خاص‌ترین طراحی دکوراسیون لاکچری ایرانی

دکوراسیون لاکچری ایرانی:

خاص‌ترین طراحی دکوراسیون لاکچری ایرانی، لاکچری بودن یک سبک از زندگی است که در سال‌های اخیر در ایران بسیار باب شده، دکوراسیون لاکچری ایرانی هم طرفداران زیادی بخصوص در بین قشر مرفه دارد.

اما به واقع لاکچری یک سبک خاص در طراحی داخلی نیست و LUXURY هم در معنای تجمل و ناز و نعمت است و هم به نوعی خاص بودن، اگر به خاص بودن توجه کنیم پس الزاما نباید مجلل و باشکوه باشد. یک طراحی خاص می‌تواند در زمره دکوراسیون لاکچری ایرانی قرار داشته باشد.

در طراحی دکوراسیون لاکچری ایرانی، اگر علاقه‌مند به سبک‌های کلاسیک یا سبک‌هایی که در تزئیات و زرق و برق زیادی در خانه و دیوارها به چشم می‌خورد نیستید پس خاص باشید و لوازم دکوری و تزئینات کمتر اما شارپ‌تر استفاده کنید.

یک اثر هنری زیبا و فاخر مانند نقاشی بزرگ بر روی دیوار نصب کنید، این نقاشی می‌تواند بنا بر سلیقه شما در هر سبکی باشد مدرن معاصر یا مینیاتور.

طراحی دکوراسیون لاکچری ایرانی

طراحی دکوراسیون لاکچری ایرانی

از المان‌های هنری خاص دیگر، مانند تندیس‌های بزرگ، شیک، جذاب و خلاقانه در خانه استفاده کنید، تندیس مورد علاقه شما می‌تواند یک حجم هندسی یا یک تندیس مفهومی مدرن و یا تندیس باشکوه از اسب باشد.

رنگ و نوردر دکوراسیون داخلی لاکچری ایرانی، رنگ‌های شدید، قوی و پررنگ که نماد سبک زندگی پویا است را می‌توانید در ترکیب رنگ‌ها استفاده کنید.

قهوه‌ای یکی از رنگ‌های لاکچری و شیک است، برای نورپردازی از نورهای مخفی در دیوارها و چراغ های تزئینی ایستاده در نقاط مختلف استفاده کنید و فراموش نکنید لوسترها در جذابیت خانه تاثیر بسزایی دارند لوسترهای با طرح‌های خاص را انتخاب کنید.

همانطور که اشاره شد لاکچری به معنای ناز و نعمت هم می‌باشد و ناز و نعمت هم یعنی رفاه و راحتی، در زندگی امروزی تکنولوژی زندگی انسان‌ها را بسیار مرفه کرده است.

دکوراسیون داخلی لاکچری ایرانی هم تحت تاثیر تکنولوژی می‌تواند یک خانه کاملاً هوشمند باشد،که زندگی را راحت و لذت بخش می‌کند. ترکیب تکنولوژی و خلاقیت و نوآوری می‌تواند فضای جذاب، مدرن و لاکچری خلق کند.