دکوراسیون طرح چوب، اغواکننده، شیک و زیبا

دکوراسیون طرح چوب

دکوراسیون طرح چوب، در خانه‌های ما بسیار کاربرد دارد. چوب دارای بافتی منحصربه فرد و رنگ‌های چشم‌نواز است که در ترکیب با سایر لوازم بسیار زیبا می‌شود.

دکوراسیون طرح چوب علاوه بر اینکه به محیط گرما می‌بخشد شیکی و زیبا خاصی دارد که در مواد و متریال دیگر کمتر دیده می‌شود.

استفاده از دکوراسیون طرح چوب در منزل 

کفپوش‌های طرح چوب

  • کفپوش‌های طرح چوب

امروزه برای خانه ها کفپوش‌های طرح چوب در انواع مختلفی نظیر پارکت چوبی، سرامیک طرح چوب، پی وی سی و لمینت تولید می‌شوند که هر کدام مزایای خاصی علاوه بر زیبایی دارا می‌باشند.

بافت، رنگ و زیبایی خیره کننده این کفپوش‌ها، باعث می‌شود هر وسیله‌ای که روی آن‌ها قرار داده می‌شود زیبایی و جلوه خانه را چند برابر کند و در دکوراسیون طرح چوب یا هر سبک دکوراسیون می‌توان از آن استفاده کرد.

کابینت‌های طرح چوب

  • کابینت‌های طرح چوب

آشپزخانه از بخش‌های مهم و پرکاربرد یک خانه است و امروز خانم‌ها با توجه به زمان زیادی که در آشپزخانه برای پخت غذا صرف می‌کنند و حتی گاهی سرو غذا هم در آشپزخانه انجام می‌شود.

دیگر اینکه خانه‌های امروزی به شکلی طراحی شده‌اند که آشپزخانه دارای دیوار جداکننده از سایر بخش‌های خانه نیست و کاملاً  طراحی و درون آن در فضای خانه دیده می‌شود، از اینرو اهمیت زیادی به دکوراسیون و زیبایی آن داده می‌شود.

کابینت‌ها نه تنها به آشپزخانه بلکه به محیط خانه، زیبایی چشمگیری می‌دهند، کابینت‌های طرح چوب با رنگ‌های خیره کننده و طرح‌های منحصربه فرد با انواع سبک دکوراسیون خانه ست می‌شوند.

دیوارهای جداکننده چوبی

  • دیوارهای جداکننده چوبی

برای تفکیک فضاهای خانه از یکدیگر مانند جداسازی پذیرایی از نشیمن یا نشیمن از اتاق خواب می‌توان از دیوارهای جداکننده چوبی استفاده کرد.

این دیوارها طرح‌ها و رنگ‌های بسیار زیبایی دارند که وقتی با دکوراسیون طرح چوب ترکیب شوند بسیار اغوا کننده هستند و با هر نوع دکوراسیونی هم که در داخل منزل استفاده شود ست می‌شوند و علاوه بر کاربردی‌تر کردن فضاها، شیکی منحصربه فردی به فضا می‌دهند.