شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در ری

خبر خوبی دیگر برای مردم استان تهران به ویژه شهرستان ری، شهر کاغذ دیواری در ری رسما افتتاح شد.

فروش انواع مدل کاغذ دیواری با شهر کاغذ دیواری در ری

شهر کاغذ دیواری در ری عرضه کننده انواع کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی، کاغذ دیواری های رولی با متنوع ترین طرح و رنگ در استان تهران می باشد.

محصولات شهر کاغذ دیواری در ری

  • کاغذ دیواری های رولی از برند های روز دنیا
  • کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی از متنوع ترین طرح
  • آینه های دکوراتیو درخشان
  • پارکت و لمینت های با کیفیت
  • انواع پرده های شید، زبرا و هازان
  • آسمان های مچازی زیبا
  • پارچه دیواری های خوش رنگ

همکاری با شهر کاغذ دیواری در ری

علاقمندان به همکاری در زمینه دکوراسیون داخلی و متخصصین این زمینه می توانند درخواست همکاری خود را با مجموعه شهر کاغذ دیواری در ری در میان بگذارند.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در ری همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در ری لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در ری


شماره تماس :

آدرس :


نقش کاغذ دیواری در دیزاین

اتاقی که در آن درس میخوانید ، استراحت میکنید ، مهم ترین تصمیم های زندگیتان را میگیرید ؛ اتاقی که در آن همراه با خانواده وقت میگذرانید و زیباترین خاطره هایتان را رقم میزنید ، محیطی که در آن دور هم جمع میشوید و به مناسبت زیباترین اتفاق های زندگی جشن میگیرید ، بسیار مهم هستند. مجموعه ی این لحظه ها زندگی شما را میسازند و چه عالی اگر این لحظات در فضایی زیبا ، فرحبخش و دوست داشتنی رقم بخورد. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ری ، اینجاست که نقش موثری در زیباسازی لحظاتتان ایفا کند. در گذشته کاغذ دیواری ها تنها محدود به دنیای هنر بودند . مانند یک نقاشی که در ابعاد بزرگ طراحی ، و روی دیوار پیاده میشود. اما امروزه دنیای کاغذ دیواری ها بسیار گسترده و وسیع است . امروزه تولید کاغذ دیواری ها تلفیقی از هنر ، صنعت و دانش است . هر روز تکنیک های جدید برای طراحی و چاپ به کار میرود و شما نیاز دارید قبل از خرید کاغذ دیواری تحقیق کنید تا بتوانید با چشم باز خرید نمایید. پس اگر تصمیم دارید طبق اصول ، کاغذ دیواری تهیه کنید و بی نقص ترین انتخاب را داشته باشید ، مطالعه ی این مقاله را به جد پیشنهاد میکنیم.

نصب کاغذ دیواری در ری

بعد از نصب کاغذ دیواری و اتمام آن ممکن است دیدن برخی صحنه ها برای شما ناخوشایند باشد. عدم رعایت نقشه ی کاغذ دیواری ، ناهماهنگی طرح ها ، حباب های جمع شده زیر کاغذ دیواری به علت رطوبت چسب ، چروک چسبانده شدن بعضی قسمت ها، خالی ماندن بعضی قسمت های دیوار و… صحنه هایی هستند که نه تنها شما را از اعتمادتان پشیمان میکنند ، بلکه شما را به کل نا امید میکنند چرا که اکثر کاغذ دیواری ها قابلیت کندن و چسباندن از ابتدا را ندارند. البته این اتفاقات در صورتی رخ خواهد داد که شما از یک فرد غیر حرفه ای برای نصب کاغذ دیواریتان کمک بگیرید یا اینکه تصمیم بگیرید خودتان با استفاده از ویدیوهای آموزشی موجود در اینترنت آن ها را نصب کنید! پس بخاطر کمی هزینه کمتر کل زحمتتان را به باد ندهید و از افراد با تجربه در زمینه نصب کاغذ دیواری کمک بگیرید ؛ نه افرادی که ادعای داشتن تجربه دارند!

