شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در اسفراین

افتخار داریم تا باری دیگر میزبان شما مردم شریف استان خرسان شمالی به ویژه شهر اسفراین باشیم، شهر کاغذ دیواری در اسفراین رسما افتتاح شد.

قیمت کاغذ دیواری در اسفراین

قیمت کاغذ دیواری در مجموعه شهر کاغذ دیواری اسفراین بسته به اینکه کاغذ دیواری تولید کدام کشور و دارا بودن قابلیت مهمی از جمله قابل شستشو بودن، متغیر است، اما تمام سعی مجموعه شهر کاغذ دیواری از همان ابتدا آن بوده است که هر شخصی با هر میزان بودجه بتواند به راحتی کاغذ دیواری مطلوب خود را از این مجموعه انتخاب و سفارش دهد لذا نگران قیمت ها نباشید، شما می توانید کاغذ دیواری خود را به راحتی از شهر کاغذ دیواری در اسفراین سفارش دهید.

معرفی محصولات شهر کاغذ دیواری در اسفراین

  • کاغذ دیواری های رولی از برندهای روز دنیا
  • کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی از متنوع ترین طرح
  • آینه های دکوراتیو
  • پارچه دیواری های خوشرنگ
  • پرده های شید، زبرا و هازان

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در اسفراین همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در اسفراین لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در اسفراین

اینستاگرام شهر کاغذ دیواری در اسفراین


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در اسفراین

شاید هنگامی که این مطلب را مطالعه میکنید ، مدتهاست در جستجوی یک فروشگاه کاغذ دیواری با کیفیت در اسفراین هستید! شاید هم به فروشگاه های کاغذ دیواری زیادی رفته باشید و دست از پا درازتر به خانه بازگشته باشید. ناکامی شما در خرید کاغذ دیواری تحت تاثیر عوامل متعددی است. قیمت های نجومی ، کیفیت هایی که چنگی به دل نمیزنند و عدم شناخت نسبت به اصول خرید کاغذ دیواری ، عواملی هستند که احتمالا منجر به ناکامی شما در خرید کاغذ دیواری میشوند. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اسفراین تمامی این مشکلات را حل کرده است .در این مطلب قصد داریم اصلی ترین و اساسی ترین نیازهای شما برای خرید کاغذ دیواری را بررسی کنیم ، توضیحاتی در رابطه با محصولات جدید ارائه کنیم و به مقایسه ی آن ها بپردازیم و همچنین ویژگی های مثبت فروشگاه شهر کاغذ دیواری اسفراین را همراه با یکدیگر برشماریم. پس این صفحه را نبندیدید و این مطلب را با صبر و حوصله مطالعه کنید ، چرا که تمامی نکات قید شده در این مطلب ، شما را در انتخاب کمک خواهند کرد.

نصب کاغذ دیواری در اسفراین

قیمت نصب کاغذ دیواری بسته به شرایط فضای موردنظر متفاوت است اما تعرفه ای معین دارد و عبور از تعرفه های تعیین شده قابل پیگیریست. حال میخواهیم بگوییم که چه عواملی در محاسبه ی قیمت نصب کاغذ دیواری شما موثر خواهد بود. متراژ دیوار ، زیرسازی لازم قبل از نصب ، نوع کاغذ دیواری و گاهی اوقات شکستگی های دیوار در قیمت نصب کاغذ دیواری موثر هستند. اما نتیجه نهایی تنها از یک متخصص نصب حرفه ای بر خواهد آمد ؛ پس سعی نکنید نصب کاغذ دیواری خود را با قیمت کم به افراد بی تجربه بسپارید. فروشگاه شهر کاغذ دیواری اسفراین با بهترین ها در این زمینه همکاری میکند و تمیزترین و زیباترین نتیجه را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت به شما ارائه خواهد کرد.

