شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در یاسوج

مژده به اهالی استان شریف کهگیلویه و بویراحمد :

شهر کاغذ دیواری به نزدیکی شما آمد.

به دنبال استقبال بینظیر شما هم وطنان گرامی در استان کهگیلویه و بویراحمد بر آن شدیم تا نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در یاسوج را رسما افتتاح نماییم.

محصولات متنوع نمایندگی شهر کاغذ دیواری در یاسوج شامل انواع کاغذ دیواری های رولی از تمامی برند ها و کشورهای تولیدکننده،انواع کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی از بهترین متریال و با طرح های متنوع در تمامی رنگ بندی ها.

ساعت بازدید نمایندگی شهر کاغذ دیواری در یاسوج همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در یاسوج لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در یاسوج

شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در یاسوج

در خدمتتان هستیم با معرفی یکی دیگر از شعبمان در شهر زیبای یاسوج. شهر کاغذ دیواری در یاسوج انواع خدمات تغییر دکوراسیون را خدمت شما عزیزان عرضه میکند و در تمامی مراحل این پروسه من جمله انتخاب محصول،نصب و حتی مراقبت های بعد از خرید شما را همراهی میکند.شهر کاغذ دیواری یاسوج یکی از بزرگترین و مهم ترین فعالان کاغذ دیواری در یاسوج است که تمامی محولات خود را با بالاترین کیفیت خدمت شما عزیزان ارائه میکند.در این مجموعه ما قصد داریم که در فضایی آرام و محیطی زیبا در خدمت مشتریان عزیز باشیم و نهایت رضایت شما را جلب کنیم. شما بعد از مطالعه این مطلب اطلاعاتی در خصوص خرید کاغذ دیواری و فروشگاه شهر کاغذ دیواری در یاسوج کسب خواهید کرد.همراه ما باشید.

تنوع رنگ در شهر کاغذ دیواری یاسوج

قطعا میدانید که هر رنگی دارای نماد خاصی است و بهتر است متناسب با هر محیط از رنگ مناسب آن استفاده شود.به عنوان مثال رنگ قرمز نماد عشق،شور و اشتیاق و انرژی است یا رنگ مشکی نماد قدرت و پیچیدگی است.اگراستفاده از رنگ ها به طور مناسب صورت نگیرد منجر به بروز یک اشتباه بزرگ در طراحی داخلی خواهد شد. به عنوان مثال استفاده از کاغذ دیواری مشکی برای فضای یک مطب چندان مناسب نیست.یا اینکه استفاده از کاغذ دیواری رنگ قرمز برای فضای یک دفتر وکالت ایده ی جالبی به نظر نمیرسد.چون دفتر یک وکیل باید نشان دهنده اقتدار و قابل اعتماد بودن وی باشد و بهتر است برای یک دفتر وکالت از رنگ هایی مثل مشکی یا طوسی استفاده کنیم.در رابطه با انتخاب کاغذ دیواری خانه هم این قاعده صدق میکند. به عنوان مثال برای آشپزخانه باید رنگی انتخاب شود که نماد صمیمیت و انرژی در خانواده باشد که رنگ هایی مثل لیمویی یا نارنجی شاید گزینه های جذابی باشند.یا اینکه برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب که محل آرامش و استراحت شماست باید از رنگ هایی استفاده شود که نماد آرامش و آسایش هستند، مثل رنگ های آبی آسمانی یا سبز روشن. البته انتخاب رنگ به رنگ سایر اجزای خانه هم بستگی دارد ولی اگر به دنبال ایجاد یک تغییر از صفر تا صد هستید به این نکات حتما توجه کنید.ما در شهر کاغذ دیواری در یاسوج در رابطه با تمامی این موارد به شما توضیح خواهیم داد و اگر به دنبال اطلاعاتی دقیق تر و گسترده تر هستید حتما به شهر کاغذ دیواری در یاسوج مراجعه کنید.

