دکوراسیون داخلی طلایی و سفید، لوکس و باشکوه

دکوراسیون داخلی طلایی و سفید:

دکوراسیون داخلی طلایی و سفید، لوکس و باشکوه، اگر به دنبال ایجاد فضایی لوکس، درخشان و جذاب هستید، پس دکوراسیون داخلی طلایی و سفید انتخاب بسیار عالی برای شما است.

طلایی لوکس‌ترین رنگ دنیا و نشانه تجمل، ثروت و موفقیت می‌باشد. رنگ طلایی در مبلمان، دیوارها و دکوراسیون موجب درخشش و لوکسی فضا می شود.

اما برای استفاده از همین رنگ درخشان و جذاب در فضا باید ظرافت و مهارت زیادی به کارگرفت زیرا درصورت استفاده نامتناسب در فضا می‌تواند آزاردهنده باشد، سفید یک رنگ خنثی است و بهترین گزینه برای ترکیب با رنگ طلایی، این دو رنگ درکنار هم  فضای شما را شیک و مدرن می‌کنند.

نکات طراحی دکوراسیون داخلی طلایی و سفید

نکات طراحی دکوراسیون داخلی طلایی و سفید

رنگ طلایی در سبک کلاسیک کاربرد زیادی دارد و اما از این رنگ در سبک مدرن هم استفاده می‌شود، ترکیب رنگ سفید و طلایی در هر دو سبک کلاسیک و مدرن کاربرد دارد.

  • دکوراسیون داخلی طلایی و سفید کلاسیک

در این سبک، از مبلمان کلاسیک با منبت کاری‌های طلایی و روکش و پارچه‌ای که رنگ طلایی یا قهوه‌ای در آن شارپ است و ابزارهای چوبی و برنز پرنقش و نگار استفاده می‌شود و تزئینات به رنگ طلایی نظیر پرده، لوستر، لوازم دکوری مانند گلدان، مجسمه در فضا به کار می‌رود.

رنگ طلایی در گچ بری‌های سقف و ستون‌های خانه هم دیده می‌شود، استفاده از سنگ مرمر سفید با رگه‌های زرد مایل به طلایی در کف اتاق، ستون و پله‌ها بر لوکسی و درخشش فضا می‌افزاید.

رنگ طلایی که در سبک کلاسیک کاربرد دارد. طلایی براق است، اگر به ترکیب رنگ سفید و طلایی، رنگ قهوه‌ای را هم بیفزایید فضای شما مجلل‌تر می‌شود. می‌توانید از کوسن‌هایی از جنس مخمل به رنگ قهوه‌ای یا شکلاتی یا فرش‌های با رنگ فندقی یا شکلاتی استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی طلایی و سفید

  • دکوراسیون داخلی طلایی و سفید مدرن

در این سبک، رنگ طلایی مات کاربرد دارد و طلایی در سطوح صاف استفاده می‌شود، مانند قاب تابلو یا آینه، لبه نرده پله‎ها یا گلدان‌های سرامیکی.

در طراحی مدرن دکوراسیون داخلی طلایی و سفید از تزئینات طلایی کاسته شده و مبلمان راحتی سفید رنگ به کار می‌رود، استفاده از سنگ مرمر در کف پوش و ستون‌ها در سبک مدرن هم کاربرد دارد و برای شیک شدن فضا می‌توان این متریال را برای کف و ستون به کار برد.

به ترکیب رنگ سفید و طلایی صورتی ملایم  آبی یا خاکستری را بیفزایید فضای شما مدرن‌تر می‌شود. می‌توانید از یکی شی تزئینی مانند گلدان سرامیکی سرمه‌ای یا از کوسن‌های آبی یا صورتی ملایم و یا یک تابلوی خاکستری بر روی دیوار استفاده کنید.

  • دکوراسیون داخلی طلایی و سفید در آشپزخانه

در آشپزخانه از رنگ طلایی کمتری استفاده کنید، می‌توانید از این رنگ به صورت نواری در اطراف کابینت یا سرامیک میانی کابینت‌ها استفاده کنید.

  • نکاتی مهم

طلایی طیف رنگی گرم شامل مسی، کاراملی و عسلی و سرد شبیه پوست لیمو عمانی دارد برای به تعادل رساندن فضا به گرمی و سردی ترکیب رنگ ها اهمیت دهید و دقت کنید.

نورپردازی اصل مهمی برای درخشش رنگ‌ها در فضا می باشد چه بسا که بهترین و زیباترین ترکیب رنگ‌ها را در محیط به کار ببریم. اما بدون نور هیچ جلوه ای نداشته باشند، اما برخورد نور با رنگ طلایی آزاردهنده هست، بنابراین به میزان نور در هنگام استفاده از رنگ طلایی دقت کنید.