تغییرات دکوراسیون قبل و بعد از چیدمان جدید

تغییرات دکوراسیون:

تغییرات دکوراسیون قبل و بعد از چیدمان جدید، شاید برای شما هم پیش آمده احساس می کنید دکوراسیون خانه‌تان قدیمی شده یا زیبا و شیک نیست و دلتان یک تغییر می‌خواهد و اما هنوز تردید دارد و فکر می‌کنید تغییرات دکوراسیون قبل و بعد از چیدمان چقدر خواهد بود و اصلاً ارزش زحمت و هزینه را دارد؟

مطمئن باشید هراقدامی در جهت زیباسازی فضای خانه انجام دهید سبب تغییر روحیه و شادابی شما و اعضای خانواده می‌شود، بنابراین بسیار ارزش دارد و ضمناً شما باید قبل از هر اقدامی، نقشه، هدف و الگوی صحیح داشته باشید تا بعد از اعمال تغییرات با مقایسه دکوراسیون قبل و بعد، بابت وقت و هزینه‌ای که کردید احساس رضایت داشته باشید.

شما می‌توانید دکوراسیون قبل و بعد یک اتاق نشیمن را در تصاویر زیر مشاهده کنید، اتاق نشیمن خانه، با چند تغییر ساده در رنگ، لوازم اتاق و کفپوش، از یک اتاق دلگیر و تنگ و شلوغ، به یک اتاق دلباز، روشن و زیبا تبدیل شده، استفاده از یک روکش پارچه‌ای سفید برای مبلمان و تغییر فرش از رنگ آبی طرح‌دار به یک فرش سفید ساده و همچنین تغییر رنگ کفپوش از تیره به روشن، باعث شده فضا بزرگتر، روشن‌تر و شادتر جلوه کند.

دکوراسیون قبل و بعد از اعمال تغییرات

دکوراسیون قبل و بعد از اعمال تغییرات

اتاق به شیوه مدرن یعنی بر پایه دکور مینیمالیسم (ساده و بدون پیچیدگی) و نور چیدمان شده است. بنابراین به جای استفاده از تعدادی زیادی مبل تک نفره، با توجه به اندازه اتاق نشیمن فقط کاناپه مبلمان قبلی در فضا چیده شده و لوازم و اشیای اضافی هم از اتاق حذف شده است.

آشپزخانه یکی از مهمترین بخش‌های خانه است که زیبایی و شادابی آن بی شک در روحیه خانم خانه تاثیر بسزایی دارد، اگر بگوییم غذا در آشپزخانه زیبا و دلپذیر خوشمزه‌تر می‌شود، بدون حتم اغراق نکرده‌ایم. زیرا هر چقدر افراد در هنگام آشپزی سرحال‌تر و شاداب‌تر باشند غذای خوش طعم‌تری طبخ می‌کنند.

در عکس بالاشما دکوراسیون قبل و بعد آشپزخانه‌ای را شاهد هستید که از کف تا سقف تغییرات عمده‌ای داشته و به نحو باورنکردنی زیبا و شیک شده و این آشپزخانه را می‌توان نمونه‌ای از جادو و هنر دکوراسیون داخلی استاندارد و صحیح دانست.

آشپزخانه مذکور به لحاظ اندازه، آشپزخانه‌ای معمولی است که با ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های گرم، زرد و قرمز روشن، کوچک و دلگیر شده و چیدمان شلوغ و بی‌نظم وسایل در کف، گوشه و کنار و روی صفحه کابینت به طرز وحشتناکی فضای آن را آشفته و ناخوشایند کرده اما پس از تغییر کفپوش، کابینت‌ها و ایجاد یک جزیره یا کانتر زیبا در وسط آن قطعاً شما هم باورتان نمی‌شود که این همان آشپزخانه قبلی است.