شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در رامسر

خبر خوش برای مردم استان مازندران به ویژه شهر زیبای رامسر، در پی استقبال شما عزیزان بعد از افتتاح شعب بابل، بابلسر،ساری و آمل این بار بر آن شدیم تا نمایندگی جدیدی از مجموعه شهر کاغذ دیواری را با عنوان شهر کاغذ دیواری در رامسر افتتاح نماییم.

محصولات شهر کاغذ دیواری در رامسر

  • کاغذ دیواری های رولی از معتبر ترین برندهای روز دنیا
  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی با متنوع ترین طرح
  • پارچه دیواری های زیبا
  • پرده های شید و زبرا
  • آینه های دکوراتیو
  • آسمان های مجازی
  • پارکت و لمینت

فروش انواع کاغذ دیواری در رامسر

انواع کاغذ دیواری اعم از کاغذ دیواری رولی، کاغذ دیواری پوستری سه بعدی در متنوع ترین طرح و رنگبندی و متناسب با هر گونه سلیقه و سبک فضایی در شهر کاغذ دیواری در رامسر .

نصاب کاغذ دیواری رامسر

مجموعه شهر کاغذ دیواری در رامسر با بکار گیری از ماهرترین تیم تخصصی در زمینه نصب کاغذ دیواری سعی بر آن دارد تا خدمات نصب مناسبی را در برای شما مشتریان محترم با بهترین نصاب های کاغذ دیواری در رامسر فراهم آورد.

برای مشاهده طرح های کاغذ دیواری سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در رامسر لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در رامسر

اینستاگرام شهر کاغذ دیواری در رامسر


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در رامسر

در خدمتتون هستیم با معرفی یکی دیگر از شعب شهر کاغذ دیواری در شمال کشور.اگر به تازگی دکوراسیون منزلتون دلزدتون کرده میتونید رو ما حساب کنید.ما در صفر تا صد تغییر دکوراسیون شما رو همراهی میکنیم.ما مطمئن هستیم که شما از انتخاب شهر کاغذ دیواری رامسر پشیمون نمیشید.شهر کاغذ دیواری رامسر با بهترین کیفیت،متنوع ترین طرح ها و مناسب ترین قیمت ها آماده خدمت رسانی به شماست.تا الان اگر به هرجای دیگه برای خرید مراجعه کردین و دست خالی برگشتین مهم نیست! یک بار به شهر کاغذ دیواری در رامسر بیاین و شک نکنید که ما اجازه نمیدیم شما دست خالی برگردین.در ادامه ی این مطلب بهتون میگیم که چرا باید شهر کاغذ دیواری رامسر و انتخاب کنید.با ما همراه باشید.

کارو بسپارید به دست کاردان!

ما به شما میگیم که کجا از چی استفاده کنید! خب اینو دیگه هممون میدونیم که الان کاغذ دیواری به شیوه های مختلف نصب میشه و دیگه کل خونه رو با یه طرح کاغذ نمیپوشونن.برای مثال میشه یک قسمت از خونه که میخواید بیشتر نشون داده بشه رو از یک طرح استفاده کنید و سایر قسمت هارو از طرح دیگه.یا مثلا حتی برای برجسته کردن یک نقطه از خونه فقط همون قسمتو کاغذ دیواری کرد.شاید فکر کنید چندان تاثیری نداشته باشه ولی ممکنه به حدی تغییر تو فضا ایجاد شه که عاشق خونتون بشید.ولی خب همه ی این تغییرات ممکنه برعکس هم عمل کنه!یعنی چی؟ نصب اصولی کاغذ دیواری باید طوری صورت بگیره که با هنر سایه سازی ابعاد خونتون متفاوت از ابعاد اصلیشون دیده بشن. استفاده از کاغذ دیواری های افقی مناسب سقف های کوتاه نیستند و یا استفاده از رنگ های تیره برای قسمت هایی از خونه ممکنه باعث تاریک دیده شدن خونه بشه.همه ی این نکات چیزهایی هستند که در صورت عدم رعایتشون نه تنها تغییر مثبت ایجاد نمیشه بلکه ممکنه شمارو از هزینه و وقت و انرژی که صرف کردین پشیمون کنه.استفاده از کاغذ دیواری فقط پوشوندن معایب دیوارها نیست ، بلکه پوشاندن نواقص و عیوب دیوارها به علاوه نمایان تر کردن زیبایی ها و نقطه های اصلی خونه است.همه این تکنیک ها نکاتی هستند که فقط از یک کاردان بر میاد که هم دانش این کارو داشته باشه هم سابقه در این حرفه و ما در شهر کاغذ دیواری در رامسر رعایت همه ی این نکاتو تضمین میکنیم.

راهنمایی های درست !

