سبک امروزی و جذاب دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه

دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه

دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه، دیگر تقریباً هیچ شباهتی به چند دهه قبل ندارد. طی دهه‌های اخیر همگام با مدرن شدن زندگی، تغییرات زیادی در سبک زندگی مردم ایجاد شده است.

این تغییرات هر روز با پیشرفت تکنولوژی روبه افزایش است و مشاغل هم در این راستا هرروز تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌شوند عکاسی در زمره این مشاغل می‌باشد، امروزه عکاسی‌ها به حدی مدرن و تخصصی شده‌اند که طراحی دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه به امری الزامی مبدل شده و البته بسیار هم پیچیده است.

طراحی دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه

طراحی دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه

دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه، بر دو بخش است یک قسمت طراحی دکوراسیون خود عکاسی است و قسمت دیگر طراحی دکوراسیون آتلیه می‌باشد.

ویترین یا نمای بیرونی، در طراحی دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه، ویترین یا نمای بیرونی عکاسی بسیار حائز اهمیت است و هرچه جذابیت و زیبایی بیشتری داشته باشد بر روی رهگذران تاثیر بیشتری خواهد داشت و در ذهن‌ها ماندگار می‌شود، برای طراحی نمای بیرونی می توانید یک تابلوی سه بعدی در سردرب نصب کنید.

تصویری برجسته و سه بعدی از یک عکاس، در حال عکس گرفتن با یک تم و زمینه کاملاً ساده، که هر بیننده‌ای چشمش به تابلو می‌افتد حس کند عکاس در حال گرفتن عکس از اوست، نورپردازی بر روی تابلو را فراموش نکنید.

در طراحی دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه، ویترین این پتانسیل را دارد که بسیار هنری و خلاقانه طراحی شود و به هیچ وجه ویترین را با تابلوهای عکس شلوغ نکنید شما می‌توانید با یک المان هنری و یک تا دو از عکس‌های درخشانی که در آتلیه عکس شما گرفته شده تزئینی جذاب و خیره کننده انجام بدهید،

ایده دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه

ایده دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه

اگر شما آتلیه عکس کودک دارید می‌توانید در ویترین عکس دو کودک یک دختر و یک پسر را قرار دهید پسر بچه با ژستی که در حال چیدن یا گرفتن چیزی از بالای سرش است و دختر بچه با یک سبد سیب، بین این دو تصویر یک المان درخت سیب را طوری قرار دهید که انگار پسربچه در حال چیدن سیب و دخترکوچولو در حال جمع کردن سیب در سبدش است تعدادی سیب هم در کف ویترین قرار دهید نورپردازی حرفه‌ای درخشش و جذابیت این ویترین را در ذهن رهگذران به یاد ماندنی می‌کند.

وقتی نوبت به آتلیه یا استودیو عکاسی می‌رسد دکوراسیون داخلی عکاس‌خانه، کمی پیچیده‌تر و اما جذابتر می‌شود و باید در آتلیه در نهایت ظرافت، فضاسازی کنید و فضاهای واقعی مانند اتاق بازی کودک، اتاق نشیمن، باغ یا گلخانه و هر فضای دیگری را با استفاده از لوازم و دکوراسیون مخصوص آن فضا ایجاد کنید، هرچه مساحت آتلیه شما بزرگتر باشد شما امکان ایجاد تم‌های بیشتری را خواهید داشت، در ایجاد فضاها خلاق باشید.