فضایی شیک و منحصربه فرد با دکوراسیون چوبی

دکوراسیون چوبی:

فضایی شیک و منحصربه فرد با دکوراسیون چوبی، دکوراسیون چوبی از زمره عامه پسندترین دکوراسیون‌های مورد استفاده در منازل، ادارات و اماکن تجاری است.

چوب گرمایی دارد که موجب دلنشین‌تر شدن فضا می‌شود و دارای قدرتی بی‌نظیر در ترکیب با متریال‌های دیگر نظیر سنگ،شیشه، فلز و سایر اجزای یک دکوراسیون می‌باشد. بسیاری بر این باورند برای شیک‌تر شدن هر فضایی می‌توان از دکوراسیون چوبی استفاده کرد.

شیک‌ترین دکوراسیون چوبی

دکوراسیون چوبی تقریباً مورد علاقه و پسند عموم مردم است و برخی در دکوراسیون از مبلمان چوبی، سقف، دیوار، کف، کابینت، لوازم دکوری و انواع لوازم چوبی برای تزئین استفاده می‌کنند و برخی از افراد هم هستند که علاقه وافری به چوب دارند و در خانه‌ها یا امکان تمام چوب زندگی و کار می‌کنند.

  • مبلمان

مبلمان دکوراسیون چوبی

در ساختمان و ساختار اکثر مبلمان منزل و اداری چوب به کار رفته اما در برخی از انواع مبل، چوب‌ها بیشتر نمایان هستند، مانند مبلمان چوبی که در بدنه مبل چوب یکدست و مقاومی به کار رفته است یا اینکه بر روی چوب مبلمان منبت کاری شده که باعث جلوه زیباتر مبلمان می‌شود.

مانند مبلمان استیل، کلاسیک، سلطنتی، شزلون و مبلمان سنتی ایرانی که هر کدام از این مبلمان‌ها در سبکی از دکوراسیون کاربرد دارند.

در دکوراسیون چوبی مدرن که در جامعه ما بسیار هم پرطرفدار است شما می‌توانید از مبلمان راحتی با رنگ‌های متناسب و هماهنگ با فضا استفاده کنید.

  • قفسه‌های چوبی

دکوراسیون قفسه‌های چوبی

قفسه‌های چوبی یا شلف‌های دیواری در رنگ، ابعاد و اشکال گوناگون هم در خانه بسیار کاربردی است و هم زیبایی خاصی به فضا می‌دهد روی قفسه می‌توانید گلدان‌های کوچک گل طبیعی یا مصنوعی بگذارید یا اشیای دکوری زیبا بر روی آن بچینید کمی خلاق‌تر باشید.

می‌توانید از قفسه‌های چوبی برای تفکیک فضا هم استفاده کنید حتی شکل و فرم قفسه می‌تواند خاص و منحصر باشد و خودش مانند یک شی دکور جلوه کند.

  • کتابخانه چوبی

دکوراسیون کتابخانه چوبی

یک کتابخانه زیبا و باشکوه چوبی می‌تواند جلوه‌ای شیک و مدرن به خانه شما ببخشد و همچنین نشانه‌ای از هویت و فرهنگ خانه شماست.

  • برجسته‌سازی فضاها با چوب

در طراحی یک دکوراسیون چوبی، شما می‌توانید برخی از فضاها را به وسیله پانل‌های چوبی و طراحی با چوب برجسته کنید. برای مثال برای جلوه بیشتر تلویزیون پشت آن یک پنل چوبی قرار دهید یا تمایل دارید یک شی زیبا را که روی دیوار قراردهید و می‌خواهید جلوه و نمای بیشتری داشته باشید.

می‌توانید از تخته‌های چوب یا پانل‌های چوبی بارنگ و بافت مختلف بر روی دیوار استفاده کنید و آن شی را در آن قسمت نصب کنید با نورهای مخفی و تمرکز نور بر روی آن قسمت فضایی شیک ایجاد کنید. می‌توانید بخشی از دیوار را با تکه‌های چوب رنگی تزئین کنید برای مثال یک پازل چوبی بزرگ روی دیوار ایجاد کنید.

  • استفاده از طرح‌های چوبی برای حمام و سرویس بهداشتی

استفاده از طرح‌های چوبی برای حمام و سرویس بهداشتی

استفاده از چوب در سرویس بهداشتی و حمام گرمابخش و حس زیبایی را برانگیخته می‌کند و به شیک و مدرن بودن خانه شما کمک می‌کند.

استفاده از کفپوش و سقف‌های چوبی دردکوراسیون چوبی می‌تواند بر زیبایی و درخشش خانه شما بیفزاید.

نورپردازی حرفه‌ای مدرن و استفاده از گل و گیاه در تزئین دکوراسیون چوبی، نشاط و انرژی به خانه می‌دهد.