شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در کازرون

خبر خوبی دیگر برای شما مردم فهیم استان فارس، دیگر نمایندگی از مجموعه عظیم شهر کاغذ دیواری در شهر کازرون افتتاح شد.

منتظر حضور شما در شهر کاغذ دیواری کازرون هستیم.

خانه های ما میزبان بزرگترین اتفاقات زندگیمان هستند. خانه ها جایی هستند که در آن ها رشد میکنیم ،خاطرات زیبا رقم میزنیم و تک تک لحظاتمان را ثبت میکنیم. پس چه خوب میشود که این خاطرات و لحظات در یک مکان زیبا، مرتب و خیال انگیز ثبت شوند. فضایی جذاب با دیوارهای پر از نقش و طرح و رنگ که چشم بیننده از تماشای آن ها سیر نشود. اما آیا تنها راه آوردن طرح و نقش به دیوارها نقاشی است؟ آیا نمیشود از یک راه میانبر و کم هزینه تر برای اضافه کردن روح به خانه استفاده کرد؟ البته که میشود! به وسیله ی کاغذ دیواری میتوان یک فضای رویایی ساخت. یک فضای رویایی و باشکوه برای رقم زدن خاطرات، یک پذیرایی شگفت انگیز برای میزبانی از مهمانان ،اتاق خواب هایی دلنشین با طرح های ملایم و آرامش بخش برای خوابی راحت تر و یک اتاق کار منظم و شیک برای انجام فعالیت های کاری. تمامی این موارد با نصب کاغذ دیواری حاصل میشوند به شرطی که شما انتخاب درستی داشته باشید، از فروشگاه مورد اعتمادی خرید کنید و شناخت خوبی نسبت به فضا و سلیقه خودتان پیدا کنید تا بعد از نصب احساس نکنید چیزی که خریدید مطابق میلتان نیست. ما هم در این مطلب سعی میکنیم اکثر موارد مهم در خرید کاغذ دیواری را آموزش دهیم تا این احتمالات را از بین ببریم.پس به مطالعه ی این مطلب ادامه دهید تا با یک فروشگاه کاغذ دیواری بینظیر در کازرون هم آشنا شوید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در کازرون همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در کازرون لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در کازرون


شماره تماس :

آدرس :


