شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در بوکان

خبری خوب دیگر برای شما مردم غیور استان آذربایجان غربی اعلام میداریم که دیگر نمایندگی مجموعه شهر کاغذ دیواری در این استان با عنوان شهر کاغذ دیواری در بوکان رسما افتتاح شد.

آیا میدانید که دیوارها میتوانند جان داشته باشند؟! بله درست شنیدید! دیوارها میتوانند به وسیله ی طرح ،نقش و رنگ جان بگیرند و جلوه ی خانه ی شما را هم به کل تغییر دهند. اگر کاغذ دیواری های قدیمی را به یاد داشته باشید، اکثرا ساده و سفید بودند و در خانه ی بسیاری از افراد دیده میشدند. آن زمان در کاغذ دیواری ها خبری از امکانات جذاب مانند ضدآب بودن، عایق صدا بودن، مقاومت در برابر زلزله و … وجود نداشت و نهایت ویژگی مثبت کاغذ دیواری ها زیبایی بخشی به خانه بود که آن هم بعد از مدتی به علت خط و خش، لک شدن و کدر شدن دیوارها از بین میرفت! اما امروزه به کل ورق برگشته است. کاغذ دیواری ها دیگر یک لایه کاغذ معمولی نیستند و فقط برای زیبایی به کار نمیروند؛ بلکه یک لایه محافظتی مناسب برای دیوار در مقابل آسیب ها محسوب میشوند. همه ی ما برای محافظت از تلفن همراهمان از قاب و محافظ صفحه نمایش استفاده میکنیم. چه بهتر که در رابطه با فضاها هم از این امر غافل نشویم و از آن ها در مقابل ضربه و خط و خش محافظت کنیم. در این مطلب هم تصمیم داریم نکات مهم درباره خرید کاغذ دیواری را ذکر کنیم تا با خیال راحت تری این محصول دوست داشتنی را برای پوشاندن دیوارهایتان انتخاب کنید‌. البته شناخت یک فروشگاه کاغذ دیواری هم خالی از لطف نیست که به این مورد هم خواهیم پرداخت و یک فروشگاه کاغذ دیواری تمام عیار در بوکان به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بوکان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بوکان لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در بوکان


شماره تماس :

آدرس :


راهنمای خرید کاغذ دیواری در بوکان

فضاها را میتوان از لحاظ مختلف تقسیم بندی کرد و مطابق با هر مورد اقدام به انتخاب نمود. فضاهای کم نور و فضاهای نورگیر،متراژهای کم و متراژهای زیاد، محل کار یا محل زندگی، اتاق کودک، نوجوان یا بزرگسال، فضایی با دیوارهای کوتاه یا دیوارهای بلند، فضایی با معماری مدرن یا معماری کلاسیک. تمام این موارد تنها چند مورد از مواردی هستند که باید هنگام خرید کاغذ دیواری به دقت بررسی شوند. حال یک به یک گزینه های مناسب برای هرکدام از موارد بالا را ذکر میکنیم. برای فضاهای کم نور باید به شدت از خرید کاغذ دیواری های تیره پرهیز کرد. برای فضاهای کم نور بهتر است کاغذ دیواری های روشن و کمی براق استفاده کرد و نور کم موجود در فضا را منعکس کرد. در رابطه با فضاهای نورگیر محدودیت خاصی وجود ندارد؛ اما بهتر است کاغذ دیواری تهیه کنید که در برابر نور آفتاب تغییر رنگ ندهد و کدر نشود. برای متراژهای کم باید احتیاط بیشتری هنگام انتخاب به خرج داد چرا که هر اشتباهی ممکن است فضای شما را شلوغ و پر هرج و مرج جلوه دهد.برای محیط های کوچک از استفاده ی افراطی از طرح ها بپرهیزید! اما رنگ ها را به کار بگیرید تا معجزه اتفاق بیوفتد. با استفاده از کاغذ دیواری های رنگ روشن و هنر سایه سازی میتوان فضا را بزرگتر از حالت عادی نمایش داد. برای فضاهای بزرگ محدودیتی از لحاظ انتخاب وجود ندارد اما باید هماهنگی ها به درستی اتفاق بیوفتند و ظاهری نامتوازن و بی ربط حاصل نشود. بعد از متراژ وقت این است که به کاربری محیط مورد نظر بپردازیم. اگر برای یک خانه قصد خرید کاغذ دیواری داریم باید آن را تقسیم بندی کرده و کاغذ دیواری مناسب پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و … تهیه کنیم. اما اگر فضای موردنظر محل کار است، به نوع شغل هم برمیگردد. به عنوان مثال استفاده از یک نوع کاغذ دیواری مشکی ساده برای یک سالن آرایشی زنانه چندان ایده جالبی نیست. اما همین کاغذ دیواری مشکی ساده میتواند در فضایی مانند دفتر وکالت عالی به نظر برسد. در واقع کاغذ دیواری باید مطابق با محیط انتخاب شود. در خرید کاغذ دیواری سن و سلیقه ی صاحب محیط را هم در نظر بگیرید. استفاده از کاغذ دیواری های شیک سلطنتی کلاسیک برای اتاق خواب کودک یا نوجوان شما انتخاب درستی نیست. اما همان کاغذ دیواری میتواند برای پذیرایی خانه یا اتاق خواب خودتان عالی باشد.به وسیله ی کاغذ دیواری حتی میتوان طول دیوارها را افزایش داد! اگر فاصله ی سقف تا زمین در فضایتان کم است ، با استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی عمودی این مشکل حل شدنیست. همانطور که احتمالا تا به حال متوجه شده اید تنها وظیفه ی شما هماهنگ سازی محیط و کاغذ دیواری میباشد.

