شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در لنگرود

خبر خوش به شما مردم شریف استان گیلان، دیگر نمایندگی شهر کاغذ دیواری در این استان و در شهر لنگرود با عنوان شهر کاغذ دیواری در لنگرود رسما افتتاح شد.

محصولات شهر کاغذ دیواری در لنگرود

  • انواع کاغذ دیواری های رولی از معتبرترین برندهای روز دنیا
  • انواع کاغذ دیواری پوستری سه بعدی با متنوع ترین طرح
  • پارچه دیواری های خوشرنگ
  • آینه دکوراتیو های درخشان
  • پارکت و لمینت با کیفیت

همکاری با شهر کاغذ دیواری در لنگرود

علاقه مندان به همکاری در زمینه دیزان ساکنان شهر لنگرود که تمایل به همکاری با مجموعه شهر کاغذ دیواری در لنگرود را دارند می توانند درخواست همکاری خود را با این مجموعه در میان بگذارند.

خوشحال می شویم شما هم عضوی از این مجموعه عظیم باشید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در لنگرود همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در لنگرود لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در لنگرود


شماره تماس :

آدرس :


اهمیت کاغذ دیواری

میتوانید قبل از مطالعه ی این مطلب لیستی از ویژگی های یک فروشگاه کاغذ دیواری درجه یک تهیه کنید. بعد از مطالعه ی این مطلب متوجه خواهید شد ، فروشگاهی که قصد معرفی آن را داریم ، تک تک ویژگی های مثبت لیست شما را دارد. البته خرید کاغذ دیواری ، تنها به فروشگاهی که از آن خرید میکنید بستگی ندارد و قسمتی از آن هم به اطلاعات خود شما باز میگردد. برای خرید کاغذ دیواری ، نهایت سلیقه تان را به کار بگیرید ، چرا که کاغذ دیواری کالایی مصرفی نیست که بخواهید هر هفته یا هر ماه آن را تغییر دهید. کاغذ دیواری خانه ی شما نمایانگر روحیه و سلیقه شماست ؛ پس حتما قبل از خرید همه ی انتظاراتتان از کاغذ دیواری را شناسایی کنید. کاغذ دیواری های امروزی چیزی فراتر از یک پوشش دیواری معمولی هستند و اگر شما دقیقا نمیدانید که چه قابلیت هایی به کاغذ دیواری های امروزی اضافه شده اند ، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. بررسی کامل این محصول که ترکیبی فوق العاده از هنر و صنعت است در این مطلب گنجانده نمیشود ؛ لذا ما سعی کرده ایم اساسی ترین نکات را ذکر کنیم. اما جای نگرانی نیست ، چرا که همکاران ما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری لنگرود اطلاعات کامل و جامعی در اختیارتان قرار خواهند داد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در لنگرود