یک سری مسائل درباره انتخاب کاغذ دیواری وجود داره که فروشنده باید قبل از خرید شما درموردشون ازتون سوال کنه. مثلا اینکه آیا فرد تنوع طلبی هستید؟ آیا زود به زود تصمیم به تغییر دکوراسیون میگیرید؟ حالا چرا باید این سوال ها رو پرسید؟! معمولا طرح های شلوغ زودتر از مد خارج میشوند یا ممکنه شما رو زودتر خسته کنند.پس یک فروشنده حرفه ای همه ی این مسائل احتمالیو با شما مطرح میکنه که شما بعد از مدت کوتاهی از انتخابتون پشیمون نشید.در واقع نباید فقط به دنبال فروش محصول و خالی کردن انبارش باشه و هدف اصلیش رضایت قلبی شماست.پس بعد از مطرح کردن این سوالات راه حلش هم بهتون داده میشه.بهتره برای نقاطی از منزلتون مثل پشت تلوزیون یا کنج ها از کاغذ دیواری طرح دار استفاده بشه و برای قسمت های دیگه هم طرح های ساده تر به کار گرفته بشه.در این صورت نه از سادگی خیلی زیاد خونه خسته میشید نه از شلوغی زیاد! ما در کاغذ دیواری رامسر در تمامی مراحل انتخابتون شما رو همراهی میکنیم و تک تک نکاتی که ممکنه موثر باشه رو با شما مطرح میکنیم .

بازی رنگ ها به نظر شما رنگ ها چقدر میتونن موثر باشند؟! از اونجایی که کاغذ دیواری منزلتون قراره اصلی ترین منبع رنگ خونه باشه بهتره خیلی به این نکته توجه کنید.انتخاب رنگ به حدی موثره که ممکنه روی روحیه شما تاثیر مستقیم داشته باشه.به عنوان مثال رنگ هایی مثل سبز و آبی حس تازگی و طراوت و به ما القا میکنند چون رنگ های طبیعت هستند. هر چی رنگ مورد استفاده روشن تر باشه خونه بزرگتر دیده خواهد شد.البته این نکته به معنای این نیست که کل خونه رو طرح سفید بزنید !سعی کنید تناسبی در انتخاب رنگ ها ایجاد کنید.فقط هماهنگی رنگ های کاغذ دیواری ها با هم کافی نیست و باید به رنگ کف پوش ها هم خیلی دقت کنید.استفاده از دو رنگ ناهماهنگ میتونه تبدیل به یک فاجعه بشه و ما در شهر کاغذ دیواری در رامسر اجازه نمیدیم این اتفاق بیوفته .

تنوع چرا مهمه؟

شما فکر میکنید تنوع طرح از چه جهت اهمیت داره؟ فرض کنید شما برا ی خرید کاغذ دیواری به یک مغازه مراجعه میکنید و قصد دارید هم برای پذیرایی و هم برای اتاق خواب خودتون و بچه ها کاغذ دیواری تهیه کنید.بعد از دیدن یکی دو تا کاتالوگ یک طرح برای پذیرایی انتخاب میکنید ولی برای اتاق خواب ها به هیچ نتیجه ای نمیرسید.به ناچار یا مجبور میشید به کل قید کاغذ دیواری که واسه پذیرایی انتخاب کردید بزنید و دنبال جایی باشید که تنوع بیشتری داشته باشه،یا اینکه همون کار رو فقط انتخاب کنید و دوباره تو مغازه های دیگه دنبال کاغذ دیواری دلخواهتون بگردین و کلی از زمانتون رو این وسط از دست بدین.پس از همون اول دنبال جایی باشین که بیشترین تنوع و بالاترین طرح و رنگ رو بهتون ارائه بده.شهر کاغذ دیواری در رامسر به عنوان یکی از اصلی ترین و بزرگترین شعب فروش ملزومات دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری در رامسر تمامی طرح های موجود در بازار رو بهتون ارائه میده و مشتری هیچ مشکلی از بابت انتخاب پیدا نمیکنه.

در محیطی آرام و مطمئن خرید کنید.

تا حالا شده به جایی برای خرید مراجعه کنید و به علت کمبود جا یا شلوغ بودن یا حتی مرتب نبودن سریعا اونجا رو ترک کنید؟ یا فروشنده اصلا بهتون توجه نکنه ؟یا حتی بعد از نشون دادن چند طرح خسته بشه و لحنش تغییر کنه؟ بهتون اطمینان میدیم که از این دست م سائل در شهرکاغذ دیواری رامسر پیش نمیاد و شما میتونید با آرامش خاطر و حوصله خریدتونو انجام بدین و ما در تمامی مراحل انتخاب کمکتون میکنیم.قطعا اگر شما در فضایی شیک و آرام خریدتونو انجام بدید کمتر نگران نتیجه خواهید بود .به ما سر بزنید و هیچوقت پشیمون نشید.

کاغذ دیواری رامسر اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب رامسر

کاغذ دیواری اتاق خواب رامسر

کاغذ دیواری اتاق خواب رامسر