شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در جیرفت

خبر خوبی دیگر برای شما مردم استان کرمان، دیگر شعب شهر کاغذ دیواری در این استان با عنوان شهر کاغذ دیواری در جیرفت رسما افتتاح شد.

اگر به تازگی به خانه ای نقل مکان کرده اید و سادگی بیش از حد دیوارها اذیتتان میکند، اگر پریدگی های رنگ دیوارها و نامرتب دیده شدن ظاهرشان روی اعصابتان است ، اگر مدتهاست بودجه ای برای تغییر دکوراسیون کنار گذاشته اید اما نمیدانید آن را صرف چه کاری بکنید ، به مطالعه ی این مطلب ادامه دهید. در این مطلب به شما راهی را معرفی میکنیم که میتواند برای هر بودجه ای مناسب باشد و بیشترین تغییر را در فضای شما به وجود بیاورد. امروزه که اکثریت ما در آپارتمای های نسبتا کوچک و کم نور زندگی میکنیم بیشتر از همیشه به رنگ و روح در خانه احتیاج داریم. اما وارد کردن این حجم از رنگ و روحیه به یک فضا، به وسیله ی یکی دو تابلو و گلدان حاصل نمیشود و نیاز به اقدامی اساسی تر است که نه تنها جنبه ی زیبایی داشته باشد ، بلکه کار اصلاح نواقص را هم انجام دهد. راه حل تمام این مشکلات میتواند کاغذ دیواری باشد! کاغذ دیواری میتواند مثل یک پوشش محافظتی عمل کند و از خط و خش افتادن به دیوارها جلوگیری کند. کاغذ دیواری میتواند خط و خطوط روی دیوار را بپوشاند و ظاهری مرتب به خانه ببخشد و مهم تر از همه با رعایت یک هماهنگی و هارمونی میان کاغذ دیواری و اِلمان های موجود در فضا مانند مبلمان ، پرده و فرش ها میتوان یک نتیجه فوق العاده حاصل کرد. در کنار تمام نکات کاربردی و مهم خرید کاغذ دیواری که در این مطلب ارائه میشود ، یک فروشگاه کاغذ دیواری در جیرفت هم به شما معرفی خواهیم کرد تا پروسه ی خریدتان را با نهایت رضایت پشت سر بگذارید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در جیرفت

