شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در مراغه

مفتخریم که به حضور شما مردم شریف استان آذربایجان شرقی برسانیم که دیگر نمایندگی ما در این استان و در شهر مراغه با عنوان شهر کاغذ دیواری در مراغه رسما افتتاح شد.

نصاب کاغذ دیواری در شهر مراغه

مجرب ترین تیم خدمات نصب در مجموعه عظیم شهر کاغذ دیواری مراغه با نهایت دقت و ظرافت در سریع ترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی به شما مردم شریف این شهر می باشند.

شهر کاغذ دیواری در مراغه با زبده ترین تیم نصابان کاغذ دیواری دغدغه شما را برای نصب کاغذ دیواری بر طرف ساخته است.

معرفی محصولات مجموعه عظیم شهر کاغذ دیواری مراغه

  • انواع کاغذ دیواری های رولی از برندهای روز دنیا
  • انواع کاغذ دیواری پوستری سه بعدی از متنوع ترین طرح
  • پارچه دیواری هایی با رنگبندی جذاب
  • آینه دکوراتیوهای درخشان
  • پارکت و لمینت های با کیفیت
  • انواع پرده های چاپی، شید و زبرا
  • آسمان های مجازی زیبا

همکاری با شهر کاغذ دیواری در مراغه

علاقه مندان به همکاری در زمینه دکوراسیون داخلی از خدماتی همچون مشاوره و فروش تا نصب، می توانند درخواست همکاری خود را با شهر کاغذ دیواری مراغه ابلاغ نمایند.

خوشحال می شویم شما هم عضوی از خاتواده بزرگ شهر کاغذ دیواری باشید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در مراغه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های کاغذ دیواری سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در مراغه لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در مراغه

اینستاگرام شهر کاغذ دیواری در مراغه


شماره تماس :

آدرس :


اهمیت کاغذ دیواری در مراغه

اگر وقتی وارد خانه میشوید لبخند نمیزنید و خانه تان به شما حس صمیمیت ، گرما و انرژی القا نمیکند، حتما یه جای کار اشکال دارد! از آخرین باری که یک تغییر در دکوراسیون ایجاد کردید ، چند وقت میگذرد؟ بگذارید طور دیگر موضوع را بررسی کنیم ! اگر از ما خواسته شود ، به مدت یک سال هر روز یک لباس تکراری بپوشیم ، به احتمال زیاد از آن لباس دلزده و خسته خواهیم شد. در رابطه با خانه ی شما هم همین موضوع حاکم است. شما باید هر چند وقت یک بار لباس خانه تان را تغییر دهید تا هم حس و حالتان تغییر کند و هم از خانه مراقبت کنید. یکی از راه های ایجاد تغییر در خانه نصب کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری نه تنها یک پوشش تزیینی است ، بلکه از ‌دیوارها در برابر ضربه و خط و خش هم مراقبت میکند. شاید این سوال برای شما این سوال پیش بیاید که یک لایه کاغذ چطور میتواند در برابر ضربه ها به عنوان پوشش محافظتی عمل کند؟! خب باید بگوییم که کاغذ دیواری های امروزی از لحاظ کیفیت ، خیلی با کاغذ دیواری های قدیمی متفاوت هستند. کاغذ دیواری های پی وی سی یا کاغذ دیواری های با پوشش وینیل ، گاهی اوقات با چند لایه محافظتی پوشانده شده اند که مقاومت آن ها را در برابر خط و خش و ضربه افزایش میدهد. علاوه بر مقاومت ، طرح های کاغذ دیواری های امروزی هم بسیار متنوع و جذاب هستند. به حدی که شما میتوانید با استفاده ی درست از کاغذ دیواری ها ، فضا را بزرگتر و حتی پرنور تر نشان دهید. اگر همچین ابزار شگفت انگیزی وجود دارد ، چرا از آن بهره نبریم؟ پس ادامه ی این مطلب را از دست ندهید تا هم بیشتر این کاغذ جادویی را بشناسیم و هم یک فروشگاه کاغذ دیواری درجه یک در مراغه به شما معرفی کنیم.