فروشگاه کاغذ دیواری در بوکان

شاید انتخاب یک فروشگاه کاغذ دیواری در ابتدا چندان امر مهمی به نظر نرسد! اما میتوان دو حالت را بعد از نصب کاغذ دیواری تصور کرد؛ فردی که با ناراحتی به کاغذ دیواری های ناهماهنگ نصب شده نگاه میکند و بخاطر انتخاب اشتباهش خود را سرزنش میکند، و فردی که بعد از نصب کاغذ دیواری با هربار مشاهده ی تغییر مثبت خانه اش غرق لذت میشود. نتیجه ی انتخاب فرد دوم به علت کسب راهنمایی های صحیح هنگام خرید است که شما میتوانید آن را از تیم قوی شهر کاغذ دیواری بوکان بخواهید. فروشگاه شهر کاغذ دیواری بوکان یکی از شعب مجموعه وسیع شهر کاغذ دیواری است و افتخار این را دارد که خدمات مربوط به صفر تا صد فروش و نصب کاغذ دیواری را ارائه کند. تمامی قیمت های شهر کاغذ دیواری بوکان را مناسب ترین ارقام ممکن تشکیل میدهند و در این فروشگاه کاغذ دیواری در بوکان خبری از گران فروشی و بدکیفیتی نیست! در فروشگاه شهر کاغذ دیواری بوکان ،کاغذ دیواری شما به کمک حرفه ای ترین ها انتخاب خواهد شد و به وسیله ی زُبده ترین ها به نصب خواهد رسید. تنها کافیست به فروشگاه شهر کاغذ دیواری بوکان اعتماد کرده و در اولین فرصت به ما مراجعه کنید.

بورس کاغذ دیواری در بوکان

خوش قیمتی و کیفیت بالا تنها از محل بورس یک محصول بر می آید! به هر حال کیفیت ارزان نیست اما شما میتوانید در فروشگاه شهر کاغذ دیواری بوکان کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید. در پایان شایان ذکر است که شهر کاغذ دیواری در بوکان به عنوان بهترین فروشگاه کاغذ دیواری در بورس کاغذ دیواری بوکان ، از شما به خاطر اعتماد چندین و چندساله تان کمال تشکر را داشته و سعی در پیشرفت و بهبود هر روزه ی خدمات خود به مشتریان عزیز دارد.

کاغذ دیواری بوکان اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب بوکان

کاغذ دیواری اتاق خواب بوکان

کاغذ دیواری اتاق خواب بوکان