دکوراسیون برای بوتیک، به سبکی جذاب و مدرن!

دکوراسیون برای بوتیک:

دکوراسیون برای بوتیک از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا هر چقدر دکوراسیون بوتیک جذابیت و زیبایی بالاتری داشته باشد میل و کشش بیشتری در مشتریان برای خرید ایجاد می‌کند.

بنابراین یکی از دغدغه‌های صاحبان بوتیک طراحی جذاب دکوراسیون برای بوتیک است با ما همراه شوید تا چند اصل را برای طراحی دکوراسیون برای بوتیک به شما ارائه دهیم.

مواردی که در طراحی دکوراسیون برای بوتیک مهم هستند و باید به آن‌ها خیلی توجه کرد شامل نمای بیرونی بوتیک، طراحی ویترین و طراحی داخل بوتیک است.

نمای بیرونی بوتیک، همان جلوه بوتیک شماست که از بیرون دیده می‌شود و شامل تابلو یا نام بوتیک و نمای کلی بوتیک شما می‌شود، شما می‌توانید با نصب یک تابلو جذاب و خلاقانه، یا درج زیبای نام بوتیک بر روی سردر بوتیک، اجرای نورپردازی زیبا و تزئین در و دیوار و شیشه بیرونی بوتیک، باعث تاثیر در رهگذران و جذب مشتری شوید.

اصول طراحی دکوراسیون برای بوتیک

اصول طراحی دکوراسیون برای بوتیک، شیک!

در طراحی دکوراسیون برای بوتیک، ویترین را ساده، خلاقانه با دقت و حساسیت با پرهیز از هرگونه هرج و مرج شلوغی چینش کنید، نورپردازی را با رنگ‌ها و المان‌های داخل ویترین هماهنگ کنید، ویترین معرف سلیقه و اجناس داخل بوتیک شماست. همیشه جدیدترین‌ها و زیباترین اجناس را در ویترین بوتیک چینش کنید و به فصل و مناسبت‌ها در طراحی ویترین توجه کنید.

در طراحی دکوراسیون برای بوتیک، بدانید رنگ و نور دو عامل جذابیت هستند، استفاده از چند رنگ جذاب و چشم‌نواز می‌تواند توجه مشتری را جلب کند و نورها می‌توانند غوغایی در زیبایی ایجاد کنند.

رخت آویزها، مانکن‌ها، قفسه‌ها و شلف‌های دیواری باید متنوع و خلاقانه باشند و درکنار هماهنگی و زیبایی حسی توام با آرامش و انرژی القا کنند، به نحوی که وقتی مشتری وارد بوتیک می‌شود با دیدن دکور داخلی بوتیک چنان میل و کششی درونش ایجاد شود که بخواهد در بوتیک دقایقی را صرف دیدن اجناس کند و در خود احساس نیاز شدید به خرید کند.