طراحی مدرن و منحصربه فرد دکوراسیون داخلی باغ ویلا

دکوراسیون داخلی باغ ویلا:

طراحی دکوراسیون داخلی باغ ویلا، به شیوه مدرن و امروزی هم باعث افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری ویلا می‌شود، هم راحتی و رفاه بیشتری را به همراه دارد.

این روزها برای لختی فاصله گرفتن و دوری از هیاهوی زندگی شهری، تمدد اعصاب و بازیابی انرژی، زندگی و سکونت در حواشی طبیعت و مناطق خوش آب و هوا قطعاً بهترین راهکاراست.

از اینرو ایده داشتن باغ ویلا برای گذران اوقات فراقت و تفریح به ذهن افراد خطور می‌کند و طبیعتاً پیش از اقدام و ساخت بدنبال طراحی دکوراسیون داخلی باغ ویلا خواهند بود.

نکات طراحی دکوراسیون داخلی باغ ویلا

نکات طراحی دکوراسیون داخلی باغ ویلا

برخی تصور می‌کنند اگر مساحت زمین ویلایشان بجای 700 متر، 1500 متر بود، قطعاً شیک و جذابتر می‌شد. این در حالیست که در طراحی و معماری باغ ویلا، اندازه مساحت زمین در زیبایی و شیک بودن ویلا تاثیر زیادی ندارد و فقط بر امکانات رفاهی و تفریحی ویلا افزوده می‌شود و یک ویلای 700 متری می‌تواند به اندازه یک ویلای 1500 متری زیبا باشد و بلکه از آن هم زیباتر باشد، فقط باید برای زیباسازی اصولی را رعایت کنید.

  • سقف‌ها بلند، دیوارها سفید، پنجره‌ها و درب‌ها بزرگ شیشه‌ای

در دکوراسیون داخلی باغ ویلا باید سقف بلند و دیوارها سفید باشد. درب ساده یا کشویی یا پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای که نور خورشید را به داخل ویلا هدایت می‌کنند سبب روشنی، دلبازی و همچنین آرامش و روح بخشی فضای ویلا می‌شوند و ضمن آنکه از داخل ویلا منظره طبیعت سرسبز و چشم نواز باغ را هم می‌توان دید که این زیبایی و جذابیت طراحی داخلی باغ ویلا را مسحورکننده می‌نماید.

  • ترکیب رنگ

در دکوراسیون داخلی باغ ویلا از رنگ‌های طبیعت الهام گرفته می‌شود سفید، مشکی و قهوه‌ای رنگ‌های خنثی هستند که در ترکیب با رنگ سرد و سبز گیاهان فضایی آرامبخش، زیبا و فریبنده بوجود می‌آورند.

  • کفو سقف

چوب بخاطر بافت منحصربه فرد و رنگ متنوع و گرمایی که در محیط تولید می‌کند و هماهنگی با طبیعت بهترین گزینه برای کفپوش و همچنین دیزاین سقف می‌باشد.

دکوراسیون داخلی باغ ویلا

  • مبلمان و آکسسوری‌ها

دکوراسیون داخلی باغ ویلا حقیقتاً نیازی به تزئین خارق‌العاده‌ای ندارد، زیرا منظره چشم‌نواز طبیعت که از همه جهات ویلا قابل مشاهده می‌باشد، زیبایی و جذابیت دلفریبی بوجود می آورد. در هر حال ویلای مدرن به سبک مدرن هم دکور می‌شود شعار زیبایی در سادگی است را در این سبک فراموش نکنید و مبلمان راحتی با ترکیب رنگ متناسب با فضا، برای ویلا بهترین انتخاب است.

خلاق باشید. می‌توانید از المان‌های هنری در ترکیب با طبیعت استفاده کنید، مانند ساخت یک باغچه زیبا و کاشت یک درخچه تزئینی در آن، یا آویز سبدهای حصیری یا درست کردن یک تاب با یک صندلی حصیری خاص در فضای داخلی یا ساخت آبنما با حوضچه ماهی قرمز یا طراحی یک آکواریوم مدرن و شیک با انواع ماهی‌های تزئینی که این ایده به نسبت آبنما و حوضچه می‌تواند تناسب بیشتری با فضای مدرن داشته باشد هرچند که در سبک مدرن محدودیت و هنجار خاصی وجود ندارد.

دکوراسیون باغ ویلا

طراحی دکوراسیون داخلی باغ ویلا

  • استفاده از تکنولوژی بر کیفیت زندگی و رفاه شما می‌افزاید رفاه و آسایش و حتی امنیت شما در زندگی امروزی در گرو انواع امکانات و تجهیزاتی است که دارای تکنولوژی پیشرفته است.

بنابراین برای برخورداری از رفاه و امنیت و آسایش در دکوراسیون داخلی باغ ویلا به بهره‌گیری از تکنولوژی توجه ویژه داشته باشید و سیستم‌های امنیتی و برق ویلایتان را هوشمندسازی کنید و می‌توانید از سلول‌ها، پنل‌های خورشیدی برای تامین برق و آب گرم مصرفی استفاده کنید و صاحب ویلای دوستدار طبیعت داشته باشید، برای آبیاری باغ و فضای سبز هم می‌توانید از آبیاری قطره‌ای هوشمند بهره بگیرید.

مزایای-اجرای-محوطه-سازی-فضای-سبز-حیاط-ویلا

  • طراحی خارجی ویلا

در طراحی فضای خارجی باید به جانمایی صحیح المان‌هایی نظیر آلاچیق، باربیکیو، آبنما، استخر و تونل طبیعت دقت کرد و برای باغچه‌های مخصوص گل کاری و فضا سبز، کاشت انواع درخت و پوشش گیاهی منطبق بر منطقه آب و هوایی فضای مناسب اختصاص داد و برای زیباترین کردن منظره طبیعت از هیچ هزینه‌ای مضایقه نکرد چون هدف از باغ ویلا لذت زندگی در طبیعت و تماشای مناظر دیدنی آن است. طراحی زمین بازی را هم در محوطه فراموش نکنید بسته به مساحت زمین ویلا شما می‌توانید یک زمین ورزشی و بازی داشته باشید.