 راهنمای خرید کاغذ دیواری در اسفراین

بازار رقابت در کاغذ دیواری بسیار داغ است و تولیدکنندگان همواره سعی در تولید محصولات جدیدتر و متفاوت تر دارند. اگر از افرادی هستید که همیشه به دنبال جدیدترین ها و به روزترین ها هستید راه حلتان پیش ماست! کاغذ دیواری های معمولی سالهاست که تولید میشوند اما مدتیست قابلیت های دیگر مثل قابل شستشو بودن و دوام زیاد به آن ها اضافه شده. اما یکی از محصولات جدید که علاوه بر این قابلیت ها ، از لحاظ طراحی و چاپ هم متمایز میباشد ، کاغذ دیواری های سه بعدی هستند. کاغذ دیواری های سه بعدی اتفاقی نوین در این صنعت و هنر هستند که به علت طراحی خاصشان توانسته اند توجه بسیاری را جلب کنند. البته این کاغذ دیواری ها دارای دسته بندی هستند که در ادامه به ذکر نکاتی راجع به هرکدام از آن ها خواهیم پرداخت. کاغذ دیواری های سه بعدی شامل کاغذ دیواری سه بعدی طرح طبیعت و منظره ، کاغذ دیواری سه بعدی با المان های طبیعی مثل چوب و سنگ، کاغذ دیواری های سه بعدی سنتی که اماکن تاریخی و خطاطی ها و هنرهای اصیل ایرانی در آن ها دیده میشود و کاغذ دیواری های سه بعدی ابداعی که طرح های متفاوت تر و جدیدتری دارند هستند. یکی دیگر نوآوری ها در این حرفه ، تولید کاغذ دیواری با الیاف طبیعی است. یکی از دلایلی که ممکن است بخاطر آن کاغذ دیواری نخرید ، این است که کاغذ دیواری های قابل شست و شوی امروزی با لایه ای شیمیایی پوشانده شده اند و همین ویژگی باعث بروز حساسیت در کودکان و برخی بزرگسالان میشود. اما نگران این موضوع نباشید ؛ زیرا امروزه کاغذ دیواری هایی تولید میشوند که نه تنها قابلیت شستشو دارند ، بلکه از الیاف طبیعی و ضدحساسیت هم ساخته شده اند . حال که به شناخت اندکی نسبت طرح ها و اجناس جدید رسیدید بد نیست چند نکته در رابطه با رنگ ها هم بدانید. کاغذ دیواری های رنگ تیره فضا را کوچکتر و کاغذ دیواری های روشن فضا را بزرگ و دلباز نشان میدهند. در نتیجه اگر فضایتان کوچک است سعی کنید رنگ های تیره در فضا به کار نبرید اما اگر فضایتان بزرگ است محدودیتی در انتخاب رنگ نخواهید داشت. اگر فضایی پر نور و درخشان میخواهید ما کاغذ دیواری های صدفی براق را پیشنهاد میکنیم. این نوع از کاغذ دیواری ها به دلیل رنگ روشن و براق بودنشان نور را بازتاب میدهند و فضایی درخشان را به شما تقدیم میکنند . کاغذ دیواری های صدفی در طیف های مختلف موجود هستند و شما میتوانید به راحتی یک هماهنگی زیبا بین فضای خانه و کاغذ دیواریتان ایجاد کنید. تنوع در کاغذ دیواری به حدی گسترده است که توضیح راجع به همه ی محصولات در یک مطلب نمیگنجد اما مطمئن باشید در شهر کاغذ دیواری اسفراین با صبر و حوصله و به تفصیل راجع به دنیای کاغذ دیواری ها صحبت خواهیم کرد.

فروشگاه کاغذ دیواری در اسفراین

برای اینکه انتخاب راحت تری داشته باشید چند نکته را رعایت کنید. میزان بودجه تان و رنگ های به کار رفته در فضا را همان ابتدا با فروشنده در میان بگذارید تا با دیدن صدها کاتالوگ سردرگم نشوید. اگر با سبک ها آشنایی ندارید ، چند نشانه مثل نوع مبل ها یا فرش ها به فروشنده بدهید تا شما را برای انتخاب سبک کاغذ دیواریتان راهنمایی کند‌. تنوع در کاغذ دیواری تمام نشدنیست و اگر بخواهید همه ی آن ها را ببینید بیش از یک هفته زمان نیاز دارید پس با به کارگیری این راه ها انتخاب را راحت تر کنید. البته همین تنوع در کاغذ دیواری نقطه قوت آن نسبت به سایر دیوارپوش ها است. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اسفراین میتوانید شاهد بیشترین تنوع  در محصولات ایرانی ، اروپایی و چینی باشید و خریدی لذتبخش را تجربه کنید.

بورس کاغذ دیواری در اسفراین

هر استان در هر زمینه یک فروشگاه شاخص دارد و فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اسفراین نیز فروشگاهی شاخص و پیشتاز در بورس کاغذ دیواری اسفراین است. پس از سالها تجربه در این حرفه توانسته ایم عنوان بزرگترین مجموعه ی فروش کاغذ دیواری در کشور را کسب کنیم و شما میتوانید با اطمینان خاطر بیشتری به فروشگاه شهر کاغذ دیواری اعتماد کنید.

کاغذ دیواری اسفراین اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب اسفراین

کاغذ دیواری اتاق خواب اسفراین

کاغذ دیواری اتاق خواب اسفراین