شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در آبادان

خبر خوب به مردم خونگرم استان خوزستان به ویژه شهر آبادان، بعد از افتتاح شعب اهواز و دزفول بر آن شدیم تا شعبه دیگری از مجموعه شهر کاغذ دیواری را با عنوان شهر کاغذ دیواری در آبادان افتتاح نماییم.

کاغذ دیواری سه بعدی در آبادان

شهر کاغذ دیواری در آبادان دارای متفاوت ترین طرح های کاغذ دیواری پوستری  سه بعدی مناسب برای پوشش دهی انواع فضاهای تجاری، اداری و مسکونی با هر طیف سلیقه ای.

نصاب کاغذ دیواری در آبادان

بعد از انتخاب کاغذ دیواری خود باید مراحل هماهنگی با نصاب را انجام دهید و به دنبال بهترین نصاب باشید تا کاغذ دیواری شما را نصب نماید.شهر کاغذ دیواری در آبادان شما را از این دغدغه دور نگه داشته، براحتی می توانید بعد از انتخاب، در رابطه با هماهنگی برای بهترین زمان نصب با کارشناسان ما به توافق رسیده تا نصابان ماهر این مجموعه، کاغذ دیواری شما را به بهترین وجه ممکن نصب نمایند.

معرفی محصولات شهر کاغذ دیواری در آبادان

  • کاغذ دیواری رولی از با کیفت ترین برند های روز دنیا
  • کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی با متنوع ترین طرح
  • پارچه دیواری
  • پرده های شید و زبرا
  • آسمان های مجازی
  • آینه های دکوراتیو

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در آبادان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های کاغذ دیواری سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در آبادان لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در آبادان

اینستاگرام شهر کاغذ دیواری در آبادان


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در آبادان

کاغذ دیواری ها یا والپیپر ها یکی نوع از پوشش های دیواری هستند که برای پوشاندن دیوار خانه یا محل کار استفاده میشوند.استفاده از کاغذ دیواری سابقه ی بسیار طولانی دارد. کاغذ دیواری ها شامل دسته بندی های مختلف میشوند که ما در این مطلب به این دسته بندی ها و معرفی یکی از بهترین فروشگاه های کاغذ دیواری خواهیم پرداخت. شهر کاغذ دیواری در آبادان شعبه تازه تاسیس شرکت شهر کاغذ دیواری است که در نوع خود بهترین محسوب میشود.در شهر کاغذ دیواری آبادان ما در رابطه با هر موضوعی که به کاغذ دیواری ارتباط پیدا کند به شما توضبح کامل و جامعی خواهیم داد اما مطالعه ی این مطلب هم خالی از لطف نخواهد بود.اگر به تازگی تصمیم به نصب کاغذ دیواری گرفته اید و از قضا در آبادان هستید حتما در این مطلب ما را همراهی کنید.

تقسیم بندی کاغذ دیواری ها به لحاظ داخلی و خارجی بودن

از آنجایی که اکثر افراد در فواصل طولانی تصمیم به تغییر کاغذ دیواری میگیرند ترجیح میدهند کاغذ دیواری با کیفیتی تهیه کنند که از عمر زیادی برخوردار باشد و بعد از گذشت مدتی بر اثر شستشو یا ضربه از زیبایی ظاهری و کیفیتش کاسته نشود.از این روز بسیاری از افراد به کاغذ دیواری های خارجی روی می آورند که کیفیت بیشتری نسبت به کاغذ دیواری های داخلی دارند. کاغذ دیواری های ایرانی بیشتر مناسب کسانی است که خیلی قصد هزینه کردن ندارند و برای مدت زمان کمی به آن کاغذ دیواری نیاز خواهند داشت ولی از طرفی به زیبایی محیط زندگیشان بسیار اهمیت میدهند؛مثل مستاجرها. کاغذ دیواری های ایرانی قابل شستشو و ضد اب نیستند و نسبت به محصولات خارجی مقاومت کمتری دارند. این یک امر بدیهی است که کاغذ دیواری های خارجی از تنوع بیشتری برخوردار باشند چون سالهاست که در این صنعت در حال فعالیت هستند. کاغذ دیواری های خارجی از لحاظ جنس و کیفیت شامل کاغذ دیواری با کاغذ دیواری های سه بعدی میشوند. هرکدام ،کاغذ دیواری های مخملی،کاغذ دیواری های نانو، کاغذ دیواری بافته نشده ،روکش وینیل از این محصولات دارای معایب و محاسنی هستند و شما هنگام خرید باید با توجه به اولویت هایتان خرید کنید.به عنوان مثال کاغذ ولی اگر در خانه فرزند کوچک دارید یا اینکه به قابل ، دیواری های مخمل یکی از محصولات خاص،شیک و لاکچری محسوب میشوند شستشو بودن کاغذ دیواری اهمیت میدهید ما به هیچ عنوان این نوع از کاغذ دیواری را به شما پیشنهاد نمیکنیم. شهر کاغذ دیواری در آبادان شما را متناسب با اولویت هایتان راهنمایی خواهد کرد و ما اجازه نخواهیم داد که پس از گذشت مدتی از خریدتان پشیمان شوید.در شهر کاغذ دیواری در آبادان برای فروشندگان سود بیشتر اولویت اول نیست ،بلکه اولین اولویت ما رضایتمندی و خشنودی مشتریان است.