کارهای تک و خاص

وقتی به مغازه های کاغذ دیواری متعدد مراجعه کنید متوجه میشوید که یک سری از طرح های تکراری در همه ی مغازه ها وجود دارند. ولی اگر به دنبال کاغذ دیواری هایی هستید که تک و خاص باشند و نمونه ی آن ها را در هیچ مغازه و خانه ای نبینید حتما به فروشگاه کاغذ دیواری ما در یاسوج مراجعه کنید.جدیدترین طرح ها و مدل ها و به روزترین کاتالوگ ها را تنها میتوانید در شهر کاغذ دیواری یاسوج پیدا کنید. در این فروشگاه کاغذ دیواری شما از تنوع طرح ها و رنگ های ما حیرت زده خواهید شد. پس وقت خود را با گشتن در مغازه های مختلف هدر ندهید و هر چه سریعتر به شهر کاغذ دیواری در یاسوج بیایید.

اهمیت نصب اصولی

نصب کاغذ دیواری از نصب سایر پوشاننده های دیوار بسیار راحت تر است و زمان کمتری هم میطلبد.برای نصب کاغذ دیواری تنها کافیست که اسباب و اثاثیه منزل را تا یک الی دو متر از دیوار فاصله دهید.ولی برای رنگ یا سایر پوشاننده ها باید خیلی احتیاط کنید تا وسایل خانه رنگی نشوند.پس از این لحاظ کاغذ دیواری انتخاب بسیار خوبی است.ولی اگر نصب کاغذ دیواری درست صورت نگیرد ممکن است ظاهر بد و نامرتبی به خانه ی شما بدهد پس حتما از کسانی که تخصص در این کار دارند کمک بگیرید و سعی نکنید بخاطر کمی هزینه کمتر خودتان این کار را انجام دهید.در فروشگاه کاغذ دیواری یاسوج ما بهترین ها را برای انجام این کار به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع کاغذ دیواری و جنس آن ها

برای این که بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید بهتر است شناخت کاملی از کاغذ دیواری ها و انواع مختلف آن به دست بیاورید. انتخاب کاغذ دیواری محدود به رنگ و طرح نیست.در شهر کاغذ دیواری یاسوج ما به شما در رابطه با جنس هر محصول توضیح میدهیم و در پایان شما متناسب با بودجه و سلیقه تان انتخاب میکنید.انواع مختلفی از کاغذ دیواری در شهر کاغذ دیواری یاسوج موجود است .کاغذ دیواری از جنس کاغذ که قابلیت شستشو ندارند چون در آن های وینیل به کار نرفته است و این نوع از کاغذ دیواری به هیچ عنوان برای استفاده در مناطق شرجی و مرطوب پیشنهاد کاغذ دیواری از جنس پارچه است . این دسته از کاغذ دیواری ها علاوه بر زیبایی و ، نمیشوند.یکی دیگ ر از این انواع کاغذ دیواری از جنس وینیل،کاغذ ، خاص بودنشان مقاومت بالایی دارند. سایر کاغذ دیواری ها مثل کاغذ دیواری بافته نشده دیواری از جنس فلزات و کاغذ دیواری از جنس مواد طبیعی.ما در شهر کاغذ دیواری در یاسوج توضیحات کامل تر و جامع تری درباره انواع این کاغذ دیواری ها را به شما ارائه میکنیم.

انواع کاغذ دیواری از نظر طرح

امروزه سبک و طرح کاغذ دیواری ها محدود به مدرن و کلاسیک و اسپرت نیست. تعدد و تنوع طرح ها به حدی بالاست که انتخاب را برای مشتری سخت میکند. پس سعی کنید از طریق هماهنگی آن ها با سایر اجزای خانه انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر به سبک سنتی علاقه مند هستید میتوانید از طرح های بته جقه ما دیدن کنید.اگر میخواهید به فضای خود جان ببخشید و محیط را زنده نشان بدهید میتوانید از طرح های سه بعدی استفاده کنید.در فروشگاه کاغذ دیواری در یاسوج ما انواع طرح ها را به شما نشان خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که کدامیک مناسب استفاده در فضای مورد نظر شماست. شک نکنید که ما از هر نظر شایسته اعتماد شما هستیم. پس هرچه زودتر به شهر کاغذ دیواری یاسوج بیایید و بهترین خرید عمرتان را انجام دهید.

کاغذ دیواری یاسوج اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب یاسوج

کاغذ دیواری اتاق خواب یاسوج

کاغذ دیواری اتاق خواب یاسوج