تک تک قسمت های خانه دارای یک شخصیت متفاوت هستند و باید به طریقی طراحی شوند تا حس خاصی را در بیننده به وجود بیاورند. به عنوان مثال وقتی برای اولین بار وارد یک خانه میشویم به قسمت ورودی و راهرو توجه میکنیم . طراحی راهروها باید به نحوی باشد تا از همان ابتدا حس راحتی به بیننده القا کند ، چرا که اکثر ی افراد وقتی برای اولین بار وارد مکانی میشوند کمی مضطرب هستند. شاید با خود فکر کنید که کاغذ دیواری های طرح دار حس صمیمیت القا میکنند اما باید به این نکته توجه کنید که راهروها فضاهای باریکی هستند و به کار بردن طرح شلوغ در فضای باریک و تاریک هوشمندانه نیست! پس برای فضای راهرو میتوانید از کاغذ دیواری ساده اما با رنگ گرم یا کاغذ دیواری با طرح طبیعی مثل چوب یا سنگ استفاده کنید . البته اگر به سادگی مطلق علاقه ندارید ترکیب یک کاغذ دیواری ساده و یک کاغذ دیواری طرحدار ظریف بسیار دلنشین خواهد بود. برای فضای پذیرایی وسواس بیشتری به خرج دهید چرا که این نقطه محل دورهمی های خانوادگی و میزبانی شما از مهمانانتان خواهد بود. قطعا شما برای چنین فضایی ، جو سرد و بی روحی را انتظار ندارید پس با انتخابی هوشمندانه فضا را گرم و دوستانه کنید. مثلا یک کاغذ دیواری سه بعدی از طبیعتی زیبا چنین جو دوستانه ای را به وجود خواهد آورد . البته عوامل دیگری مثل متراژ ، طول دیوارها و نور هم در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی موثر هستند. برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب ها ، آزادی بیشتری دارید . به هرحال اتاق خواب فضای اختصاصی و متعلق به خودتان است و میتوانید مطابق سلیقه خودتان روی طراحی آن مانور دهید. اما برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب چند نکته را در نظر داشته باشید. اگر به مرتب و منظم بودن اتاق حساس هستید از کاغذ دیواری های شلوغ استفاده نکنید ، چرا که فضاهایی با طراحی شلوغ خیلی زود در اثر کوچکترین بی نظمی نامرتب به نظر میرسند! سعی کنید تناسبی اصولی میان رنگ کاغذ دیواری و سایر قسمت ها مثل پرده و روتختی ایجاد کنید زیرا استفاده از چند رنگ ناهماهنگ هم باعث بی نظمی خواهد شد. کاغذ دیواری ها نقاط قوت زیادی دارند و انتخاب بهتری نسبت به سایر پوشش ها محسوب میشوند. پوشاننده های دیواری دیگر ، به راحتی کاغذ دیواری شسته نمیشوند . کاغذ دیواری های امروزی در برابر آب و مواد شوینده مقاوم هستند و شما میتوانید به راحتی لکه ها و آلودگی های روی این سطوح را از بین ببرید. از طرفی کاغذ دیواری ها در طرح هایی چاپ میشوند که یک راه مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون باشند! به عنوان مثال فرض کنید که به دیوارهای چوبی علاقه مند هستید اما میدانید که نصب دیوارپوش های چوبی قطعا مستلزم هزینه و زمان زیادیست ! در چنین موقعیتی یک کاغذ دیواری زیبا و طبیعی با طرح چوب بهترین انتخاب خواهد بود . اما در نهایت شما باید از فروشگاهی کاغذ دیواری تهیه کنید که در پایان خرید با اطمینان خاطر فروشگاه را ترک کنید. در ادامه این فروشگاه شگفت انگیز را معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه کاغذ دیواری در لنگرود

همه ی ما بعد از خرید هر چیزی مدام نگران هستیم که نکند در جای دیگر طرح زیباتری ببینیم و کار از کار گذشته باشد ! نکند نصب کاغذ دیواری آن طور که میخواهیم انجام نشود و نتیجه تمیز و زیبا نباشد ! نکند فروشگاه دیگر فلان کاغذ دیواری را ارزان تر بفروشد ! این نگرانی ها طبیعیست چون شما هزینه و زمان نسبتا زیادی را صرف این کار میکنید . اما فروشگاه شهر کاغذ دیواری در لنگرود تضمین میکند که از این دست اتفاقات در این فروشگاه رخ نخواهد داد. تنوعی نظیر تنوع فروشگاه شهر کاغذ دیواری لنگرود وجود ندارد. کیفیتی نظیر کیفیت فروشگاه شهر کاغذ دیواری لنگرود در جای دیگر قابل مشاهده نیست و خدماتی مانند خدمات فروشگاه شهر کاغذ دیواری در لنگرود ارائه نمیشود. مناسب ترین قیمت ها و بهترین خدمات را در فروشگاه شهر کاغذ دیواری لنگرود خواهید یافت . پس میتوانید با آرامش و صبر و حوصله خریدتان را در این فروشگاه انجام دهید و در نهایت با رضایت کامل این فروشگاه را ترک کنید.

بورس کاغذ دیواری در لنگرود

شاید به یاد داشته باشید که در گذشته طرح ها خیلی متنوع نبودند و چندان رقابتی در بازار کاغذ دیواری دیده نمیشد و کاغذ دیواری های خیلی خاص و مرغوب تنها در خانه های اعیانی پیدا میشد. اما امروزه ورق برگشته و تنوع در بازار کاغذ دیواری تمام نشدنی است. رقابت در بورس کاغذ دیواری بسیار زیاد است اما مجموعه فروشگاه های شهر کاغذ دیواری همیشه یکه تاز بوده اند و صدها شعبه ی ما در سطح کشور مهر تاییدی بر این ادعاست.در نتیجه فروشگاه شهر کاغذ دیواری در لنگرود هم در بورس کاغذ دیواری لنگرود بی رقیب است و شایسته اعتماد شماست.

کاغذ دیواری لنگرود اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب لنگرود

کاغذ دیواری اتاق خواب لنگرود

کاغذ دیواری اتاق خواب لنگرود