تقسیم بندی کاغذ دیواری ها به لحاظ سبک طراحی

اگر به دیدن آلبوم ها و ژورنال های دکوراسیون داخلی علاقه داشته باشید تا به حال متوجه این نکته شده اید که هر دکوراسیون حس متفاوتی را به ما القا میکنند.یا اینکه بعد از دیدن دکوراسیون خانه ی یک نفر میتوانیم به شناخت نسبتا خوبی از شخصیت آن فرد برسیم.این نکته به سبک ها و روانشناسی رنگ ها برمیگردد.به عنوان مثال افرادی که از سبک کلاسیک و رنگ طلایی استفاده میکنند عمدتا روحیه قدرت طلب و کمال گرایی دارند.یا افرادی که به دکوراسیون مدرن و رنگ مشکی علاقه مند هستند روحیه مرموزی دارند اما طالب آرامش و سکوت هستند.تمام این نکات در رابطه با انتخاب کاغذ دیواری هم صدق میکند.در شهر کاغذ طرح های کلاسیک که نسبتا فاخرتر هستند، سبک ، دیواری در آبادان انواع کاغذ دیواری ها در سبک های مختلف مدرن یا مینیمال یا تشخیص سبک سایر اجزای خانه مثل پرده ها و مبلمان ، سنتی و… موجود میباشد .اگر انتخاب کاغذ دیواری مورد علاقه تان جهت ایجاد هماهنگی میان آنها و کاغذ دیواری ها برایتان مشکل است ما در شهر کاغذ دیواری در آبادان شما را راهنمایی خواهیم کرد.

تقسیم بندی کاغذ دیواری ها به لحاظ محل نصب

اگر قرار بر این است که کل فضای خانه یعنی پذیرایی،اتاق خواب ها،آشپزخانه و راهرو ها را کاغذ دیواری کنید باید به این نکته توجه کنید که نمیشود یک نسخه را برای تمام اجزای خانه پیچید. بلکه برای هر قسمت از خانه باید کاغذ دیواری مناسب آن قسمت استفاده شود.به عنوان مثال کاغذ دیواری های با پوشش وینیل برای استفاده در آشپزخانه یا اتاق کودکان مناسب تر هستند چون قابلیت شستشو دارند.یا اینکه کاغذ دیواری های پارچه ای برای قسمت پذیرایی مناسب تر هستند چون فضای پذیرایی کمتر در معرض رطوبت است. البته این دسته بندی ها مربوط به جنس بود.حتی از لحاظ طرح هم باید به محیط مورد نظر توجه شود.به عنوان مثال استفاده از کاغذ دیواری هایی با خط و خطوط شلوغ و اسپرت مناسب فضای یک شرکت رسمی نیست. تمامی نکاتی که ذکر شد تنها بخشی از مسائلی است که باید هنگام انتخاب کاغذ دیواری به آن ها توجه شود.ما در شهر کاغذ دیواری آبادان برای هر سبک و سلیقه و جنسی که در نظر دارید طرح هایی را تقدیمتان خواهیم کرد که بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

نصب تخصصی کاغذ دیواری

قبل از نصب کاغذ دیواری بهتر است که سطح دیوار مورد نظر جهت انجام این کار آماده شود.اگر سطح مورد نظر گچ است باید کاملا صاف شود و تمام تو رفتگی ها و سوراخ های موجود در سطح آن از بین برود تا تبدیل به سطحی صاف و یکدست شود.هر چه سطح زیر کاغذ دیواری صاف تر باشد چسباندن کاغذ دیواری به روی آن آسان تر خواهد بود.به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری بر روی سطوح سیمانی یا چوبی به مراتب سخت تر است. قبل از نصب کاغذ دیواری حتما به این نکته توجه کنید که سطح موردنظر بدون رطوبت باشد چون حتی اگر از کاغذ دیواری های ضد رطوبت هم استفاده کنید بعد از مدتی کاغذ دیواری ها از سطح دیوار بلند خواهند شد.تمامی مسائلی که در رابطه با نصب اصولی کاغذ دیواری ذکر شد نشان از اهمیت نصب اصولی کاغذ دیواری دارد. پس اگر مبتدی هستید سعی نکنید با ویدیوها و یا آموزش های موجود در اینترنت این کار را خودتان انجام دهید. به شهر کاغذ دیواری در آبادان اطمینان کنید.

کاغذ دیواری آبادان اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب آبادان

کاغذ دیواری اتاق خواب آبادان

کاغذ دیواری اتاق خواب آبادان