راهنمای خرید کاغذ دیواری در ری

اولین سوالی که قبل از شروع هر کاری برای ما مطرح میشود ، این است که از کجا شروع کنیم؟! برای انتخاب کاغذ دیواری باید از خانه تان شروع کنید. اگر دیوارهایتان نیازمند یک تعمیر اساسی هستند ، تورفتگی های عمیق و یا حتی برآمدگی های زیاد دارند ، باید قبل از نصب کاغذ دیواری این نواقص را از بین ببرید تا کاغذ دیواری روی یک سطح صاف پیاده شود. بعد از رفع این نواقص باید متراژ و طول و عرض دیوارها را اندازه گیری ، و مطابق با آن برای انتخاب کاغذ دیواری اقدام کرد. برای مرحله ی بعد شما باید رنگ های موجود در فضا را شناسایی کنید. از اصلی ترین قسمت ها مثل کفپوش ها ، پرده ها، فرش و مبلمان شروع کنید تا به جزئیات و اکسسوری ها برسید. علاوه بر رنگ باید سبک آن ها را هم تشخیص دهید تا این اطلاعات ، منتهی به یک هماهنگی شود‌. در صورت عمل کردن به تمام این مراحل ، وقتی به فروشگاه کاغذ دیواری وارد میشوید و با هزاران طرح و رنگ برخورد میکنید ، از انتخاب عاجز نمیمانید چرا که در چنین وضعیتی شما یک تصویر واضح از ایده آلتان در ذهن دارید و همین نکته به شما در امر انتخاب کمک میکند. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ری ما نهایت تلاشمان را میکنیم تا بهترین نتیجه را ارائه نماییم.

فروشگاه کاغذ دیواری در ری

صدها شعبه در سطح کشور و همکاری با هزاران پرسنل حرفه ای و کارآزموده در این حرفه ، نمایانگر اعتبار و سابقه ی ماست. کمترین کاری که عوامل شهر کاغذ دیواری برای جلب رضایت شما میتوانند انجام دهند ، همراهی شما در امر انتخاب است که منتهی به یک انتخاب فوق العاده میشود. شعبه شهر کاغذ دیواری در ری هم مانند سایر شعب از لحاظ کیفیت ، قیمت ، خدمات به مشتری و تنوع حرف اول را میزند .

چرا کاغذ دیواری؟

خانه ها معمولا مکان هایی کم تردد هستند که برای انتخاب پوشش دیوارشان عامل زیبایی بیشتر از دوام و مقاومت مورد توجه قرار میگیرد. برای فضاهایی مثل بیمارستان ها یا مدارس ، شاید گزینه ای همچون سنگ که مقاومت بیشتری دارد مناسب تر باشد ، اما برای محیطی مثل خانه چندان گزینه مناسبی به نظر نمیرسد. رنگ ها هم که بر اثر کوچکترین برخورد با اشیاء خراشیده میشوند و نمای اولیه شان را از دست میدهند. دیوارپوش های چوبی هم شاید بسیار جذاب و خاص باشند ، اما با توجه به متراژ مورد نیاز ، هزینه ای که پرداخت میکنید بسیار سنگین خواهد بود. اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی داشته باشیم ، انتخاب کاغذ دیواری در مقایسه با تمام دیوارپوش ها منطقی تر و عاقلانه تر است! مقاومت کاغذ دیواری شاید به اندازه ی سنگ نباشد ، اما قطعا از دوام رنگ بیشتر است. شاید به علت بافت چوب علاقه به دیوارپوش های چوبی دارید ، اما امروزه کاغذ دیواری های سه بعدی طرح چوب هم موجود هستند که همان نتیجه را به شما تحویل میدهند اما با قیمت کمتر ! از همه مهم تر کاغذ دیواری ها در هزاران طرح و رنگ آماده هستند که زیبایی فضای شما را صدچندان کنند. انتخاب کاغذ دیواری برای خانه یا محل کار از هر نظر منطقی و هوشمندانه است .

بورس کاغذ دیواری در ری

در فروشگاه شهر کاغذ دیواری ری خدماتی از قبیل مشاوره ی قبل از خرید کاغذ دیواری ، چاپ کاغذ دیواری و نصب کاغذ دیواری ارائه میشود و تمام این امور توسط حرفه ای ترین پرسنل به انجام میرسد. تمامی فروشگاه های شهر کاغذ دیواری طبق اصول و قواعدی خاص و تحت نظارت مدیریتی قوی فعالیت میکنند که همین امر ضمانتی برای مشتریان است فروشگاه شهر کاغذ دیواری ری به عنوان بهترین و بزرگترین فروشگاه در بورس کاغذ دیواری ری در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

کاغذ دیواری ری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب ری

کاغذ دیواری اتاق خواب ری

کاغذ دیواری اتاق خواب ری