیواری طرح فوتبالیست ها

کاغذ دیواری فوتبالیست ها به سبب خاطراتی که کودکان شما با کاراکترها دارند می تواند انتخاب خوبی برای اتاق خواب کودک دلبند شما باشد.

کاغذ دیواری طرح مینیون ها

کاغذ دیواری مینیون ها به سبب شخصیت بانمک ودوست داشتنی که از خود در ذهن کودکان شما ثبت کرده اند جزآن دسته ازشخصیت های محبوب برای دیزاین اتاق کودکان می باشند.

کاغذ دیواری طرح روزنامه ای

کاغذ دیواری روزنامه ای به سبب سبک و طرح فوق العاده خاص خود بیشتر مورد سلیقه پسران جوان و مکان های اداری همچون نشریات قرار می گیرد .

کاغذ دیواری نقشه جهان

کاغذ دیواری نقشه جهان مناسب برای دفاتر گردشگری و آژانس های مسافرتی و کودکان و نوجوانان علاقمند به حوزه جغرافیا و کسانی که رشته آن ها متناسب با زمین شناسی .
کاغذ دیواری یخی
کاغذ دیواری ورساچه
کاغذ دیواری پوست ماری
کاغذ دیواری طرح پوست

کاغذ دیواری طرح پوست

کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات ، کاغذ دیواری طرح پوست ببر و کاغذ دیواری طرح پلنگ و.. موجو در شهر کاغذ دیواری انواع کاغذ دیواری پوستری و سه بعدی.
کاغذ دیواری باب اسفنجی

کاغذ دیواری باب اسفنجی

کاغذ دیواری باب اسفنجی بسیار محبوب است زیرا خود باب اسفنجی طرفداران بسیار دارد . میتوانید آن را در شهر کاغذ دیواری مشاهده کنید.
کاغذ دیواری شرک و فیونا
کاغذ دیواری تینکربل
کاغذ دیواری انگری بردز

کاغذ دیواری انگری برزد

بازی پرندگان خشمگین یا همان انگری بردز که شهرت زیادی پیدا کرد سبب شد تا کاغذ دیواری انگری بردز هم وارد بازار شود برای کودکان و طرفداران این بازی
کاغذ دیواری سفید برفی

کاغذ دیواری سفید برفی

سفید برفی کارتون دوران کودکی را به خاطر دارید؟ کاغذ دیواری سفید برفی انیمیشن زیبا به صورت کاغذ دیواری در شهر کاغذ دیواری موجود میباشد
کاغذ دیواری هلوکیتی

کاغذ دیواری هلوکیتی

کاغذ دیواری هلوکیتی از دیگر کارتون هایی میباشد که کاغذ دیواری آن هم موجود شده است ، شما میتوانید این کاغذ دیواری را در شهر کاغذ دیواری مشاهده کنید.
کاغذ دیواری پلنگ صورتی

کاغذ دیواری پلنگ صورتی

کاغذ دیواری پلنگ صورتی ازانیمیشن هایی که طرفداران دختر و پسر خود را دارد میباشد.میتوانید کاغذ دیواری پلنگ صورتی را در شهر کاغذ دیواری مشاهده کنید.
کاغذ دیواری بتمن

کاغذ دیواری بتمن

کاغذ دیواری بتمن نیز یکی از کاغذ دیوار هایی است که برای طرفداران خاص این انیمیشن ساخته شده است. کاغذ دیواری بتمن را میتوانید در شهر کاغذ دیواری مشاهده کنید.
کاغد دیواری بنتن

کاغد دیواری بنتن

کاغذ دیواری بنتن مناسب برای پسر بچه های خاص میباشد که طرفدار این کارتون جذاب هستند . کاغذ دیواری بنتن را شما میتوانید در شهر کاغذ دیواری مشاهده کنید.
کاغذ دیواری سوپرمن
کاغذ دیواری مرد عنکبوتی
کاغذ دیواری طرح گارفیلد

کاغذ دیواری طرح گارفیلد

کاغذ دیواری طرح گارفیلد همان گربه ی تنبل محبوب که این روزا خیلی طرفدار پیدا کرده رو به جذابی کارتونش در شهر کاغذ دیواری ببینید.
کاغذ دیواری طرح سنگ آنتیک
کاغذ دیواری چمن
کاغذ دیواری قلب

