شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در اردستان

مفتخریم تا به اطلاع شما مردم شریف استان اصفهان به خصوص شهرستان اردستان برسانیم، به دنبال افتتاح نمایندگی های شهر کاغذ دیواری در کاشان و اصفهان دیگر نمایندگی از خانواده این مجموعه عظیم با عنوان شهر کاغذ دیواری در اردستان افتتاح شد.

فروش انواع کاغذ دیواری در شهر کاغذ دیواری اردستان

بروز ترین سبک و طرح کاغذ دیواری در سراسر دنیا برای انواع کاغذ دیواری های رولی، کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی برای متفاوت ترین فضا و متناسب با سلیقه و بودجه مد نظر شما، همه و همه در شهر کاغذ دیواری در اردستان.

نصاب کاغذ دیواری در اردستان

ماهر ترین تیم نصب کاغذ دیواری در شهر کاغذ دیواری در اردستان آماده هستند تا در نهایت ظرافت و دقت کاغذ دیواری منتخب شما را نصب و زیبایی را برای فضای شما به ارمغان آورند.

محصولات شهر کاغذ دیواری اردستان

  • کاغذ دیواری های رولی
  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی
  • پارچه دیواری
  • آینه های دکوراتیو
  • آسمان های مجازی
  • پارکت و لمینت
  • پرده های شید و زبرا

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در اردستان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های کاغذ دیواری سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در اردستان لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در اردستان

اینستاگرام شهر کاغذ دیواری در اردستان


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در اردستان

شاید تا به الان به فروشگاه های متعددی برای خرید کاغذ دیواری مراجعه کرده باشید. شاید مدت زمان زیادی است که در فکر ایجاد یک تغییر در فضای خانه هستید. حتی شاید به دنبال یک راه کم هزینه برای تغییر دکوراسیون باشید ! اگر وضعیت اینطور است باید بگوییم که حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله علاوه بر معرفی یک فروشگاه فوق العاده برای خرید کاغذ دیواری ، به شما خواهیم گفت که چگونه بدون صرف هزینه های گزاف تغییر چشم گیری در فضا ایجاد کنید. همچنین چند نکته کاربردی در رابطه با کاغذ دیواری خدمتتان خواهیم گفت که یک خرید بی نقص داشته باشید. شاید نام فروشگاه شهر کاغذ دیواری به گوشتان آشنا باشد. مجموعه شهر کاغذ دیواری بزرگترین مجموعه فروش کاغذ دیواری و تغییر دکوراسیون در کشور است که در طی سال های گذشته توانسته است با ارائه ی بهترین و متنوع ترین محصولات نظر مشتری ها را به خود جلب کند.  فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اردستان یکی از شعب این مجموعه است و شما در این فروشگاه بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد. مشتریان عزیز پس از مراجعه به محیطی آرام ، منظم و زیبا ، با مشاوران ما در رابطه با کاغذ دیواری موردنظرشان مشورت ، و نهایتا کاغذ دیواری ایده آلشان را خریداری خواهند کرد. نصاب های کاغذ دیواری شهر کاغذ دیواری ، که همه در این امر حرفه ای و متخصص هستند کار نصب کاغذ دیواری شما را در کمترین زمان و تمیزترین حالت ممکن انجام خواهند داد. در ادامه توضیحات بیشتری در این رابطه خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در اردستان

