طراحی مدرن دکوراسیون داخلی سفید

دکوراسیون داخلی سفید:

دکوراسیون داخلی سفید، یکی از انواع دکوراسیون محبوب است. رنگ سفید نماد آرامش، شادی، صلح، دوستی، پاکی، الهام، امید و انرژی مثبت می‌باشد، همین خصایص رنگ سفید در کنار قدرت ترکیب بی‌نظیر این رنگ با سایر رنگ‌ها سبب شده تا طرفداران زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی بخصوص سبک مدرن داشته باشد.

فرض کنید قرار است یک نقاشی بکشید. انتخاب رنگ کاغذ باشماست، می‌توانید کاغذ رنگی یا سفید را برای نقاشی برگزینید، حالا شما کدام رنگ را انتخاب می‌کنید؟

به احتمال خیلی زیاد سفید، به این دلیل که طرح و رنگ بر روی لوح یا کاغذ سفید جلوه بهتری دارد و رنگ‌ها نمایانتر خواهند بود و هر رنگی بر تن سفید کاغذ می‌نشیند و جلوه و زیبایی‌اش را به غایت به نمایش می‌گذارد.

حالا با همین ذهنیت و تصور به سراغ طراحی دکوراسیون داخلی سفید بروید، بله! شما بدون حتم در ترکیب رنگ ها آزادتر هستید و المان ها هم، خودشان را بهتر و بیشتر جلوه می دهند.

دکوراسیون داخلی سفید

نکات دکوراسیون داخلی سفید

برای داشتن یک دکوراسیون داخلی سفید، جذاب، شیک و مدرن، قانون 10-30-60 را که براساس آن 60 درصد رنگ فضا را سقف، دیوار و کف تشکیل می‌دهد، 30 درصد مبلمان و 10 درصد سایر لوازم تزئینی را مد نظر قرار دهید.

به این ترتیب برای طراحی دکوراسیون داخلی سفید، دیوار و سقف باید سفید باشد و اگر تمایل به دکوراسیون کاملاً سفید دارید مناسب‌تر این است که کفپوش هم سفید باشد.

30 درصد از رنگ فضا را مبلمان به خود اختصاص می‌دهد، بنابراین رنگ غالب مبلمان هم باید سفید باشد و شما می‌توانید به رنگ سفید مبلمان رنگ یا رنگ‌های دلخواهتان را بیفزایید.

این کار را با دقت، ظرافت و خلاقیت انجام دهید تا دکوراسیون داخلی سفید، شما جذاب و چشم‌نواز شود. یکی از محاسن مبلمان سفید این است که براحتی با تغییر سال، می‌توانید رنگ منتخب سال را به شیوه های مختلف به آن بیفزاید.

10 درصد هنوز در فضا باقی مانده، که شامل لوازم تزئینی می شود این 10 درصد می تواند معجزه‌ای در شیکی و جذابیت فضای شما انجام دهد.

می‌توانید یک گلدان گل بزرگ با گیاهان سبز بلند مانند بامبو را در گوشه‌ای از فضا قرار دهید، رنگ سبز به دکوراسیون داخلی سفید روح و طراوت می‌بخشد.

دکوراسیون سفید

یک اثر هنری مانند یک نقاشی با ترکیب رنگ گرم می‎تواند با روح و روان شما در طراحی دکوراسیون داخلی سفید، بازی کند و جلوه‌ای خیره کننده به فضا ببخشد.

ترکیب رنگ سفید با متریال چوب مانند کفپوش جنس چوب یا سایر تزئینات مانند قفسه، شلف دیواری، میز تلویزیون دیواری با بافت و ترکیب رنگ‌های مختلف هم بسیار جذاب و شیک است.

رنگ سیاه یا مشکی در مقابل سفید قرار دارد و حضورشان با هم در فضا ایجاد کنتراست می‌کند و ریتم یا ضرب آهنگ زیبایی به دکوراسیون می‌دهد.