کاغذ دیواری قلب

کاغذ دیواری قلب یکی دیگر از طرح های کاغذ دیواری است که مناسب برای فضاهای رمانتیک است.انتخاب این طرح را با رنگ صورتی میتواند گزینه مناسب برای اتاق کودک باشد.
کاغذ دیواری طرح جین

کاغذ دیواری طرح جین

کاغذ دیواری طرح جین به سبب طرح و سبک خاص خود طرفداران خاص خود را در سر تا سر دنیا برای خود دارا می باشد.به مخصوص نوجوانان یکی از طرفداران مشخص این طرح هستند
کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری خطوط افقی

کاغذ دیواری خطوط افقی برای افرادی مناسب است که به اشکال هندسی علاقه مند هستند . این نوع کاغذ دیواری بهتر است درکنار کاغذ دیواری ساده استفاده شود .

کاغذ دیواری طرح ابر و باد

کاغذ دیواری طرح ابر و باد کاغذ دیواری های دارای این طرح هستند که بیشتر برای اتاق خواب و یا فضاهای لابی استفاده می شوند و و رنگ غالب آن آبی است .

کاغذ دیواری گلدار

کاغذ دیواری گلدار با گل های درشت و ریز، با زمینه های سرمه ای، کرم، سفید و گل های قرمز، صورتی، بنفش، سفید و آبی می تواند درکنار کاغذ دیواری ساده استفاده شود .

کاغذ دیواری طرح چوب

کاغذ دیواری طرح چوب به سبب طرح خاص خود بیشتر مورد استفاده برای کافی شاپ های با فضاهایی مثلا شبیه به کلبه و ملا فضاهایی که با چوب دیزاین شده اند مناسب است .

کاغذ دیواری طرح اسلیمی

کاغذ دیواری طرح اسلیمی جز طرح های کاغذ دیواری سه بعدی و پوستری است که با توجه به ظرح کار مناسب برای فضاهای سنتی مانند قهوه خانه ها بسیار مناسب است.
کاغذ دیواری طرح آبرنگ

کاغذ دیواری طرح آبرنگ

کاغذ دیواری طرح آبرنگ به علت آنکه تشکیل شده از طرح های کاملا شاد و فانتزی است و از سبک مدرن پیروی می کند بیشتر مورد استفاده برای فضاهایی همچون اتاق خواب است

کاغذ دیواری طرح آنتیک

کاغذ دیواری طرح آتیک یکی دیگر از طرخ های جذاب کاغذ دیواری است که جز دسته کاغذ دیواری های طرح سنگ قرار میگیرد و مناسب برای فضاهایی همچون پشت TVو...است.

کاغذ دیواری طرح ام دی اف

کاغذ دیواری طرح ام دی اف جز موارد خاص و با طرح چوب است . یکی از موارد کاربری آن برای چسیاندن این کاغذ دیواری بر روی کابینت می باشد .

کاغذ دیواری طرح پتینه

کاغذ دیواری طرح پتینه به سبب طرح ویژه ای که دارد برای محیط هایی با سبک خاص اسنفاده از این نوع کاغذ دیواری در سبک های کلاسیک طرفداران بیشتری دارد .

کاغذ دیواری طرح سنتی

کاغذ دیواری طرح سنتی با پیروی از سبک سنتی مناسب برای انواع فضاهای سنتی همانند سفره خانه ها قهوه خانه ها ، رستوران های سنتی و ... می باشد .

کاغذ دیواری طرح پارکت

کاغذ دیواری طرح پارکت به سبب طرح های خاص هود برای منازل مناسب نیست و این طرح بیشتر در فروشپاه ها مورد استفاده قرار می گیرد .

کاغذ دیواری کارتونی

کاغذ دیواری کارتونی یکی دیگر از طرح های کاغذ دیواری است که بسیار پر طرفدار است و برای فضاهایی همچون اتاق خواب های مودکان شما بسیار مناسب است .

کاغذ دیواری برجسته

کاغذ دیواری برجسته و طرح برجسته، مخمل و پی وی سی با طرح های گلدار،داماسک، راه راه در سبک مدرن،کلاسیک با تم قهوه ای، کرم طلایی، آبی، مشکی، سفید، بنفش، قرمز

کاغذ دیواری نوشته انگلیسی

کاغذ دیواری نوشته انگلیسی با سبک اسپرتی که در ذات خود دارد مناسب برای انواع فضاهایی هماهنگ با این سبک از جمله رستوران ها،کافی شاپ ها،فست فودها می باشد.

