طراحی دکوراسیون داخلی تالار جذاب و لوکس

دکوراسیون داخلی تالار:

طراحی دکوراسیون داخلی تالار، در جذب مشتری تاثیر شگرفی دارد. هر چند با گسترش زندگی شهری، کوچک شدن فضای منازل و تغییر ذائقه و سلیقه مردم در سبک پذیرایی انواع جشن‌ها و مراسمات، ازعروسی و عزا تا میهمانی‌های رسمی و غیررسمی در تالار پذیرایی انجام می‌شود و این باعث رونق تالارها شده است.

اما در طی دو دهه اخیر تعداد تالارها هم، افزایش چشمگیری داشته، اینجاست که اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی تالار مشخص می‌شود و تالاردارانی که تالارشان، از دکوراسیون داخلی شیک و جذابتری برخوردار باشند گوی سبقت را از دیگران می‌ربایند.

دکوراسیون داخلی تالار جذاب

نکات طراحی دکوراسیون داخلی تالار

  • رنگ

ترکیب رنگ دکوراسیون داخلی تالار، بر جذابیت، شیکی و لوکسی فضای تالار می‌افزاید رنگ سفید یک رنگ خنثی است که قدرت زیادی برای ترکیب با سایر رنگ‌ها دارد و همچنین فضای تالار را بزرگتر، دلبازتر و تمیزتر جلوه می‌ده.

د در طراحی دکوراسیون داخلی تالار لوکس و مجلل از ترکیب رنگ سفید و طلایی، سفید و بنفش، سفید و زرشکی و سفید و آبی استفاده می‌کنند.

محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد و فقط باید در انتخاب رنگ توجه داشت که رنگ‌ها خیلی سرد و بی روح یا بیش از اندازه گرم و پرحرارت نباشند.

  • مبلمان

میز و صندلی و مبلمان هم از نظر ظاهری فرم و رنگ و هم از نظر چیدمان دارای اهمیت هستند. در دکوراسیون داخلی تالار لوکس و گرانقیمت، از مبلمان و میز و صندلی‌های کلاسیک استفاده می‌شود، چوب این میز و صندلی‌ها تراش خورده، ظریف، پرزرق و برق و کار شده هستند.

اما در تالارهای کم هزینه‌تر، مبلمان و میز و صندلی‌های با فرم ساده و راحت برای نشستن استفاده می‌شود. می‌توان برای صندلی‌ها روکش پارچه‌ای شیک در رنگ‌های مختلف طراحی کرد این هم در جلوه و رنگ ظاهری تاثیر دارد و هم براحتی می توان روکش‌ها را تعویض و شستشو کرد.

چیدمان میز و صندلی‌ها باید به گونه‌ای باشد که نه بیش از اندازه گنجایش فضا را پر کند و باعث شلوغی شود و نه اینکه خیلی فاصله‌دار باشد که محیطی سرد و غیر صمیمی بوجود آورد. اندازه میز و صندلی‌ها باید متناسب و استاندارد باشد دور یک میز 6 نفره، 8 یا 10 صندلی به هیچ وجه نباید چیده شود.

دکوراسیون تالار

  • تزئینات

در دکوراسیون داخلی تالار، استفاده از گل نقش زیادی در جذابیت و شیکی فضا دارد. گل‌ها ضمن اینکه شادابی و طراوت زیادی به فضا می‌دهند، زیبایی خیره کننده‌ای ایجاد می‌کنند و فضا را رمانتیک و دلپذیر می‌سازند.

برای اینکه ترکیب رنگ گل‌ها با ترکیب رنگ دکوراسیون داخلی تالار هارمونی داشته باشد، معمولاً از گل‌های سفید و صورتی کم رنگ استفاده می کنند.

با گل‌ها می‌شود تزئینات زیادی انجام داد. می‌تواند گل‌ها را به شکلی زیبا دسته نموده در گلدان‌های زیبا قرار داد سر تمام میزها گذاشت، از گل آرایی می‌توان برای جایگاه عروس و داماد استفاده کرد.

ترفند دیگر تزئین با گل آویز کردن گل‌ها از سقف است که در میان نور لوسترها زیبایی اغواکننده دارد و می‌توان با گل‌ها دالانی در ورودی تالار مخصوص عبور عروس و داماد ایجاد کرد.