طراحی جذاب دکوراسیون داخلی منزل در اصفهان

دکوراسیون داخلی منزل در اصفهان:

طراحی جذاب دکوراسیون داخلی منزل در اصفهان، این روزها سلیقه و ذائقه اکثر مردم در طراحی دکوراسیون، متمایل به دو سبک مدرن و کلاسیک شده است.

دکوراسیون داخلی منزل در اصفهان، هم از این قاعده مستثنی نیست، باید این وجود هر خطه از ایران آداب و فرهنگ و سنتی خاصی دارد که می‌توان آن‌را به وضوح در طراحی دکوراسیون منزل شان مشاهده کرد.

نام اصفهان که بر زبان می‌آید ناخودآگاه تصویر بناهای تاریخی این شهر با آن معماری باشکوه و تزئینات داخلی خیره کننده در ذهن مجسم و تداعی می‌شود، مردم اصفهان با هنر خوگرفته‌اند و زندگیشان با هنر عجین و آراسته شده، آجرکاری، کاشی کاری هنوز هم جایگاه خاصی در دکوراسیون داخلی منزل در اصفهان دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل در اصفهان، با وجود استادکاران ماهری که در نهایت ظرافت و زیبایی سقف‌ها، دیوارها و ستون را گچ‌بری می‌کنند، قطعاً نمی‌تواند عاری از جذابیت و زیبایی باشد.

زیبایی دکوراسیون داخلی منزل در اصفهان به همین ختم نمی‌شود و ذوق و هنر مردم این شهر را می‌توان در ترکیب رنگ‌ها و چیدمان صنایع دستی اصیل ایرانی در کنار لوازم و تجهیزات مدرن غربی مشاهده کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل در اصفهان

طراحی دکوراسیون داخلی منزل در اصفهان

از 250 صنایع دستی موجود در ایران 196 صنایع دستی متعلق به اصفهان می‌باشد و این شهر به همین دلیل پایتخت صنایع دستی ایران است، انواع ظروف و لوازم دکوری خاتم کار، مینا کاری شده، منبت کار، قلمکار این شهر در بسیاری از خانه‌های ایرانیان جلوه‌گری می‌کند.

اما در مورد مردم این شهر وضع به گونه‌ای دیگر است، دکوراسیون داخلی منزل در اصفهان، بدون استثنا با انواع صنایع چوبی نظیر مبلمان، میزپذیرایی و میزکنسول و آینه‌ی گره چینی شده، ظروف پذیرایی نقره‌کاری شده یا فیروزه کاری و سایرصنایع دستی اغوا کننده که هنر دستان توانای استادکاران و هنرمندان اصفهانی است، دیزاین می‌شود.

ارزش صنایع دستی در دکوراسیون داخلی منزل در اصفهان به اندازه‌ای است که هر دختری در این شهر عروس می‌شود بسته به توانایی مالی، در جهیزیه‌اش چند قلم از صنایع دستی این شهر به چشم می‌خورد.