دکوراسیون برای سقف، زیبا، شیک و مدرن

دکوراسیون برای سقف:

دکوراسیون برای سقف، از دیرباز مرسوم بوده و یکی از ارکان زیبایی و شکوه ساختمان‌ها می‌باشد. معماران همیشه در طراحی سقف ساختمان‌ها، هنرمندانه و ظریف عمل می‌کردند.

از گذشته تا کنون دکوراسیون برای سقف دستخوش تغییرات زیادی شده طرح‌های امروزی که مدرن محسوب می‌شوند، تقریباً هیچ رنگ و بویی از سقف‌های قدیمی ندارند و البته در طراحی سقف‌های امروزی هم ایده‌های هنری و خلاقانه به کار می‌رود.

دکوراسیون برای سقف

نکات طراحی دکوراسیون برای سقف

  • اندازه و مساحت فضا
  • کاربری فضا
  • سبک طراحی داخلی
  • ارتفاع سقف
  • میزان روشنایی مورد نیاز

یکی از ساده‌ترین و معمول‌ترین تزئینات سقف رنگ‌آمیزی آن است. می‌توانید برای جلوه و زیبایی بیشتر از رنگ‌آمیزی خلاقانه استفاده کنید، برای مثال در رنگ‌آمیزی چند رنگ، طرح و پتینه کاری به کار برده می‌شود.

طراحی دکوراسیون سقف

استفاده از گچ بری رایج‌ترین دکوراسیون برای سقف از گذشته تا کنون بوده و گچ بری‌ها و مقرنس کاری‌های باشکوه و چشم‌نوازی در بناهای ایرانی به چشم می‌خورد و هنوز هم در ساختمان‌های لوکس و باشکوه گچ بری‎های زیبایی در سقف و حاشیه‌های آن انجام می‌شود.

با ورود سقف‌های کاذب به بازار انقلابی در طراحی سقف ایجاد شد، طراحی دکوراسیون برای سقف با استفاده از سقف‎های کاذب می‌تواند فضا را زیبا و رویایی کند. طراحی سقف کاذب در اتاق‌ها و فضاهای مختلف متفاوت است یکی از دلایلی که سقف‌های کاذب را زیبا و دوست داشتنی می‌کند شیوه‌های متنوع نورپردازی به فضا می‌باشد.

برای طراحی دکوراسیون سقف می‌توان با افزودن سایر دیتل‌های معماری نظیر تخته‌هایی با چوب‌های بافته شده، تیرهای چوبی، صفحه نمایش شناور، پانل‌های آکوستیک، پنل‌های شیشه‌ای با طرح‌های دلخواه و چشم‌نواز یا استفاده از وسایل جالب و خلاقانه همراه با نورپردازی، زیبایی خاص و جذاب بوجود آوریم.