دکوراسیون داخلی طلافروشی مدرن

دکوراسیون داخلی طلافروشی:

دکوراسیون داخلی طلافروشی، باید شیک و لوکس باشد. طلا کالایی گرانبها و لوکس است که طرفداران بسیاری به ویژه در بین خانم‌ها دارد.

علاوه بر این چشم طمع دزدان نیز همیشه بدنبال طلا و جواهر می‌باشد، بنابراین باید دکوراسیون داخلی طلافروشی به گونه‌ای انجام شود که هم چشم طرفدارانش را خیره کند و هم از چشم بد دزدان محافظت شود نهایت زیبایی و درخشش در نهایت امنیت نکته حائز اهمیتی است که باید در طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی در نظر داشت.

طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی

طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی

طلا و جواهر کالایی پر زرق و برق و گرانبهاست و باید دکوراسیون داخلی طلافروشی طوری طراحی شود که جذابیت و زیبایی این کالا را چندبرابر نمایش دهد و این نیاز به ظرافت و ریز بینی بسیاری دارد.

  • ویترین

ویترین در طلافروشی از اهمیت بالایی برخوردار است. هم در زیبایی و هم در حفظ امنیت، ویترین‌های طلافروشی در ابعاد و اشکال مختلفی طراحی می‎شوند، تعداد ویترین‌ها، ابعاد و نحوه جایگذاری آن‌ها بستگی به اندازه و مساحت فروشگاه طلافروشی دارد.

در درجه اول ویترین باید از امنیت بالایی برای حفاظت گنجینه درونش برخوردار باشد، طلا و جواهرات برای حفظ ایمنی تا قبل از انتخاب در دسترس مشتریان قرار نمی‌گیرند و افراد فقط می‌توانند از داخل ویترین مدل‌ها را تماشا کنند، بنابراین ویترین باید محفظه‌ای شیک، زیبایی و نورانی باشد تا افراد طرح و مدل و رنگ طلا و جواهرات را به خوبی درون آن مشاهده کنند.

طراحی طلافروشی

  • فضاسازی‌های متنوع

به قول عامیانه درخشش و زیبایی طلا با روح و روان انسان بازی می‌کند و بهتر است در دکوراسیون داخلی طلافروشی شما هم هوشمندانه روح و ذهن مشتریان را تحریک کنید این کار را با فضاسازی انجام دهید.

برای فضاسازی می‌توانید از ایجاد اختلاف سطح استفاده کنید، برای مثال ویترین جواهرات و حلقه عروس و داماد را در جایی قرار دهید که برای دسترسی به آن نیاز باشد یک یا چند پله افراد بالا بروند.

یا از ویترین‌هایی با اشکال متفاوت برای فضاسازی استفاده کنید، ترفند دیگر استفاده از المان‌ها می‌باشد، برای مثال در قسمتی که ویترین جواهرات و حلقه عروس و داماد قرار داده شده یک تابلویی که نماد جواهرات عروس و داماد است نصب کنید.

می‌توانید در طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی یک نقطه کانونی جذاب ایجاد کنید. برای این کار یک ویترین چند وجهی نورانی را با ابعادی متناسب در وسط فروشگاه قرار دهید و بالای آن یک لوستر شیک و نورانی آویز کنید، به طوریکه نور از بالا به ویترین و اطراف تابانده شود و در آن ویترین جدیدترین، زیباترین و شیک ترین طلا و جواهرات داخل فروشگاه را قرار دهید.

در طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی هم مانند هر واحد تجاری دیگر راحتی و آرامش مشتری را بعنوان اصلی مهم در نظر داشته باشید می‌توانید در کنار یا مقابل ویترین‌ها صندلی قرار دهید تا فرد در هنگام مشورت با فروشنده، انتخاب و خرید راحت بنشیند و گفتگو و انتخاب کند.

اعجاز رنگ و نور در ایجاد فضایی شیک

  • اعجاز رنگ و نور در ایجاد فضایی شیک

انتخاب و ترکیب رنگ طلافروشی هم بر جذابیت و شیکی آن می‌افزاید از آنجائیکه رنگ طلا و جواهرات طلایی و نقره‌ای است بیشتر رنگ سفید، کرم، طلایی و قهوه‌ای در ترکیب رنگ طلافروشی استفاده می‌شود، رنگ‌هایی که در طراحی سبک کلاسیک یا لوکس هم به کار می‌رود.

نور عامل مهمی در زیبایی و درخشش طلافروشی و ایجاد فضایی پرانرژی و جذاب است.

در دکوراسیون داخلی طلافروشی متریال‌های متنوعی نظیر شیشه، فلز، سنگ و چوب به کار می‌رود انتخاب کفپوش چوبی بخاطر بافت و رنگ آن می‌تواند انتخاب مناسب و شیکی باشد.