طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه، گیرا و جذب کننده!

طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه:

نحوه طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه، تاثیر بسزایی در جذب بانوان برای خرید دارد. ما در عصری زندگی می کنیم که صنعت مد با شتابی فزاینده در حال پیشروی است و رقابت در عرصه فروش بسیار تنگاتنگ شده است.

در این بازار رقابتی، گوی سبقت را کسانی می‌ربایند که نیاز بازار و مشتریان را بهتر درک کنند و از نظر روانی بر مشتری تاثیر بگذارند و توانایی جذب بالایی داشته باشند، یکی از مهمترین فاکتورها در جذب مشتری بخصوص بانوان نحوه طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه است.

نورپردازی در طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه اولین و مهمترین اصل در طراحی جذاب می‌باشد. در ویترین نور را بر روی لباس‌های داخل ویترین متمرکز کنید، از نورهایی استفاده کنید که بیشترین درخشش و جلوه را به لباس ها بدهند، استفاده از نور سفید داخل مغازه و داخل قفسه‌ها باعث می شود تا رنگ لباس‌ها بهتر دیده شود.

ویترین را شلوغ نکنید، جدیدترین و زیباترین اجناس داخل بوتیک را در ویترین به نمایش بگذارید، رنگ و نور باید باهم هارمونی داشته باشند، سبک و استایل خاصی که معرف شما و برندتان باشد را استفاده کنید.

ویترین هر فصل را متناسب با همان فصل طراحی کنید. ذوق و خلاقیت داشته باشید و با استفاده از تصاویر یا المان‌های خاص ویترین را طراحی کنید.

طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه به نحو تاثیرگذار

طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه به نحو تاثیرگذار

در طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه باید به ترکیب رنگ، نظم، آرامش و راحتی مشتری و خلاقیت اهمیت داد. ترکیب رنگ باید هارمونی داشته و چشم‌نواز باشد. می‌توانید از تابلوها و تصاویر هنری مرتبط برای افزایش زیبایی و جلوه بهتر بوتیک استفاده کنید.

چیدمان باید به نحوی انجام شود که مشتری راحت به اجناس دسترسی داشته باشد و اجناس جدید در بهترین نقطه قرار داده شود تا مشتری در آرامش انتخاب خود را انجام دهد.

در طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه نظم بسیار مهم است اما اجناس را یکدست و یکنواخت در داخل بوتیک قرار ندهید و از آویزها به اشکال مختلف، شلف‌های دیواری، قفسه‌ها و مانکن‌ها بصورت ایستاده و نشسته به صورتی خلاقانه بسته به اندازه فضای داخل بوتیک استفاده کنید.

داشتن یک اتاق پرو مناسب به نحوی که مشتری راحت و در آرامش لباس مورد نظرش را امتحان کند تاثیر زیادی در رضایت مشتری از خرید دارد.

در صورتیکه اندازه بوتیک شما اجازه می‌دهد حتما فضایی را برای نشستن همراه مشتری در نظر بگیرید.