کاغذ دیواری عکس دلار

کاغذ دیواری عکس دلار به علت اینکه سبک فانتزی را در خود جای داده است مناسب برای فضاهایی همچون اتاق خواب های نوجوانان و فضاهایی مرتبط مثل صرافی ها می باشد .

کاغذ دیواری با اشکال هندسی

کاغذ دیواری با اشکال هندسی که تشکیل شده ازاشکالی همچون مربع و دایره است سبب ایجاد حس هیجان در فرد می شود این طرح از کاغذ دیواری مناسب برای انواغ فضاها است.

کاغذ دیواری طرح بتمن

کاغذ دیواری بتمن کاغذ دیواری کارتونی ، کاغذ دیواری کودک شخصیت های کارتونی ، کاغذ دیواری باب اسفنجی و غیره چندین طرح از طرح های مورد استقبال کودکان می باشد .

کاغذ دیواری طرح باربی

کاغذ دیواری طرح باربی به لحاظ اینکه تشکیل شده ازشخصیت محبوب کودکان است به خصوص برای دختران شما میتوانید با انتخاب این کاغذ دیواری بهترین هدیه را رقم بزنید.

کاغذ دیواری طرح باران

کاغذ دیواری طرح باران برای فضاهایی همچون منزل و فضاهای کویری به علت رفع دلتنگی برای باران و آرامشی که از آن ساطح می شود میتواند بسیار پر کابرد باشد .

کاغذ دیواری طرح سنگ

کاغذ دیواری طرح سنگ به سبب اینکه طرح آن ازاعماق طبیعت بوجود آمده همانند سایر طرح ها طرفداران زیادی دارد و برای فضاهایی همچون رستوران ها می تواند بهترین باشد

کاغذ دیواری شطرنجی

کاغذ دیواری شطرنجی تشکیل شذه از مربع های کوچک و بزرگ است . و به سبب طرح خاص بیشتر در طرح های مدرن استفاده می شود یا بصورت تلفیقی بین دو سبک .
کاغذ دیواری بنفش با خطوط شکسته

کاغذ دیواری خط خطی

کاغذ دیواری خط خطی بیشتر در سبک مدرن و برای فضاهایی ادرای بیشتر مورد استفاده می شود . این طرح از کاغذ دیواری تشکیل شده از خطوط افقی و عمودی است.

کاغذ دیواری خطوط موجی

کاغذ دیواری خطوط موجی یسشتر در سبک مدرن و در فضاهایی همچون راه روها و مکان های اداری مورد استفاده قرار میگیرد و از خطوط موازی و درهم فرورفته تشکیل شده است.

کاغذ دیواری طرح برگ

کاغذ دیواری طرح برگ که یکی دیگر از انواع طرح های کاغذ دیواری محسوب میشود بیشتر برای فضاهایی همچون نشیمن و پذیرایی مورد استفاده قرار میگیرد .
کاغذ دیواری آجری قهوه ای

کاغذ دیواری آجری

کاغذ دیواری آجری ، در طرح سنگ و قهوه ای ، طوسی ، سفید، سیاه، کاغذ دیواری طرح آجر و سنگ قهوه ای و طوسی و سفید به صورت متنوع می باشد.

کاغذ دیواری خال خالی

کاغذ دیواری خال خالی با توجه به طرح آن که از دایره های کوچک تشکیل شده است دارای سبک اسپرتی است و بیشتر برای اتاق خواب نوجوانان و جوانان می تواند مناسب باشد.

کاغذ دیواری دایره ای

کاغذ دیواری دایره ای با طرح های خاص خود که با چیدمان به خصوصی یا در کنار هم یا تودرتو قرار گرفته اند سبک اسپرتی را ایجاد میکند که مناسب برای اتاق خواب است .

کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری راه راه در رنگهای مختلف نظیر قرمز، سفید، تیره ، قهوه ای ؛ سرمه ای و غیره همچنین دارای طرح های ستاره ، برگ و گل در را در این گالری مشاهده کنید
کاغذ دیواری طرح داماسک

کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواریهای طرح داماسک، در طراحی کلاسیک، که به اشتباه داماس هم گفته می شود، با رنگهای طلایی، قرمز، قهوه اس برای پشت میز تی وی یا پذیرایی استفاده می شوند.

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری ساده یکی دیگر از هزاران طرح کاغذ دیواری می باشد که بسیارطرفدار دارد و در بسیاری از فضاها و با ترکیب یک کاغذ دیواری طرح دار می تواند بهترین باشد