شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در ملایر

در پی استقبال شما مردم شریف استان همدان بر آن شدیم دیگر نمایندگی از مجموعه شهر کاغذ دیواری را با عنوان شهر کاغذ دیواری در ملایر افتتاح نماییم.

معرفی محصولات شهر کاغذ دیواری ملایر

  • انواع کاغذ دیواری پوستری سه بعدی
  • انواع کاغذ دیواری رولی
  • پارچه دیواری های خوش رنگ
  • آینه های دکوراتیو درخشان
  • پارکت و لمینت با کیفیت
  • پرده های چاپی، شید و زبرا

فروش انواع مدل کاغذ دیواری در ملایر

کاغذ دیواری های روز دنیا در حال حاظر در دو مدل رولی و پوستری سه بعدی به فروش می رسند.تفاوت این این دو مدل کاغذ دیواری به اینصورت است که طرح کاغذ دیواری رولی با تکرار همراه هست و هزینه کاغذ دیواری در این مدل بصورت رولی محاسبه می شود.طرح کاغذ دیواری پوستری سه بعدی یک طرح یک تکه است و هزینه این دست از کاغذ دیواری بصورت متر مربعی و مطابق با ابعاد دیوار شما و جنس کاغذ خام مشخص می شود.

تمام مدل های کاغذ دیواری را که حضور شما عنوان شد در رنگبندی و طرح های متنوع را می توانید در شهر کاغذ دیواری در ملایر مشاهده بفرمایید.

پوستر دیواری در ملایر

همان طور که عنوان شد گونه ای دیگر از کاغذ دیواری که این روزها تقاضای بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است کاغذ دیواری پوستری سه بعدی یا به اختصار پوستر دیواری می باشد.

پوستر دیواری های شهر کاغذ دیواری در ملایر دارای متنوع ترین طرح مناسب برای هر گونه فضا اعم از تجاری، اداری و مسکونی و متناسب با ابعاد دیوار و با جنس کاغذ خامی که انتخاب میکنید در نهایت کیفیت به چاپ می رسد.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در ملایر همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های کاغذ دیواری سه بعدی  نمایندگی شهر کاغذ دیواری در ملایر لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در ملایر


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در ملایر

شاید همین الان که شروع به مطالعه این مطلب کرده اید میان نصب کاغذ دیواری یا رنگ کردن دیوارها دو به شک باشید! شاید مدتهاست که مغازه های کاغذ دیواری مختلف را میگردید ولی هیچ نتیجه ای نمیگیرید. حتی شاید از ترس انتخاب غلط کاغذ دیواری ، میترسید که ریسک کنید و ترجیح میدهید پوششی ساده مثل رنگ برای دیوارها انتخاب کنید. حتی شاید دغدغه ی هزینه های نصب کاغذ دیواری را داشته باشید.اگر هر کدام از این مشکلات را دارید این مطلب برای شما تهیه شده است. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ملایر تمامی این مشکلات را در به راحتی برای شما حل کرده است. مهم نیست که با چه بودجه ای، چه سلیقه ای و برای چه محیطی قصد خرید کاغذ دیواری دارید.مشاوران و کارشناسان شهر کاغذ دیواری در ملایر همراه شما هستند تا تمامی این مشکلات را رفع کنند. ما در تمام مراحل انتخاب کاغذ دیواری دلخواهتان همراهتان خواهیم بود. در این مطلب هم نه تنها توضیحاتی در باب انتخاب کاغذ دیواری خدمتتان ارائه خواهیم داد ، بلکه بهترین فروشگاه کاغذ دیواری در ملایر را نیز خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری تمام عیوب موجود در دیوار را در کمترین زمان میپوشاند. لازم به ذکر است که زیرسازی حرفه ای قبل از نصب کاغذ دیواری بسیار مهم است و بهتر است تورفتگی ها و سوراخ های دیوار رفع شود؛ اما کاغذ دیواری نسبت به سایر دیوارپوش ها بسیار بهتر عیوب دیوار را پنهان میکند و لکه های سطحی را میپوشاند.یکی دیگر از برتری های کاغذ دیواری نسبت به رنگ این است که ماندگاری بیشتری نسبت به رنگ دارد. قطعا تا الان دیده اید که دیوارهای رنگ آمیزی شده ، بعد از کوچکترین برخورد با شیئی رنگشان میپرد و بعد از گذشت مدتی ظاهر دیوارها نامرتب و ناجور دیده میشود‌. اما در رابطه با کاغذ دیواری اینطور نیست. شما اگر کاغذ دیواری با کیفیت،مقاوم و با دوام نصب کنید شاهد از این دست مشکلات نخواهید بود و ظاهر خانه همیشه مرتب خواهد بود.یکی دیگر از مزایای کاغذ دیواری نسبت به رنگ این است که کاغذ دیواری خیلی راحت از دیوار کنده میشود. شاید با خود بگویید که در صورت خرابی قسمتی از کاغذ دیواری، امکان ترمیم آن وجود ندارد . اما باید بگوییم که اینطور نیست! ما معمولا هنگام خرید به مشتریان پیشنهاد میدهیم که یک یا دو رول اضافه خریداری کنند تا بعدها در صورت بروز هر خرابی در سطح کاغذ دیواری ، بتوانیم ترمیم آن را برایشان انجام دهیم.فکر میکنیم تا الان شک شما نسبت به انتخاب کاغذ دیواری یا سایر دیوارپوش ها کاملا رفع شده باشد. اما اگر در رابطه با نصب تخصصی کاغذ دیواری شک دارید ادامه ی مطلب را بخوانید.

