شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در اندیمشک

افتخار داریم تا باری دیگر میزبان شما مردم خونگرم جنوب ایران به خصوص اهالی شهر اندیمشک باشیم.

شهر کاغذ دیواری در اندیمشک رسما افتتاح شد.

فروش انواع مدل کاغذ دیواری در اندیمشک

همه نوع کاغذ دیواری اعم از کاغذ دیواری رولی، کاغذ دیواری پوستری سه بعدی در تمامی طیف رنگ و متنوع ترین طرح متناسب با سلیقه، سبک فضا و بودجه شما همه و همه در شهر کاغذ دیواری در اندیمشک.

قیمت فروش کاغذ دیواری سه بعدی، خرید پوستر در اندیمشک

در دهه اخیر گونه دیگر از کاغذ دیواری طرفداران زیادی را از سراسر دنیا معطوف به خود ساخته، این نوع از کاغذ دیواری که به کاغذ دیواری پوستری سه بعدی معروف است در طرح های متنوع و متناسب با ابعاد دیوار شما چاپ می شود. شاید این سوال در ذهن شما شکل گیرد که قیمت فروش کاغذ دیواری سه بعدی در شهر کاغذ دیواری اندیمشک به چه صورت است؟ هزینه این گونه از کاغذ دیواری بسته به جنس کاغذ خامی که انتحاب می کنید و ابعاد دیوار شما مشخص می شود.

محصولات متنوع شهر کاغذ دیواری در اندیمشک

  • کاغذ دیواری های رولی از معتبر ترین برندهای روز دنیا
  • کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی در متنوع ترین طرح
  • انواع پرده های شید و زبرا
  • پارچه دیواری های با کیفیت
  • پارکت و لمینت
  • آسمان مجازی زیبا

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در اندیمشک همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب.

برای مشاهده طرح های کاغذ دیواری سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در اندیمشک لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در اندیمشک

اینستاگرام شهر کاغذ دیواری در اندیمشک


شماره تماس :

آدرس :


مزایای استفاده از کاغذ دیواری

انسان ها به طور ذاتی به ایجاد تنوع و تغییر در محیط علاقه مند هستند. البته تغییر در دکوراسیون باید مثبت باشد و حس و حال شما را نسبت به فضای هدف بهتر کند. یکی از تغییراتی که میتوانید در فضای خانه ایجاد کنید نصب کاغذ دیواری است. البته انتخاب و نصب کاغذ دیواری هم قواعد و اصولی دارد که اگر آن ها را رعایت نکنید نه تنها تغییر مثبت نخواهد بود ، بلکه شما را از هزینه ای که صرف کرده اید هم پشیمان خواهد کرد. در این مطلب سعی کرده ایم مهم ترین نکات مربوط به انتخاب و نصب کاغذ دیواری را بگنجانیم و علاوه بر آن ، یک فروشگاه کاغذ دیواری با کیفیت و عالی در اندیمشک هم به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در اندیمشک

کاغذ دیواری ها جنس متفاوتی دارند و هر کدام قابلیت ها و ویژگی های خود را دارا هستند . اینکه شما کدامیک را تهیه کنید کاملا بستگی به سلیقه و شرایطتان دارد‌. قبل از مراجعه به فروشگاه کاغذ دیواری یک تصویر از فضای ایده آل خود در ذهنتان ترسیم کنید. بعد از آن یک تصویر نسبی از آن چه که میخواهید به دست خواهید آورد. در مرحله بعد رنگ های به کار رفته در فضا را یادداشت کنید و رنگ کوچکترین جزئیات و اکسسوری ها را بنویسید. بعد از انجام دادن این کار شما با دیدن کاغذ دیواری های متنوع و طرح و رنگ های جذاب هیجان زده نخواهید شد و از خرید رنگ های متفاوت امتناع خواهید کرد. پس انتخاب اصولی رنگ کاغذ دیواری بسیار مهم است و انجام این کار به شما کمک خواهد کرد‌. در هنگام خرید کاغذ دیواری باید در رابطه با یک سری از نکات با فروشنده مشورت کنید تا فروشنده کاغذ دیواری متناسب با تجربه اش شما را راهنمایی کند. انتخاب کاغذ دیواری با توجه به تنوعی که در این محصول وجود دارد ، کمی دشوار است ؛ پس شما اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید ، حتما به کمک یک کارشناس در این زمینه نیاز خواهید داشت. کاغذ دیواری ها از جنس های متنوعی ساخته شده اند. کاغذ دیواری با پوشش وینیل ، کاغذ دیواری بافته نشده یا نان وون ، کاغذ دیواری های پارچه ای، کاغذ دیواری های الیاف طبیعی ، کاغذ دیواری های فلزی و … . تشخیص اینکه کدامیک از آن ها مناسب فضای مورد نظر شماست ، به عهده ی فروشنده است که در این زمینه تجربه دارد. به عنوان مثال در شهرهای مرطوب استفاده از کاغذ دیواری های پارچه ای ، طبیعی و فلزی اشتباه است. هرچند کیفیت آن ها هر روز در حال پیشرفت است ، اما این نوع از کاغذ دیواری ها در طول زمان ، در برابر رطوبت مقاومت خود را از دست میدهند و رخ اول را نخواهند داشت. پس بهتر است که از کاغذ دیواری های با پوشش وینیل استفاده کنید که قابل شستشو هستند و مقاومت و دوام بالایی در برابر رطوبت دارند. علاوه بر رنگ و جنس کاغذ دیواری باید به سبک کاغذ دیواری و تناسب آن با محیط موردنظر توجه کنید ‌. به عنوان مثال فرض کنید که میخواهید برای اتاق خواب یک کودک دختر کاغذ دیواری تهیه کنید . برای چنین فضایی ما طرح های عروسکی دخترانه را پیشنهاد میدهیم. طرح های اکلیلی هم جذاب هستند و به کودکان حس شادی و سرزندگی القا میکنند . اگر تمام نکاتی که ذکر کردیم را هنگام خرید رعایت کنید ، نه تنها در زمان کوتاهی کاغذ دیواری ایده آلتان را خواهید یافت ، بلکه از خریدتان هم بسیار راضی و خشنود خواهید بود.

