شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در گلپایگان

مژده ای دیگر برای مردم با فرهنگ استان اصفهان، دیگر نمایندگی مجموعه عظیم شهر کاغذ دیواری با عنوان شهر کاغذ دیواری در گلپایگان افتتاح شد.

معرفی محصولات شهر کاغذ دیواری در گلپایگان

  • انواع کاغذ دیواری رولی از تمام برند های روز دنیا
  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی
  • پارچه دیواری های زیبا
  • آینه های دکوراتیو
  • پارکت و لمینت
  • پرده های چاپی، شید و زبرا

فروش کاغذ دیواری در گلپایگان

انواع مدل کاغذ دیواری اعم از کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی با متنوع ترین طرح، کاغذ دیواری های رولی از برندهای روز دنیا و در متفاوت ترین رنگبندی همه را می توانید در شهر کاغذ دیواری گلپگان پیدا نمایید.

پوستر دیواری در گلپایگان 

این روزها یکی از مدل های کاغذ دیواری که طرفدارن بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی یا ” پوستر دیواری ” هستند.

پوستر دیواری ها با تنوع طرحی که به خود اختصاص داده اند مناسب با هرگونه سلیقه و سبک فضایی می باشند.

این گونه کاغذ دیواری ها بر عکس کاغذ دیواری های رولی که طرح آن رول رول تکرار می شود، دارای طرحی یک تکه هستند و دقیقا متناسب با ابعاد دیوار شما به چاپ می رسند.

شما را به بازدید از انواع پوستر دیواری در مجموعه شهر کاغذ دیواری در گلپایگان دعوت می نماییم.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در گلپایگان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در گلپایگان لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در گلپایگان

اینستاگرام شهر کاغذ دیواری در گلپایگان


شماره تماس :

آدرس :


فروشگاه کاغذ دیواری در گلپایگان

در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در گلپایگان ، هرچیزی که یک مشتری برای خرید کاغذ دیواری احتیاج دارد فراهم شده است . از تنوع در طرح ها و محصولات بگیرید تا مشاوره ی صحیح و قیمت های مناسب . فروشگاه شهر کاغذ دیواری گلپایگان به جرات یکی از با کیفیت ترین ها و مطمئن ترین ها در بورس کاغذ دیواری گلپایگان است و شما خدماتی نظیر خدمات فروشگاه شهر کاغذ دیواری در گلپایگان را در جای دیگر نخواهید یافت. در شهر کاغذ دیواری گلپایگان تنوع محدود به طرح ها و محصولات نیست و قیمت ها هم بسیار متنوع هستند و این موضوع گویای این است که ما با هر بودجه ای که دارید پذیرای شما خواهیم بود.یکی دیگر از عوامل موثر در کیفیت یک فروشگاه کاغذ دیواری تجربه است و شما در اولین برخوردتان با عوامل مجموعه شهر کاغذ دیواری پی به تجربه ی آن ها خواهید برد. در این فروشگاه کاغذ دیواری ، ریزترین اصول و قواعد انتخاب و نصب کاغذ دیواری اجرا خواهد شد و شما شاهد نتیجه ای فوق العاده خواهید بود.

قیمت کاغذ دیواری در گلپایگان

همانطور که گفتیم کاغذ دیواری ها از قیمت های مختلفی برخوردار هستند.حال اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید اما بودجه تان برای نصب کاغذ دیواری با کیفیت ، در تمام دیوارهای خانه کافی نیست و از طرفی نمیخواهید کاغذ دیواری کم دوام و بی کیفیت خریداری کنید ، ما پیشنهاد دیگری برایتان داریم‌. میتوانید تنها قسمت هایی از دیوار را کاغذ دیواری نصب کنید. معمولا این قسمت ها ، نقاط مرکزی و مورد توجه خانه هستند که نصب کاغذ دیواری در آن نقاط ، جلوه ی بی نظیری به خانه ی شما میبخشد. میتوانید دیوار پشت تلوزیون را انتخاب کنید که بیشتر از سایر دیوارها در مرکز دید قرار دارد. در محاسبه ی قیمت ، بخش دیگری هم به هزینه نصب اختصاص پیدا میکند.اگر دیوارها احتیاج به تعمیر و زیرسازی سنگین داشته باشند قاعدتا هزینه ی نصب کاغذ دیواری شما هم افزایش پیدا خواهد کرد ، چون اصولا بهتر است نصب کاغذ دیواری روی دیوار صاف و بدون رطوبت انجام شود و درصورت عدم رعایت این نکته نتیجه ی تمیزی دریافت نخواهید کرد ؛ پس سعی نکنید بخاطر کمی هزینه ی کمتر قید تعمیرات را بزنید. در شهر کاغذ دیواری گلپایگان نصاب های حرفه ای و کاربلد ما در ازای دریافت منصفانه ترین قیمت این کار را به نحو احسن انجام خواهند داد . بدیهیست که موثرترین عامل در محاسبه ی قیمت کاغذ دیواری تعداد رول هایی است که شما خریداری میکنید و البته هرچه کاغذ دیواریتان با کیفیت تر و فضای مورد نظر بزرگتر باشد قیمت هم برای شما افزایش خواهد یافت. اطمینان داشته باشید که در فروشگاه شهر کاغذ دیواری گلپایگان منصفانه ترین و مناسب ترین قیمت را پرداخت خواهید کرد.