فروشگاه کاغذ دیواری در مراغه

تنوع فقط محدود به اجناس نیست. باید اطلاعاتی در رابطه با طرح ها ، اصول دیزاین و ترکیب سبک ها هم داشته باشید. کاغذ دیواری که برای اتاق خواب به کار میرود ، با کاغذ دیواری پذیرایی ، زمین تا آسمان فرق دارد! به عنوان مثال اگر برای اتاق خواب یک نوجوان قصد خرید کاغذ دیواری دارید ، باید از به کار بردن طرح های بچگانه خودداری کنید و از طرفی طرح های بسیار سنگین و ساده هم به کار نبرید. باید نوعی از کاغذ دیواری را انتخاب کنید ، که ذهن پویا و فعال نوجوان را پرورش دهد و از طرفی به خاطر طرح های شلوغ ، باعث بروز تنش و استرس در ذهن نشود. مثالی که ذکر کردیم در جهت تاکید بر اهمیت تطبیق طرح کاغذ دیواری با محیط بود. در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در مراغه میتوانید اطلاعت کامل تری از طرح کاغذ دیواری ها به دست آورید و تجربه یک خرید بی نقص را به خود هدیه کنید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در مراغه

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم ، تنوع در جنس و طرح کاغذ دیواری ها نسبت به گذشته ، بسیار تغییر کرده است. اما همین تنوع کار شما را کمی در انتخاب سخت میکند! بهتر است قبل از خرید به یک شناخت نسبی از کاغذ دیواری ها رسیده باشید تا خریدی بی نقص را تجربه کنید. کاغذ دیواری های بافته نشده با نان وون ، یک نوع از کاغذ دیواری های الیافی هستند که از الیاف فیبر سلولوزی و الیاف نساجی به وسیله دستگاه ساخته شده اند و در آنها موادی به کار رفته است که میزان رطوبت و چسب پذیری آن ها را افزایش میدهد. یکی از ویژگی های مثبت این کاغذ دیواری ها نصب راحت آنهاست و حتی اگر مجبور شوید آن ها را موقتا برای انجام تعمیرات از روی دیوار بکنید ، میتوانید بعد از اتمام تعمیرات دوباره آن ها را بچسبانید‌. کاغذ دیواری های با پوشش وینیل یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای محیط های مرطوب است . این نوع از کاغذ دیواری ها به دو نوع ضد لک و قابل شستشو تقسیم میشوند و در برابر چربی ها و آلودگی ها بسیار مقاوم هستند. این قابلیت ، به علت پوشش وینیل است که روی آن ها اسپری یا روکش شده است. در نتیجه تنها گزینه ای که میتوانیم برای فضای آشپزخانه پیشنهاد کنیم ، کاغذ دیواری های با پوشش وینیل یا پی وی سی هستند ؛ اما استفاده ی آن ها برای اتاق کودکان چندان پیشنهاد نمیشود ؛ چرا که خاصیت حساسیت زایی دارند و به علت مواد شیمیایی موجود در آنها ، برای کودکان مضر هستند. کاغذ دیواری های پارچه ای که بسیار طرح های زیبا و متنوعی دارند و در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند ، مناسب مکان هایی با رطوبت کمتر هستند. برخی از این کاغذ دیواری ها با پوشش وینیل پوشانده شده اند و از لحاظ مقاومت و دوام بی عیب هستند. اما اگر به دنبال با دوام ترین یا به قول معروف جان سخت ترین نوع کاغذ دیواری هستید ، ما کاغذ دیواری های با وینیل سخت و جامد را پیشنهاد میکنیم که بیشتر برای محیط های پر رفتو آمد مثل ادارات انتخاب مناسبی هستند. بی شک تا به الان متوجه اهمیت دقت در خرید کاغذ دیواری شده اید. اما نگران نباشید ، چرا که ما در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در مراغه ، تک تک سوالاتتان را پاسخ خواهیم داد و کوچترین تردیدی برای شما باقی نخواهیم گذاشت.

بورس کاغذ دیواری در مراغه

حال که متوجه شده اید وقتی به فروشگاه کاغذ دیواری مراجعه میکنید باید چه نکاتی را در نظر بگیرید ، باید به دنبال یک فروشگاه کاغذ دیواری همه چیز تمام در مراغه باشید .میتوانید به تک تک فروشگاه های کاغذ دیواری در مراغه سر بزنید و از هر لحاظ فروشگاه شهر کاغذ دیواری در مراغه را با آن ها مقایسه کنید. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در مراغه از لحاظ تنوع و کیفیت محصولات بی رقیب است و در این فروشگاه یک تیم کار آزموده و با تجربه آماده خدمت به شماست. نمونه ی این فروشگاه کاغذ دیواری را ، در بورس کاغذ دیواری مراغه پیدا نخواهید کرد ؛ پس وقتتان را هدر ندهید و افتخار میزبانی را به فروشگاه شهر کاغذ دیواری مراغه تقدیم کنید.

کاغذ دیواری مراغه اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب مراغه

کاغذ دیواری اتاق خواب مراغه

کاغذ دیواری اتاق خواب مراغه