فروشگاه کاغذ دیواری در اندیمشک

شاید در سالهای گذشته انتخاب اکثر افراد برای پوشش دیوار ، رنگ بود. اما امروزه با پیشرفت کیفیت و افزایش تنوع در کاغذ دیواری ، اکثر افراد به کاغذ دیواری رو آورده اند. البته خرید کاغذ دیواری و اینکه از کدام فروشگاه ، کاغذ دیواری میخرید هم اهمیت زیادی دارد. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اندیمشک شرایط طوری فراهم شده است که شما هنگام خرید هیچ نگرانی بابت نتیجه کار نداشته باشید. اینکه نصب کاغذ دیواری خود را به فروشگاهی بسپارید که از نظم و قواعدی پیروی کند که همگی منتهی به رضایت مشتری شوند ، نکته ی بسیار مهمی است. اگر به فروشگاهی مراجعه کنید که بیشترین تنوع را داشته باشد ، دیگر هیچ نگرانی از بابت اینکه بعد از خرید در فروشگاه دیگر ، کاغذ دیواری بهتری ببینید را نخواهید داشت. حال سوال اینجاست که این فروشگاه را میتوان از کجا پیدا کرد؟ ما به شما اطمینان میدهیم که تنوعی نظیر تنوع فروشگاه شهر کاغذ دیواری اندیمشک ، در هیچ فروشگاه کاغذ دیواری نخواهید یافت. ما سال هاست که در این حرفه مشغول فعالیت هستیم . انواع کاغذ دیواری های داخلی و خارجی با جنس های مختلف در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اندیمشک موجود است و شما میتوانید با راهنمایی فروشندگان زبده و کارآزموده ی ما کاغذ دیواریتان را خریداری نمایید.

نصب کاغذ دیواری در اندیمشک

اگر خریدتان را در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اندیمشک ، همانطور که باب میلتان بود انجام دادید و همچنان برای مرحله نصب نگران هستید مطالعه این بخش را از دست ندهید. نصب کاغذ دیواری شما ، در صورت نیاز بعد از یک زیرسازی کامل و تخصصی انجام خواهد شد. در صورت وجود رطوبت در دیوار ، منشا رطوبت پیدا خواهد شد و بعد از تعمیرات لازم کاغذ دیواری شما نصب خواهد شد. ما از مرغوب ترین و با کیفیت ترین چسب ها استفاده میکنیم و شما هیچ مشکلی بعد از نصب نخواهید داشت.

بورس کاغذ دیواری در اندیمشک

بعد از گذشت سال ها فعالیت در زمینه ی پخش و فروش کاغذ دیواری ، مفتخر هستیم که عنوان بزرگترین مجموعه فروش کاغذ دیواری در کشور را در اختیار داشته باشیم . فروشگاه های زنجیره ای شهر کاغذ دیواری در سطح کشور از لحاظ کیفیت و تنوع حرف اول را میزنند. فروشگاه شهر کاغذ دیواری با همراهی و اعتماد شما به بهترین فعال در بورس کاغذ دیواری کشور تبدیل شده است. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در اندیمشک بهترین و قابل اعتماد ترین فروشگاه در بورس کاغذ دیواری در اندیمشک است و یقین داشته باشید که از اعتمادتان پشیمان نخواهید شد.

کاغذ دیواری اندیمشک اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب اندیمشک

کاغذ دیواری اتاق خواب اندیمشک

کاغذ دیواری اتاق خواب اندیمشک