دکوراسیون داخلی صورتی، لطافت و آرامش

دکوراسیون داخلی صورتی:

دکوراسیون داخلی صورتی، در دکوراسیون مدرن، بسیار دوست داشتنی است. رنگ صورتی نماد عشق ورزی و مهربانی بی‌قید و شرط می‌باشد طیف روشن صورتی نشانه، امید، آرامش و بخشش و طیف تیره آن نماد عشق و شور و حرارت است.

صورتی رنگی خارق‌العاده ایست که موجب آرامش اعصاب، کنترل خشم، استرس و افزایش ضربان قلب و تنظیم فشار خون می‌شود.

صورتی رنگی گرم و دارای طیف وسیعی نظیر صورتی رز، گل بهی، صورتی چرک، صورتی پر رنگ و صورتی جیغ می‌باشد. طیف رنگی روشن آن بسیار لطیف و ملایم است.

چنانچه با رنگ‌های خنثی بخصوص سفید ترکیب شود زیبایی و اثرگذاری آن بیشتر می‌شود رنگ دیوارها صورتی روشن و رنگ مبلمان و لوازم دکوری و سایر وسایل سفید باشد یک فضای زیبا و روشن و دلپذیر خواهیم داشت.

نکات دکوراسیون داخلی صورتی

نکات دکوراسیون داخلی صورتی

آبی رنگی سرد است که وقتی با رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی صورتی ترکیب می‌شود گرمای رنگ صورتی را در محیط به تعادل می‌رساند.

شما می‌توانید برای ست کردن رنگ‌ها، یکی از دیوارها را صورتی کنید مبلمانی سفید یا طوسی در اتاق بچینید کوسن‌های به رنگی آبی روی آن قرار دهید کمی خلاق‌تر باشید می‌توانید از یک اثر هنری یا شی دکوری مانند گلدان به رنگ آبی در فضا استفاده کنید یا از زیرانداز آبی استفاده کنید.

ترکیب رنگ صورتی با طوسی در دکوراسیون داخلی مدرن و خیره کننده است، این ترکیب رنگ برای اتاق خواب هم زیاد استفاده می‌شود هم رمانتیک هم آرامش دهنده می‌باشد.

ایده دکوراسیون داخلی صورتی

ایده دکوراسیون داخلی صورتی

ترکیب تنالیته‌های مختلف رنگ صورتی با یکدیگر در دکوراسیون داخلی صورتی بسیار زیبا و منحصربه فرد است اما باید دقت کرد، زیرا رنگ صورتی رنگی گرم است و باید برای تعادل این رنگ در کنار آن از رنگ‌های خنثی مانند سفید یا رنگ‌های سرد مثل آبی و سبز استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی صورتی بخاطر ویژگی لطافت، آرامشی و مهربانی که از خود القاء می‌کند برای اتاق کودکان بسیار کاربرد دارد

برخی تصور می‌کنند رنگ صورتی صرفاً یک رنگ زنانه و دخترانه است. این در حالیست که از گذشته تا کنون بسیاری از مردان از طیف‌های مختلف صورتی در پوشش ظاهری به عنوان رنگی شاد و زیبایی بخش استفاده می‌کرده‌اند.