دکوراسیون داخلی فروشگاه مبلمان، شیک و مدرن

دکوراسیون داخلی فروشگاه مبلمان:

فروشگاه مبلمان یکی از فروشگاه‌های پرتعدد است. دکوراسیون داخلی فروشگاه مبلمان، از گذشته تا کنون بنا به سلیقه و نیاز جامعه دستخوش تغییرات زیادی شده است.

امروزه با توجه به رقابت شدید در عرصه تولید و فروش مبلمان، لازم است افراد فعال در این بازار برای عرضه و فروش مبلمان به شیوه مدرن و جهانی عمل کنند که یک بخش مهم آن طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه مبلمان است.

دکوراسیون داخلی فروشگاه مبلمان، امروزه به شکلی طراحی می‌شود که به سبک‌های طراحی داخلی منزل نزدیک و شبیه باشد تا برای مشتریان جلوه‌ای که مبلمان در دکوراسیون داخلی خانه‌شان ایجاد می‌کند کاملاً تداعی شود، این نوع چیدمان علاوه بر جذابیتی که دارد در انتخاب صحیح مشتریان تاثیر بسزایی دارد.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه مبلمان

اصول طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه مبلمان

  • فضاسازی‌های متنوع

برای فضاسازی می‌توان از ترفندهای مختلفی استفاده کرد، مانند ایجاد اختلاف سطح، استفاده از کفپوش متفاوت، نصب دیوارهای جداکننده یا استفاده از زیراندازهایی مانند موکت.

  • معجزه رنگ و نور

استفاده از رنگ‌های جذاب و ترکیب رنگ‌های سرد، گرم و خنثی همراه با نورپردازی حرفه‌ای، ترکیب نور و رنگ زیبایی و جذابیتی جادویی در فضای دکوراسیون داخلی فروشگاه ایجاد می‌کند.

  • براساس یک تحقیقات مستند و علمی که در آمریکا انجام شده عموم مردم وقتی وارد فضا می‌شوند سمت راست خود را تماشا می‌کنند، بنابراین طرح‌های جدید و جذاب را باید در سمت چیدمان کرد.
  • مسیر حرکت را هوشمندانه، برای مشتریان طراحی کنید.

 مشتریان وقتی در فروشگاه گشت می‌زننند باید به اندازه کافی فضا برای حرکت داشته باشند و در ضمن در مسیر حرکت باید ترفندهایی برای مکث کردن بوجود آید که مشتریان بعد از دیدن هر ست مبلمان، سریعاً به کار بعدی منتقل نشوند فرصتی کوتاه برای فکر کردن به آنچه دیدن داشته باشند.

دکوراسیون داخلی فروشگاه

  • لوازم دکوراتیو

استفاده از لوازم دکوراتیو در دکوراسیون داخلی فروشگاه مبلمان اهمیت بسیاری دارد و بر زیبایی و جذابیت کالاها و فروشگاه شما می‌افزاید، اما دقت کنید که نقطه کانونی کالای شما باشد و لوازم دکوراتیو استفاده شده برای ایجاد جلوه، تمرکز و توجه مشتریان را منحرف نکند.