شیک‌ترین دکوراسیون تلویزیون دیواری

دکوراسیون تلویزیون دیواری:

دکوراسیون تلویزیون دیواری در این سال‌ها بسیار مورد توجه واقع شده، زیرا تلویزیون در هر اتاقی که قرار بگیرید نقطه کانونی آن فضا می‌شود.

شکل، ابعاد و فناوری تلویزیون‌های امروزی به گونه‌ای است که می‌توان آن را بر روی دیوار نصب کرد، این قابلیت هم موجب بهره‌وری بیشتر از فضا می‌شود و هم جذاب‌تر است.

همانطور که اشاره شد، تلویزیون نقطه کانونی هر اتاق است، بنابراین برای جلوه و نمای شیک‌تر دکوراسیون، محل قرارگیری تلویزیون را برجسته‌سازی و دیزاین می‌کنند.

دکوراسیون تلویزیون دیواری

 طراحی دکوراسیون تلویزیون دیواایدهنکاتری

اولین گام انتخاب دیوار برای نصب تلویزیون است، چند نکته مهم را در نظر داشته باشید:

  • تلویزیون نقطه کانونی می‌باشد، مبلمان، تختخواب یا سایر لوازم در حول آن چیده می‌شود. پس دقت کنید محل مناسبی را انتخاب کنید که در مقابل و اطراف تلویزیون به اندازه کافی فضا برای چیدمان مبل یا تختخواب وجود داشته باشد.
  • نکته مهم دیگر نور اگر بطور مستقیم بر صفحه تلویزیون بتابد شما برای مشاهده تصاویر دچار مشکل می‌شوید، پس هرگز تلویزیون را روی دیواری که روبروی پنجره قرار دارد و نورخورشید مستقیم بر آن می‌تابد نصب نکنید.
  • نکته آخر تلویزیون را در ارتفاع مناسبی نصب کنید که در هنگام تماشا، گردن و چشم شما دچار آسیب دیدگی نشود.

نوبت به طراحی دکوراسیون تلویزیون دیواری می‌رسد. شما باید محل قرارگیری تلویزیون را در فضا برجسته سازی کنید، از این رو دیوار پشت تلویزیون دارای اهمیت بسیاری است، شما متناسب با دکوراسیون اتاق می‌توانید این دیوار را دیزاین کنید.

اگر دکوراسیون شما چوبی است می‌توانید از تخته چوب یا پنل چوبی در رنگ، بافت و طرح هماهنگ با کفپوش، مبلمان و دکوراسیون اتاق استفاده کنید، متریال سنگ و چوب در کنار هم گرمی، شیکی و جذابیت منحصربه فردی به فضا می‌دهند شما می‌توانید برای سِت شدن دکوراسیون چوبی اتاق با دکوراسیون تلویزیون دیواری، از سنگ آنتیک یا طبیعی هم برای تزئین دیوار استفاده کنید.

استفاده از رنگ متضاد، کاغذ دیواری یا آجر هم می‌تواند انتخاب شما برای دیزاین دیوار پشت تلویزیون باشد، با کمی خلاقیت می‌توانید در اطراف تلویزیون شلف‌های دیواری با طرح و مدل‌های خلاقانه بسازید و بر روی آن‌ها لوزام دکوری قرار دهید. فقط دقت کنید به هیچ وجه دیوار را شلوغ نکنید.

ایده دکوراسیون تلویزیون دیواری

ایده دکوراسیون تلویزیون دیواری

اما یک راه ساده، بی‌دردسر و شیک برای دکوراسیون داخلی تلویزیون دیواری، استفاده از میزتلویزیون دیواری است این میزها بر روی دیوار فیکس می‌شوند و طرح‌های جذابی به صورت یکپارچه، پلکانی و خطی برش خورده دارند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه، ذوق و خلاقیت خودتان یک میز دیواری طراحی کنید و سفارش ساخت آن را بدهید. میزدیواری با متریال چوبی یا ام دی اف بخاطر رنگ، بافت و اینکه با هر سبک دکوراسیون سِت می‌شود بسیار مورد پسند است.

نورپردازی در دکوراسیون تلویزیون دیواری یک اصل مهم برای شیکی و جذابیت فضا است. از نورهای مخفی برای تزئین دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید، چراغ‌های تزئینی شیک برای دیزاین میز تلویزیون دیواری به کار ببرید.