وقتی به یک فروشگاه مراجعه میکنید ابتدا بهتر است که محیط هدف را برای فروشنده مشخص کنید ؛ یعنی کاربری محیطی که قرار است برایش کاغذ دیواری تهیه شود. این محیط میتواند یک مطب،یک سالن زیبایی، یک اتاق خواب ، پذیرایی یک خانه و یا آشپزخانه باشد. شاید شما ندانید که کاربری محیط چه تاثیری در انتخاب کاغذ دیواری دارد ، اما فروشنده اطلاعات کافی در این مورد را در اختیارتان قرار خواهد داد. به عنوان مثال فرض کنید که قصد دارید برای یک سالن زیبایی کاغذ دیواری تهیه کنید. بعد از اینکه کاربری محیط مشخص شد فروشنده از شما در رابطه با سبک معماری داخلی فضا سوال خواهد کرد. فرض کنید فضای مورد نظر سالنی است با سبک کلاسیک که گچبری های ظریفی در سقف کار شده است و ستون های سفید و بلند دارد. حال اگر به عنوان مثال برای چنین فضایی کاغذ دیواری مدرن با خطوط هندسی تهیه کنید ، نتیجه کار بسیار ناموزون ، بی ربط و ناهماهنگ خواهد شد. در قدم بعدی بهتر است در رابطه با رنگ سایر اِلِمان های موجود در فضا با فروشنده صحبت کنید. به عنوان مثال فرض کنید پرده های سالن مورد نظر آبی رنگ هستند. حال این مسئله مطرح میشود که طیف های متنوعی از آبی وجود دارد ؛ منظور شما کدام است؟! آبی آسمانی؟ آبی فیروزه ای؟ آبی لاجوردی؟ در این مرحله پیشنهاد ما این است که یک تصویر یا تکه پارچه از مبلمان یا پرده ها همراه داشته باشید تا اشتباهی رخ ندهد چون احتمال انتخاب رنگ اشتباه به طور چشمی بسیار بالاست. اشتباه نکنید ما قصد نداریم که دقیقا کل محیط شما را یک رنگ کنیم و آن را تبدیل به محیطی بی روح و تکراری کنیم! ما قصد داریم در رابطه با رنگ های متناسب و مکمل آن رنگ های موجود در فضا شما را راهنمایی کنیم. به عنوان مثال برای پرده های آبی آسمانی میتوانید کاغذ دیواری صورتی روشن یا کرم رنگ تهیه کنید که ترکیب آن ها برای یک سالن زیبایی بسیار چشم نواز خواهد بود. تمامی این مراحل در جهت راهنمایی بهتر و صرفه جویی در وقت شماست، چون کاغذ دیواری ها تنوعی تمام نشدنی دارند و در این صورت شما مجبور به تماشای صدها کاتالوگ کاغذ دیواری نخواهید شد و انتخاب هم برایتان سخت نخواهد بود.در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اردستان ، تمامی این مراحل به بهترین نحو ، طی خواهد شد و در نهایتا شما انتخابی شگفت انگیز و منحصر به فرد خواهید داشت.

قیمت کاغذ دیواری در اردستان

قیمت کاغذ دیواری ارتباط مستقیمی با کشور تولید کننده آن و همچنین کیفیت و کارایی های آن دارد. به عنوان مثال کاغذ دیواری ایرانی که قابل شستشو نیست قاعدتا قیمت کمی دارد. کاغذ دیواری های گران قیمت ، کاغذ دیواری های پی وی سی و یا نان وون (بافته نشده) هستند که به علت دارا بودن قابلیت هایی مثل قابل شستشو بودن ، جزئیات ظریف در طرح ها ، ماندگاری و دوام بالا ، چسب پذیری مناسب و … قیمت بالایی دارند.همچنین یکی دیگر از دلایل گران بودن برخی کاغذ دیواری ها این است که طرح هایی جدید و خاصی هستند و زحمت زیادی صرف طراحی آن ها شده است. از طرفی برخی از این طرح ها محدودیت تولید دارند و به علت اینکه فقط تعداد محدودی از آن ها تولید میشود قیمت بالایی دارند. حال اگر از لحاظ مالی توانایی خرید کاغذ دیواری های با کیفیت و گران قیمت را ندارید میتوانید از پوستر ها استفاده کنید.پوسترها معمولا بیشتر برای پوشاندن قسمت هایی از دیوار استفاده میشوند که بیشتر در معرض توجه هستند و برای پوشاندن کل دیوارها به کار نمیروند اما در عین حال استفاده از پوستر یک راه آسان و کم هزینه برای تغییر دکوراسیون است. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اردستان انواع کاغذ دیواری با قیمت های متفاوت موجود است و شما میتوانید با هر بودجه ای که دارید کاغذ دیواری موردنظرتان را خریداری کنید.

بورس کاغذ دیواری در اردستان

فروشگاه شهر کاغذ دیواری در سال های متمادی توانسته است تبدیل به قابل اطمینان ترین مجموعه ی فروش کاغذ دیواری شود. تمامی شعب شهر کاغذ دیواری در اقصی نقاط کشور در خدمات به مشتری ، تنوع محصولات و قیمت مناسب حرف اول را میزنند و فروشگاه شهر کاغذ دیواری اردستان هم از این قائده مستثنی نیست. شک نکنید که فروشگاه شهر کاغذ دیواری در بورس کاغذ دیواری در اردستان بی رقیب است و شما بهترین خرید عمرتان را در این فروشگاه تجربه خواهید کرد.

کاغذ دیواری اردستان اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب اردستان

کاغذ دیواری اتاق خواب اردستان

کاغذ دیواری اتاق خواب اردستان