طراحی دکوراسیون آپارتمان ۸۰ متری

دکوراسیون آپارتمان 80 متری:

ممکن است در ابتدا اینطور به نظر برسد که طراحی دکوراسیون آپارتمان 80 متری با توجه به کم بودن فضا بسیار دشوار است و بسیاری از افراد و حتی برخی از طراحان تصور می­‌کنند.

اگر دارای آپارتمان­هایی با متراژ زیاد نباشند، نمی‌­توان خانه خود را به زیبایی طراحی نمایند. اما در واقعیت اینطور نیست و شما می­‌توانید طراحی دکوراسیون آپارتمان 80 متری خود را به زیبایی انجام دهید و فضایی بی‌نظیر خلق کنید.

این مسئله زمانی برای شما ساده‌­تر خواهد شد که فضای موجود را با آپارتمان­‌هایی که زیربنای کمتر از 50 متر دارند مقایسه نمایید.

بنابراین خواهید دید که شما فضای کافی برای پیاده سازی ایده‌­هایتان را دارید. در این مقاله نکاتی بیان می‌­شوند که به شما کمک خواهند کرد آپارتمان خود را به زیبایی طراحی نمایید.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون آپارتمان

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون آپارتمان 80 متری:

با توجه به کم بودن فضای داخلی، برای طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان 80 متری انتخاب رنگ مناسب اهمیت زیادی دارد. رن‌گ­ها باید به گونه­‌ای انتخاب شوند که فضا را بزرگ­تر از آنچه هست نشان دهند و در عین حال فضای بی‌نظیر و دلپذیر ایجاد نمایند.

به طور کلی برای روشن نشان دادن فضا بهتر است از رنگ­‌های روشن و ملایم مثل سفید یا کرم استفاده کرد. استفاده از چندین رنگ مختلف در طراحی دکوراسیون ممکن است باعث شود فضا شلوغ و بهم ریخته به نظر برسد که به هیچ عنوان ایده آل نخواهد بود.

بنابراین بهتر است یک رنگ ملایم و مناسب به عنوان تم اصلی طراحی دکوراسیون در نظر گرفته شود.

برای خنثی کردن سردی ناشی از استفاده از رنگ‌­های روشن می­‌توان از برخی عناصر رنگی و متضاد استفاده کرد اما این مسئله باید محدود و کنترل شده باشد تا باعث ایجاد زیبایی بیشتر شود.

به عنوان مثال می‌­توان از یک پرده قرمز رنگ یا یک تابلوی نقاشی بزرگ با رنگ‌­های شاد استفاده کرد. همچنین استفاده از تعدادی گلدان طبیعی باعث ایجاد حس بی‌نظیری در فضای دکوراسیون آپارتمان 80 متری خواهد شد.