دکوراسیون برای مغازه پوشاک، جذاب و شیک!

دکوراسیون برای مغازه پوشاک:

دکوراسیون برای مغازه پوشاک اولین قدم برای جذب مشتری است، زیرا رشد چشمگیر صنعت مد، باعث تحولی عظیم در عرصه طراحی و تولید تا فروش پوشاک شده است.

امروزه ما شاهد گسترش روز افزون فروشگاه‌های پوشاک در سطح شهرها هستیم و رقابت شدیدی برای جذب مشتری، برآوردن نیازها و جلب رضایت مشتری ایجاد شده است که قطعاً پیروز این رقابت افرادی هستند که توانایی جذب بالاتری داشته باشند.

اصول طراحی دکوراسیون برای مغازه پوشاک

اصول طراحی دکوراسیون برای مغازه پوشاک

دکور و ویترین مغازه اولین جایی است که مشتری به آن توجه می‌کند، اگر ویترین مغازه جذب کننده باشد یک رهگذر تبدیل به یک مشتری می‌شود.

می‌توانید با جادوی نورپردازی، بازی رنگ‎ها و ترکیب المان‌ها و عناصر هنری ویترینی شاهکار را طراحی کنید که درهمان نگاه اول رهگذران جذب شوند.

شیک‌ترین لباس‌ها را در ویترین قرار دهید، نور را طوری به لباس بتابانید که درخشش و زیبایی آنرا چند برابر کند. همه عناصر ویترین باید به هم مرتبط و هماهنگ باشند و معرف نوع پوشاکی که شما در مغازه می‌فروشید، ویترین را در ابتدای هر فصل تغییر بدهید و مطابق با فصل طراحی کنید.

در طراحی دکوراسیون برای مغازه پوشاک به رنگ بندی لباس‌ها، جدیدترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ها اهمیت ویژه بدهید، لباس‌ها را طوری چیدمان کنید که مشتری راحت به آن‌ها دسترسی داشته باشد و با آرامش خیال انتخاب خود را انجام دهد.

نکات طراحی دکوراسیون برای مغازه پوشاک

نکات طراحی دکوراسیون برای مغازه پوشاک

طراحی دکوراسیون برای مغازه پوشاک باید هدفمند باشد، برای مثال اگر پوشاک دخترانه به فروش می‌رسد رنگ‌های صورتی و ملایم، تصاویر و المان‌های جذاب برای دختران در آن استفاده شود.

مانکن‌ها به پویایی و زنده شدن دکوراسیون مغازه پوشاک کمک می‌کنند، اما همیشه مانکن‌ها را به شکل ایستاده و ردیفی قرار ندهید و مانکن‌ها را در نقاط مختلف مغازه و به شکل ایستاده یا نشسته قرار دهید.

در طراحی دکوراسیون برای مغازه پوشاک، به اتاق پرو توجه کنید اتاق پرو باید جایی باشد که مشتری احساس راحتی و امنیت کند وقتی داخل اتاق پرو، لباس‌ها را امتحان می‌کند احساس زحمت و خستگی نکند و سریع بخواهد از آنجا خارج شود.

در طراحی دکوراسیون برای مغازه پوشاک، به راحتی همراه یا همراهان مشتری اهمیت بدهید و جایی را برای نشستن و انتظار آن‌ها اختصاص دهید.