کاغذ دیواری ها یک نوع عنصر دکوری هستند که خود به لحاظ مختلف در دسته های گوناگون قرار میگیرند. شما باید با انواع کاغذ دیواری به لحاظ جنس ، طرح ، رنگ و قیمت آشنا شوید تا بتوانید کاغذ دیواری مطلوب منزل یا محل کارتان را تهیه نمایید. برای شروع بهتر است ایده سازی کنید. شما با مشاهده ی نمونه کارها خواهید توانست به یک تصویر مطلوب از فضای خانه خود برسید و برای انجام این کار لزومی ندارد که از همان ابتدا به فروشگاه های کاغذ دیواری متعدد مراجعه کنید. کافیست سری به سایت های مربوط به دکوراسیون و مجله های طراحی داخلی زده و با مشاهده ی نمونه کارها ، تصویر ایده آلتان از نتیجه را در ذهن ترسیم نمایید. کاغذ دیواری هایی که در گذشته تولید میشدند و هیچ لایه محافظتی نداشتند ، گزینه ی مناسبی برای پوشاندن تمام دیوارها به شمار نمیرفتند. اما امروزه کاغذ دیواری های با دوامی طراحی میشوند که مناسب تمامی فضاها از جمله راهرو ، پذیرایی، اتاق خواب، نشیمن ، اتاق کار، اتاق کودک و حتی حمام و سرویس بهداشتی هستند. شاید این سوال برایتان به وجود آمده باشد که یک کاغذ چطور میتواند در برابر ضربات، خط و خش و رطوبت مقاوم باشد؟! این دوام و مقاومت حاصل پیاده شدن یک پوشش به نام وینیل میباشد. وینیل که یک حالتی شبیه به پلاستیک دارد در ضخامت های متفاوتی روی کاغذها قرار میگیرد و علاوه بر افزایش طول عمر کاغذ دیواری ، ظاهری تمیز و مرتب هم به آن میبخشد. اما برای نقاط مختلف خانه باید چطور کاغذ دیواری تهیه کرد؟ اگر بخواهیم از اتاق ها شروع کنیم باید مهم ترین کاربری آن اتاق را در نظر بگیریم. به عنوان مثال اگر اتاق مورد نظر اتاق خواب است باید از به کارگیری رنگ های تند مانند قرمز ، نارنجی یا حتی زرد خودداری شود. رنگ های ملایمی که منجر به آرامش شما شوند بهترین گزینه برای اتاق خواب هستند. البته سن صاحب اتاق هم یکی از مولفه هایی است که باید در انتخاب کاغذ دیواری در نظر گرفت. به عنوان مثال برای اتاق کودکان باید از طرح های شاد و کارتونی و برای اتاق جوانان از طرح های انرژی زا استفاده کرد. اگر اتاق مورد نظر اتاق کار شماست ، مهم ترین چیزی که در فضا به آن احتیاج دارید ، تمرکز است. پس سعی کنید از استفاده اغراق آمیز از طرح ها خودداری کنید و با به کارگیری طرح های خلوت و رنگ های ملایم یک ترکیب متناسب ایجاد نمایید. در انتخاب کاغذ دیواری برای پذیرایی باید حساسیت بیشتری به خرج داد؛ چرا که پذیرایی نمایی عمومی از خانه ی شماست و میزبان مهمانان شما خواهد بود. در واقع علاوه بر رعایت هارمونی میان رنگ ها ، باید یک هماهنگی میان طرح ها هم حاصل کرد. به عنوان مثال اگر در مبلمان و پرده های پذیرایی طرح های شلوغ و پر از جزئیات دیده میشود ، باید به وسیله ی کاغذ دیواری ساده و خلوت، این شلوغی را خنثی کرد و یک ظاهر متناسب پدید آورد. توجه داشته باشید که در صورت عدم توجه به این نکته ظاهری آشفته و پر هرج و مرج به وجود خواهد آمد.

فروشگاه کاغذ دیواری در جیرفت

احتمالا با فروشگاه های متعددی تحت عنوان مرکز فروش کاغذ دیواری در جیرفت آشنایی داشته باشید. اما ما به شما این اطمینان را میدهیم که هیچکدام از آن ها خدماتی نظیر، خدمات فروشگاه شهر کاغذ دیواری جیرفت ارائه نخواهند کرد. شما از همان ابتدای ورودتان به فروشگاه شهر کاغذ دیواری جیرفت و مشاهده ی تنوعی بی نهایت شگفت زده خواهید شد. نظم حاکم در فروشگاه شهر کاغذ دیواری جیرفت باعث خواهد شد شما خریدی همراه با آرامش و رضایت را تجربه کنید و در نهایت هم نصب کاغذ دیواری شما هم توسط کادری زبده و کاربلد انجام خواهد شد. شهر کاغذ دیواری جیرفت یک فروشگاه کاغذ دیواری معمولی نیست بلکه یکی از صدها زیرمجموعه ی شهر کاغذ دیواری میباشد و در این زمینه به طور حرفه ای فعالیت دارد.

 بورس کاغذ دیواری در جیرفت

معمولا نقطه ای که به عنوان بورس یک کالای خاص فعالیت میکند ، بیشترین تنوع و بهترین خدمات را ارائه میدهد‌‌. شهر کاغذ دیواری هم نمونه ترین فعال در بورس کاغذ دیواری جیرفت میباشد. پس اگر تصمیم به خرید و نصب کاغذ دیواری گرفته اید در اولین فرصت به شهر کاغذ دیواری جیرفت مراجعه کرده و فرصت میزبانی را به ما هدیه کنید. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در جیرفت منتظرتان هستیم.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری جیرفت همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در جیرفت لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری جیرفت

کاغذ دیواری جیرفت اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب جیرفت

کاغذ دیواری اتاق خواب جیرفت

کاغذ دیواری اتاق خواب جیرفت