طراحی دکوراسیون صورتی چرک

دکوراسیون صورتی چرک:

طراحی دکوراسیون صورتی چرک، استفاده از رنگ صورتی در طراحی دکوراسیون منزل بیشتر برای اتاق خواب و اتاق دخترانه مورد استفاده قرار می‌­گیرد.

به طور کلی رنگ صورتی رنگ مورد علاقه اغلب دختران است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این رنگ عاشقانه و ملایم فقط در طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه استفاده می‌­نمایند.

اما خوب است بدانیم که استفاده از رنگ­ صورتی در سایر بخش‌­های منزل نیز کاربردهای زیادی دارد و اگر بخواهیم از رنگ­‌های کلیشه‌­ای مثل کرم و قهوه‌­ای برای طراحی دکوراسیون منزل فاصله بگیریم و کمی خلاقیت به خرج دهیم، استفاده از رنگ صورتی نیز می­‌تواند باعث ایجاد فضایی جذاب و دلنشین برای منزل شود.

با توجه به این که رنگ صورتی دارای طیف گسترده‌­ای از رنگ‌­ها است بنابراین می­توان از برخی از آن‌­ها که رنگ­‌هایی ملایم‌­تر هستند. یکی از بهترین­ رنگ‌­های طیف صورتی دکوراسیون صورتی چرک است که برای هال و پذیرایی منزل انتخاب مناسبی است.

در این مقاله نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون صورتی چرک برای قسمت­‌های مختلف منزل نکاتی بیان شده است.

دکوراسیون صورتی چرک برای منزل

دکوراسیون صورتی چرک برای منزل

برای طراحی دکوراسیون صورتی چرک در قسمت هال و پذیرایی منزل یکی از بهترین­ انتخاب­‌ها استفاده از رنگ صورتی چرک برای مبلمان است، زیرا علاوه بر زیبایی این رنگ چون رنگی روشن است فضای منزل را روشن‌­تر می­‌کند و این ویژگی به خصوص برای خانه­‌های کوچک بسیار مناسب است.

از سوی دیگر با توجه به این که رنگ صورتی روشن رنگی شفاف نیست استفاده از آن برای مبلمان که به طور مداوم مورد استفاده قرار می­‌گیرند و احتمال کثیف شدن آن‌ها زیاد است، بسیار مناسب است.

یکی دیگر از موارد استفاده از دکوراسیون صورتی چرک در منزل استفاده از این رنگ برای دیوارها است. این رنگ علاوه بر زیبایی خاصی که دارد باعث دلپذیر شدن فضای خانه می­‌شود و هماهنگی خوبی نیز با سایر رنگ­‌ها دارد، به همین علت انتخاب بسیار مناسبی برای رنگ دیوارها است.