تاریخچه و مزایای کاغذ دیواری

اگر حضور ذهن داشته باشید در گذشته اکثر خانه ها به یک شکل بودند و دکوراسیون داخلی و زیبایی آن بیشتر محدود به خانه های قشر مرفه بود. کمتر کسی از کاغذ دیواری استفاده میکرد و نهایت خلاقیتی که در دکوراسیون خانه ها به کار میرفت گچبری در سقف ها و تعبیه چند طاقچه در دیوار بود. امروزه وضعیت تغییر کرده است و هر کس بسته به محیط و بودجه اش سعی میکند زیباترین فضا را برای خود فراهم کند. تغییر در دکوراسیون میتواند نصب چند تابلو روی دیوار باشد یا استفاده از گل و گیاه در فضای خانه. ولی این مطلب در رابطه با یک تغییر اساسی است ، یعنی نصب کاغذ دیواری . سابقه ی استفاده از کاغذ دیواری ها به کشور چین برمیگردد و با اینکه سال های زیادی از ابداع اولین کاغذ دیواری میگذرد، همچنان طرفداران خود را دارد و یکی از بزرگترین ابزارهای موجود در تغییر دکوراسیون محسوب میشود. حال اگر قصد خرید و نصب کاغذ دیواری دارید یا اینکه به دنبال ایجاد یک تغییر اساسی در دکوراسیون خانه هستید مطالعه ی این مطلب خالی از لطف نیست. در این مطلب درباره یک فروشگاه کاغذ دیواری فوق العاده در گلپایگان و اصول و قواعد نصب کاغذ دیواری صحبت خواهیم کرد.

کاغذ دیواری خارجی در گلپایگان

امروزه اکثر مشتری ها بیشتر تمایل به خرید کاغذ دیواری های خارجی دارند چون بسته به کیفیتشان مقرون به صرفه تر هستند‌. منظور ما از مقرون به صرفه بودن این است که شما در ازای خرید کاغذ دیواری با کیفیت و با دوام که مدت زمان زیادی عمر میکند مبلغ بیشتری پرداخت میکنید و تا مدتها احتیاج به تعویض و تعمیر نخواهید داشت. اما اگر فقط به دنبال کاغذ دیواری ارزان هستید ، کاغذ دیواری های ایرانی قیمت کمتری دارند ولی بعد از مدتی احتیاج به تعویض و تعمیر پیدا میکنند. در واقع طبق تجربه ی ما بهتر است از همان ابتدا در ازای کمی هزینه ی بیشتر، کاغذ دیواری با کیفیت تهیه کنید و بعد از خرید مجبور به پرداخت هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض نشوید . کاغذ دیواری های خارجی شامل انواع مختلفی میشوند. ارزان ترین کاغذ دیواری های خارجی، کاغذ دیواری های چینی هستند و گران قیمت ترین آن ها کاغذ دیواری های ایتالیایی که  جزء کاغذ دیواری های لاکچری و بسیار خاص محسوب میشوند و جلوه ای منحصر به فرد به خانه ی شما میبخشند . در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در گلپایگان ، انواع کاغذ دیواری با کیفیت های متفاوت، از جدیدترین و به روزترین نمونه های خارجی دیده میشود و شما میتوانید با هر بودجه ای اقدام به خرید کاغذ دیواری های خارجی کنید.

بورس کاغذ دیواری در گلپایگان

شرکت شهر کاغذ دیواری سال ها کوشیده است که در راستای جلب رضایت مشتریان ، بهترین خدمات را ارائه دهد.شرکت شهر کاغذ دیواری ، بعد از گذشت سال ها فعالیت در این زمینه تبدیل به موثرترین و بزرگترین مجموعه زنجیره ای فروش کاغذ دیواری در کشور شده است ؛ اما لازم به ذکر است که کسب این مهم ، ذره ای از تلاش عوامل شهر کاغذ دیواری نکاسته است و ما همواره سعی در ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان خود داریم. شعبه ی شهر کاغذ دیواری در گلپایگان قطع به یقین قابل اعتمادترین و باسابقه ترین فروشگاه کاغذ دیواری در بورس کاغذ دیواری گلپایگان است. پس در انتخاب خود تردید نکنید. امیدواریم هرچه زودتر شما را در فروشگاه شهر کاغذ دیواری در گلپایگان ملاقات کنیم.

کاغذ دیواری گلپایگان اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب گلپایگان

کاغذ دیواری اتاق خواب گلپایگان

کاغذ دیواری اتاق خواب گلپایگان