نصب کاغذ دیواری در ملایر

نصب کاغذ دیواری یک فرایند تخصصی است. پس سعی نکنید با سپردن این کار به افراد مبتدی به جیب خودتان ضرر وارد کنید . در شهر کاغذ دیواری در ملایر ، حرفه ای ترین نصاب های کاغذ دیواری ، کاغذ دیواری شما را در کمترین زمان ، به بهترین شکل و با ، بادوام ترین چسب ها نصب میکنند و شک نکنید که از نتیجه کار بسیار خشنود خواهید بود. به فروشگاه شهر کاغذ دیواری در ملایر اطمینان کنید .

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری در ملایر

انتخاب کاغذ دیواری مناسب ارتباط زیادی با نقشه خانه ی شما دارد.متراژ خانه ، طول دیوارها ، میزان نورگیر بودن فضا ، سبک معماری داخلی خانه و… نکاتی هستند که باید هنگام انتخاب کاغذ دیواری به آن ها دقت شود. خانه ی شما جاییست که بیشترین مدت زمان زندگیتان را در آن جا میگذرانید. پس با دقت به تمام این نکات ، محیطی بسازید که هر لحظه از نگاه کردن به آن لذت ببرید. کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط های خاصی کاربرد دارند. فرض کنید قصد دارید برای اتاقی کاغذ دیواری تهیه کنید که هیچ منبع نور طبیعی ندارد.در چنین موقعیتی انتخاب کاغذ دیواری های کدر و تیره بسیار اشتباه است چون باعث دلگیر شدن محیط اتاق میشود. برای چنین فضاهایی ما معمولا کاغذ دیواری های روشن و براق را پیشنهاد میکنیم که نور را منتشر میکنند. در انتخاب رنگ کاغذ دیواری باید به رنگ قرنیزها و کفپوش ها هم دقت کنید. منظور ما این نیست که قرنیزها و کاغذ دیواری ها را دقیقا هم رنگ انتخاب کنید! بلکه باید تناسب را در طیف رنگی رعایت کنید. اگر کاغذ دیواری ها هم رنگ قرنیزها باشند، بیننده متوجه قرنیزها نخواهد شد . پس هماهنگ سازی رنگ کاغذ دیواری با سایر اجزای خانه صرفاً انتخاب یک رنگ برای تمام قسمت ها نیست، بلکه رعایت تناسب است. ما در شهر کاغذ دیواری ملایر الگوی مناسب فضایتان را ، مطابق با سلیقه خودتان طراحی خواهیم کرد. تنوع کاغذ دیواری نسبت به سایر دیوارپوش ها ، نامحدود است و این موضوع ، کمی کار شما را در انتخاب سخت میکند. ولی اگر طبق قواعد و اصول نصب کاغذ دیواری مناسب هر محیط راهنمایی شوید ، دچار مشکل نخواهید شد . در شهر کاغذ دیواری ملایر شما با دنیای عظیمی از طرح ها و رنگ های کاغذ دیواری مواجه خواهید شد و مشاوران و کارشناسان ما شما را در امر انتخاب یاری خواهند کرد.

کاغذ دیواری با کیفیت در ملایر

احتمالا با خودتان فکر کنید که مگر تفاوت میان کیفیت یک کاغذ دیواری گران قیمت و ارزان قیمت چقدر است که مجبور به پرداخت مبلغ گزافی شویم ؟ باید بگوییم که عمر کاغد دیواری ها ارتباط زیادی با کیفیت آن ها دارد. کاغذ دیواری کالای مصرفی نیست که شما هربار وقتی از کنار فروشگاه کاغذ دیواری عبور میکنید تصمیم به تعویض کاغذ دیواری منزل خود بگیرید. شما یک بار خرید میکنید اما برای مدت زمان طولانی از یک کاغذ دیواری استفاده خواهید کرد. پس بهتر است کاغذ دیواری تهیه کنید که بعد از گذشت مدت زمان اندکی تغییر شکل ندهد ، رنگش کدر نشود و شما را از خریدتان پشیمان نکند. در شهر کاغذ دیواری ملایر با محصولاتی در کیفیت و قیمت متفاوت مواجه خواهید شد. و فروشندگان ما توضیحات کامل در رابطه با هر کدام از آن ها را در اختیارتان قرار خواهند داد.در شهر کاغذ دیواری در ملایر مهم ترین هدف ما رضایت مشتریان است پس تمام تلاشمان را در جهت جلب رضایت شما عزیزان، خواهیم کرد.

کاغذ دیواری ملایر اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب ملایر

کاغذ دیواری اتاق خواب ملایر

کاغذ دیواری اتاق خواب ملایر