راهنمای خرید کاغذ دیواری در کازرون

بخش اعظمی از انتخاب کاغذ دیواری به رنگ ها برمیگردد. ناهماهنگی رنگ ها و عدم تطابق آن ها با فضا میتواند منجر به بروز فضایی به شدت نامرتب شود. اما چطور میتوان از این مساله جلوگیری کرد؟ کافیست یک کاغذ و قلم بردارید و رنگ های به کار رفته در اسباب و اثاثیه را یادداشت کنید. به عنوان مثال بنویسید که مبلمان کرم رنگ هستند و پرده ها قهوه ای رنگ.فرش ها عنابی رنگند و تنالیته های کرم در آن ها مشاهده میشود. بعد از نوشتن این جزئیات شما باید ببینید چه رنگ هایی با این رنگ ها هماهنگی دارد؟! شما میتوانید کاغذ دیواری با تُناژ کرم و قهوه ای تهیه کنید.اما اگر یک دست شدن بیش از حد فضا را نمیپسندید میتوانید رنگ کاملا یکسان انتخاب نکنید و تنها طیف رنگی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال کاغذ دیواری نباتی رنگ با طرح های طلایی میتواند برای این زمینه مناسب باشد. گاهی اوقات ممکن است رنگ کاغذ دیواری شما هیچ شباهتی با اجزای خانه نداشته باشد اما متناسب باشد! به عنوان مثال کاغذ دیواری طوسی برای پرده و مبلمان صورتی رنگ به شدت انتخاب جذاب و مناسبیست. ایجاد هماهنگی منحصر به رنگ نیست و تناسب میان سبک و طرح هم الزامیست. استفاده از یک نوع کاغذ دیواری مدرن برای یک اتاق خواب با پرده ها و سرویس خواب کلاسیک سلطنتی به هیچ وجه تناسب ندارد. یا اینکه نصب یک کاغذ دیواری گلدار و ملیح برای محیطی مانند دفترِکار ایده ی جالبی نیست. مثال هایی که ذکر شدند تنها در جهت اشاره به اهمیت هم سبک بودن اِلِمان های خانه بود. اما شاید بهتر باشد که تخصصی تر سبک های کاغذ دیواری را بررسی کنیم که متوجه شوید کدامیک مناسب فضای شما هستند. کاغذ دیواری های کلاسیک طرح هایی دارند که ناخودآگاه حس شکوه و تجمل را به بیننده القا میکنند. اگر مبلمان کلاسیک با تم سلطنتی دارید،اگر فرش های ایرانی پر نقش و نگار دارید، اگر پرده های فضایتان طویل و با والان های سنگین هستند ،مناسب ترین گزینه برای شما کاغذ دیواری های کلاسیک میباشند.اما کاغذ دیواری های مدرن؛ مشخصه ی اصلی کاغذ دیواری های مدرن سادگی اغراق آمیز آنهاست. در آن ها چندان خبری از طرح نیست و اغلب طرح هایی که در آن ها به چشم میخورد خطوط و اشکال هندسی هستند یا طرح های ابداعی کامپیوتری. اگر در جزئیات خانه ی شما همین سبک و سیاق وجود دارد و سادگی پیش گرفته شده است ، کاغذ دیواری مدرن انتخاب مناسبی هستند. نوع سومی که قصد معرفی آن را داریم کاغذ دیواری اسپرت میباشد. کاغذ دیواری های اسپرت طرح های امروزی دارند که طرفداران آن ها بیشتر نوجوانان و جوانان هستند. این نوع کاغذ دیواری ها جنب و جوش و روح فعال را در بیننده بیدار میکنند. نوع چهارم کاغذ دیواری های سه بعدی هستند. کاغذ دیواری های سه بعدی خود به دو دسته تقسیم میشوند که در هر دو دسته انواع سبک های مدرن ،کلاسیک ،اسپرت و… به چشم میخورد. دسته ی اول کاغذ دیواری هایی هستند که در دید ما واقعی به نظر میرسند و ما آن ها را بسیار نزدیک به خود تصور میکنیم. دسته ی دوم کاغذ دیواری های سه بعدی هستند که به علت نوع چاپشان دیوارها را از هم فاصله میدهند! به این شکل که به وسیله ی سایه سازی دیوارها در نظر بیننده دورتر نشان داده میشوند. این نوع کاغذ دیواری برای انواع مکان ها کاربرد دارد به شرطی که نوع مناسبی از آن را برای فضایتان تهیه کنید. اطلاعاتی که ذکر شد در جوابِ سوال چگونه کاغذ دیواری بخریم بود.حال در ادامه ی مطلب به سوال از کجا کاغذ دیواری بخریم پاسخ خواهیم داد.

فروشگاه کاغذ دیواری در کازرون

فروشگاه شهر کاغذ دیواری کازرون یکی از صدها شعبه ی مجموعه ی گسترده شهر کاغذ دیواری میباشد. در واقع وقتی یک فروشنده تحت نظر یک مجموعه ی معتمد و بزرگ فعالیت کند ، بیشتر از سایر رقیبانش متعهد به حفظ حقوق مشتریان خواهد بود تا از اعتبار آن مجموعه کاسته نشود. فروشگاه شهر کاغذ دیواری کازرون از فروشگاه های مورد اعتمادی است که لذت یک خرید امن را به شما هدیه میکند.

بورس کاغذ دیواری در کازرون

تک تک محصولاتی که در فروشگاه شهر کاغذ دیواری کازرون موجود هستند از بهترین ها و باکیفیت ترین ها میباشند و از همه مهم تر اینکه این محصولات با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه میشوند. که البته همچین موردی تنها در بورس کاغذ دیواری کازرون اتفاق می افتد. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در کازرون را به عنوان بهترین گزینه ی ممکن در بورس کاغذ دیواری کازرون انتخاب کنید.

کاغذ دیواری کازرون اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب کازرون

کاغذ دیواری اتاق خواب کازرون

کاغذ دیواری اتاق خواب کازرون