طراحی داخلی خانه دوبلکس رویایی، لوکس و مدرن

طراحی داخلی خانه دوبلکس، معمولا ًبه دو سبک کلاسیک و مدرن انجام می‌شود، هر یک از این سبک‌ها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد و اگر اصول صحیح طراحی در آن رعایت شود، خانه دوبلکس از یک فضای زیبا و خلاقانه فراتر می‌رود و به یک خانه رویایی ، آرامبخش و دل انگیز تبدیل می‌شود.

خانه دوبلکس، خانه‌ای یک طبقه است که با معماری زیبا و خلاقانه دو قسمت پذیرایی و نشمین از اتاق خواب‌ها از هم مجزا شده‌اند و یک راه پله این دو بخش را به هم متصل می‌کند. بنابراین راه پله در خانه دوبلکس بسیار مهم است و طرح، مدل و متریال راه پله می‌تواند بر جذابیت و زیبایی طراحی داخلی خانه دوبلکس بیفزاید.

طراحی داخلی خانه دوبلکس به سبک کلاسیک

طراحی داخلی خانه دوبلکس به سبک کلاسیک

طراحی داخلی خانه دوبلکس به سبک کلاسیک، شیک اما پرهزینه است این سبک طراحی معمولاً مناسب خانه‌های با متراژ بالا است.

در طراحی به سبک کلاسیک به تزئینات سقف و دیوارها اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود، استفاده از رنگ‌های سفید و طلایی در طراحی داخلی خانه دوبلکس، فضای لوکس و کلاسیک را بیشتر القاء می‌کند لوسترهای پرزرق و برق، مبلمان استیل و انواع اشیای تزئینی درطراحی داخلی خانه دوبلکس، استفاده می‌شود.

راه پله‌ها در سبک کلاسیک معمولاً به شکل مارپیچ یا ساده با متریال سنگ وچوب، اما باشکوه طراحی می‌شوند.

طراحی داخلی خانه دوبلکس به سبک مدرن

طراحی داخلی خانه دوبلکس به سبک مدرن

طراحی داخلی خانه دوبلکس به سبک مدرن طرفداران بیشتری دارد هم به جهت کم هزینه بودن و هم سادگی و زیبایی که القاء می‌کند. در این سبک از طراحی، خلاقیت بیشتری برای طراحی داخلی خانه دوبلکس می‌توان به خرج داد و دیگر اینکه این سبک طراحی برای هر متراژی کوچک یا بزرگ مناسب است.

راه پله‌های مارپیچی بر جذابیت طراحی داخلی خانه دوبلکس به سبک مدرن می‌افزاید و بسته به اندازه و فرم خانه، به فرم گرد، نیم دایره یا سه طرفه با متریال چوب، سنگ، فلز و شیشه طراحی می‌شود.

راه پله با متریال چوب گرمای بیشتری را القاء می‌کند و متریال فلز و شیشه سرد است و باید برای گرم کردن فضای خانه از رنگ‌های گرم در طراحی داخلی خانه دوبلکس استفاده نمود.

در طراحی داخلی خانه دوبلکس به سبک مدرن، فضای خانه، ساده، خلاقانه و جذاب طراحی می‌شود خبری از انواع تزئینات پر زرق و برق نیست. نورپردازی اهمیت زیادی دارد معمولاً از پنجره های بزرگ برای دریافت نور طبیعی استفاده می‌شود.

استفاده از رنگ سفید و قهوه‌ای در ترکیب رنگ محیط می‌تواند فضا را لاکچری کند.

اگر متراژ خانه دوبلکس پایین است استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی فضا را بزرگتر و دلبازتر جلوه می‌دهد.

تلویزیون معمولاً روی دیوار نصب می‌شود و از میز تلویزیون استفاده نمی شود.

باید به هارمونی و ترکیب رنگ فضای خانه و لوازم با هم توجه ویژه‌ای کرد.