دکوراسیون داخلی طوسی باوقار و شیک برای هر منزلی

دکوراسیون داخلی طوسی:

دکوراسیون داخلی طوسی این روزها مورد توجه خیلی از افراد بخصوص جوانان قرار دارد. رنگ طوسی نمایانگر وقار و بزرگی شخصیت یک فرد و القاء کننده حس آرامش و در عین حال تعلق و منطق است.

این رنگ در طیف رنگ مشکی و سفید قرار دارد و رنگی خنک، خنثی و متعادل می‌باشد، از این رو قابلیت منحصربه فردی برای ترکیب با رنگ‌های دیگر دارد.

دکوراسیون داخلی طوسی

ست کردن دکوراسیون داخلی طوسی

طوسی بخاطر قدرت ترکیب با سایر رنگ‌ها، در پالت رنگی دکوراسیون به پادشاه رنگ‌ها شهرت دارد. طیف رنگ طوسی شامل خاکستری روشن، خاکستری تیره، خاکستری، دودی، سربی، سربی تیره و لجنی تیره می‌باشد.

برای اتاق‌ها یا خانه‌های کوچکی که دوست دارید بزرگتر و دلبازتر جلوه کند، اما تمایلی به استفاده از رنگ سفید برای دیوارها ندارید طوسی روشن بهترین انتخاب است.

شما می‌توانید رنگ طوسی دیوارها را با رنگ شیری در لوازم اتاق مانند مبلمان، قفسه‌ها و شلف‌های دیواری، گلدان یا هرسایر لوازم ست کنید. اینطوری خانه شما دلبازتر و بزرگتر جلوه می‌کند، اگر دوست دارید غیر از طوسی و شیری رنگ یا رنگ‌های دیگری در ترکیب رنگ دکوراسیون استفاده می‌کنید.

ترکیب طوسی و زرد در دکوراسیون داخلی طوسی، یکی از پرطرفدارترین ترکیب‌های رنگی است برای ترکیب این دو رنگ با هم می‌‎توانید از کوسن‌های زرد رنگ برای مبلمان استفاده کنید یا خلاق‌تر باشید یک اثر هنری نقاشی یا مثلاً یک بوم طوسی رنگ که بر روی آن رنگ زرد پاشیده شده، بر روی دیوار نصب کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی طوسی

نکات دکوراسیون داخلی طوسی

ترکیب رنگ طوسی و سبز در دکوراسیون داخلی طوسی، می‌تواند فضایی پرشور و پرانرژی ایجاد کند. می‌توانید برای این ترکیب رنگ از سرسبزی گیاهان کمک بگیرید فراموش نکنید. رنگ طوسی و سبز هر دو رنگ سرد هستند و اگر خواهان ایجاد ترکیبی گرم برای منزل هستید از این دو رنگ همزمان استفاده نکنید.

ترکیب رنگ طوسی با صورتی یا بنفش برای اتاق خواب بخصوص اتاق خواب دخترخانوم‌ها، بسیار درخشان، منحصر به فرد و دوست داشتنی است.

ترکیب رنگ طوسی با طوسی هم بسیار شیک است شما می‌توانید از تنالیته‌های مختلف طوسی برای این کار استفاده کنید و به نتیجه‌ای مطلوب و خیره کننده برسید. فقط مراقب باشید چون رنگ طوسی می‌تواند باعث دلگیرشدن فضا شود پس سایه و روشن را رعایت کنید و بهتر است، این ترکیب رنگ را در اتاق‌‎ها و خانه‌های بزرگ و دارای نور طبیعی یا نور مصنوعی زیاد استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی طوسی قرمز

ترکیب طوسی با قرمز در دکوراسیون داخلی طوسی، ایجاد هیجان و انرژی می‌کند بسیار زیبا، چشم نواز و شاد است.

ترکیب رنگ ذغالی و سفید و کرم برای خانه‌هایی مناسب است که سقف سفید رنگ و کفپوش ذغالی رنگ دارند و می‌توانند برای مبلمان رنگ طوسی و برای پرده‌ها کرم استفاده کنند.

طوسی با رنگ‌های بژ، آبی، نارنجی، قهوه‌ای و بنفش هم سِت می‌شود که هر فردی بنا به سلیقه و علاقه می‌تواند با کمی چاشنی ذوق و خلاقیت از ترکیب این رنگ‌ها استفاده کند. البته به شرطی که خاصیت رنگ‌ها را بشناسد و تا بتواند فضایی متعادل و آرامبخش خلق کند.