طراحی دکوراسیون مغازه روسری فروشی

دکوراسیون مغازه روسری فروشی:

برای جذب مشتری بیشتر، طراحی دکوراسیون مغازه­ روسری فروشی نقش مهم و بسزایی دارد. علاوه بر کیفیت و تنوع رنگ در روسری، دکوراسیون مغازه­ روسری فروشی باید به گونه‌­ای باشد که مناسب با فضا و نوع مشتری و منطقه‌­ای که در آن مغازه روسری فروشی قرار دارد، ­باشد. با گذر زمان و تغییر نیازها و سلیقه­‌ی مشتریان، صاحبان این مشاغل باید اطلاعات کافی و لازم را در این باره داشته باشند.

در این مقاله به اصول مربوط به طراحی دکوراسیون مغازه­ روسری فروشی می‌­پردازیم و راهکارهایی را که بتوانید باعث جذب مشتری بیشتر شود را مورد بررسی قرار می‌­دهیم.

مواردی که هنگام طراحی دکوراسیون مغازه­ روسری فروشی باید به آن توجه داشت، نوع محصولات عرضه شده توسط شما و متراژ مغازه­ روسری فروشی است.

طراحی دکوراسیون مغازه­ روسری فروشی، خود به دو بخش مجزا شامل: ویترین مغازه­ روسری فروشی و دکوراسیون داخلی است که در ادامه به بیان این دو مورد به صورت مفصل برای شما عزیزان می‌­پردازیم.

نقش ویترین در طراحی دکوراسیون برای مغازه­ روسری فروشی

نقش ویترین در طراحی دکوراسیون برای مغازه­ روسری فروشی

  • ویترین مغازه­ روسری فروشی اولین فضایی است که می­توان از طریق آن اقدام به جذب مشتری نمود. با توجه به متراژ مغازه­­ روسری فروشی اقدام به طراحی ویترین جهت دکوراسیون مغازه­ روسری فروشی خود کنید.
  • همیشه ایده­‌های جدید نقش بیشتری در جذب مشتری خواهند داشت.
  • اینکه در هر ساعت چند نفر در ساعات مختلف از جلوی مغازه رد می­‌شوند و از ویترین مغازه­ شما دیدن می­‌کنند، بسیار مهم است که نورپردازی مناسب به ویترین سبب جذب مشتری­‌ها در نگاه اول می­‌شود.
  • رنگ غالب ویترین یا رنگ روسری­‌های عرضه شده در ویترین و به روز بودن آن از عوامل مهم جذب مشتری است.
  • ویترین خود را بسیار شلوغ طراحی نکنید که از هر جای آن روسری آویزان باشد. با زیاد بودن روسری در ویترین امکان دیده نشدن برخی از طرح‌­ها وجود دارد و نیز امکان انتخاب توسط مشتری را کاهش می‌­دهد.

دکوراسیون داخلی مغازه­­ روسری فروشی

دکوراسیون داخلی مغازه­­ روسری فروشی

  • طراحی بخش داخلی دکوراسیون مغازه­ روسری فروشی باید به گونه‌ای باشد که انواع روسری­‌ها به خوبی به نمایش گذاشته شوند و جنس، رنگ و مدل آ‌‌ن‌ها قابل رؤیت باشد تا رضایت مشتری افزایش یابد. با توجه به ابعاد کوچکی که این نوع پوشاک به خود اختصاص می­‌دهد، دکور داخلی و قفسه بندی باید به گونه‌­ای باشد که بالاترین میزان نمایش را داشته باشد. رگال‌های موجود در مغازه می­‌تواند دسترسی مشتری به محصول را افزایش دهد.
  • دکوراسیون داخلی مغازه­ روسری فروشی اغلب به صورت قفسه‌­ای و از جنس ام دی اف (MDF) می­‌باشد. رنگ و تنوع در این نوع دکور می‌­تواند منحصر به فرد و متناسب با روحیه­‌ی مشتریان باشد.
  • در نظر گرفتن فضایی برای دیدن و تست کردن آن‌ها و آینه‌­ی مناسب در فضای داخلی مغازه­­ روسری فروشی باعث بالا رفتن احتمال خرید مشتریان می­‌‎شود. مغازه­‌های کوچک روسری فروشی، گاهاً با این مشکل روبرو می‌­شوند که مشتری آن‌ها امکان تست کردن روسری را ندارد.
  • در نظر گرفتن فضایی برای انتظار برای همراهان همراه با قرار دادن چند صندلی در این فضا متناسب با دکوراسیون شما خالی از لطف نیست و باعث افزایش میزان رضایت مشتریان می­‌شود.
  • رنگ فضای داخلی و نورپردازی نیز نقش مهمی در دلنشین کردن این فضا دارد. با نورپردازی خاص در فضای داخلی می‌­توانید جدیدترین و بروزترین محصولات خود را به نمایش مشتریان بگذارید.
  • بوی خوش، موسیقی ملایم، دمای مناسب با فصل در فضای داخلی را در نظر داشته باشید.

نکات مربوط به طراحی دکوراسیون برای مغازه­ روسری فروشی

نکات مربوط به طراحی دکوراسیون برای مغازه­ روسری فروشی

  • از این نکته غافل نشویم که محل مغازه­ روسری فروشی در کجا قرار دارد و موقعیت مغازه به چه صورتی می‌­باشد.
  • افزایش نورپردازی همیشه سبب افزایش جذب مشتری نخواهد شد بلکه سبب افزایش مصرف برق و گرمای فضای داخلی مغازه­­ روسری فروشی می­‌شود.
  • سعی کنید هفته‌­ای یکبار روسری­‌های موجود در ویترین خود را بروز کنید. این کار باعث افزایش جذب مشتری­ می­‌شود.
  • جنس دکور باید به صورتی باشد که به بافت روسری آسیب نرساند.
  • در طراحی دکوراسیون مغازه­ روسری فروشی حتماً از قبل مشتریان خود را از نظر سن، تحصیلات، درآمد و تمایل خرید و میزان به روز بودن، بسنجید.

خلاصه­‌ی مطلب:

با توجه به گذر زمان و تغییر سلیقه‌­ی مشتریان لازم است افرادی که در ارتباط با عرضه و فروش روسری هستند، اطلاعات خود را بروز کرده و متناسب با تغییرات، طراحی دکوراسیون مغازه­‌ روسری فروشی خود را تغییر دهند. این کار باعث افزایش شانس دیده شدن محصولات و افزایش مشتری و در نهایت منجر به افزایش درآمد می­‌شود.

در این مقاله به بررسی اصولی درباره­‌ی ویترین و فضای داخلی­ مغازه­ روسری فروشی به صورت مجزا و مفصل پرداختیم. با رعایت این اصول و نکاتی که در این مقاله بازگو کردیم، می­‌توانید باعث افزایش رضایت مشتریان خود شوید.