نحوه چیدمان دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب

دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب

نحوه چیدمان دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب، بنفش یکی از رنگ‌های روح بخش و مدرن است، انتخاب دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب، بر احساسات و عواطف تاثیر می‌گذارد. بنفش یاسی نماد عشق و آرامش است و طیف‌های ملایم بنفش یعنی یاسی و ارغوانی سبب اعتماد به نفس و عزت نفس می‌شود.

استفاده از دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب کودکان قوه‌ی تخیل و خلاقیت کودکان را افزایش می‌دهد. بنفش رنگی جذاب، پرطرفدار و مدرن در عین حال پیچیده است که باید با ظرافت و مهارت آن‌را در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کرد.

بنفش رنگی نه گرم و نه سرد است و دارای طیف رنگی قدرتمند شامل بنفش یاسی، ارغوانی، بنفش آبی و بنفش قرمز است،اگر از طیف های ملایم یعنی یاسی و ارغوانی در اتاق خواب استفاده شود سبب آرامش می‌شود.

اگر دنبال یک فضای رومانتیک و آرام‌بخش هستید، رنگ دیوارها را بنفش خیلی ملایم کنید. در عناصر تخت خواب روتختی، بالشت ها و ملحفه‌ها از طیف رنگی بنفش استفاده کنید و اگر دوست دارید از بالشت‌های طرح دار  بنفش استفاده کنید.

در دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب، حواستان باشد طرح‌های شلوغ با رنگ تند بنفش استفاده نکنید، زیرا باعث آشفتگی شما می‎شود. ترکیب نور سفید و بنفش به رمانتیک‌تر شدن فضا کمک می‎کند. گل یاسمن سفید و زرد و شمع سفید را، کنار تخت خواب از یاد نبرید.

اصول طراحی دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب

اصول طراحی دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب

دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب، مجلل و پرزرق و برق:

بنفش رنگ سلطنتی و لوکس است. در دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب اگر تمایل دارید اتاق خواب شما مجلل و پرزرق و برق باشد از تخت خواب، لوستر، مبلمان، پرده و اشیای تزئینی لوکس و کلاسیک استفاده کنید و برای رنگ دیوارها، عناصر تخت خواب و اشیای اتاق طیف رنگی پررنگ‌تری از بنفش را انتخاب کنید.

دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب، ساده و مدرن:

در طراحی مدرن خبری از اشیای تزئینی متعدد و لوکس نیست و دیوارها و اتاق در عین سادگی خلاقانه طراحی می‌شوند هر طیف رنگی از بنفش را که تمایل دارید می‌توانید ترکیب کنید و در دکوراسیون بنفش برای اتاق خواب به کار ببرید و فقط به یاد داشته باشد رنگ بنفش تند باعث آشفتگی می‌شود.

رنگ‌هایی که با بنفش ترکیبی زیبا می‌سازند شامل نقره‌ای، طوسی، زرد و سبز هستند که برای اتاق خواب دختر خانم‌ها ترکیب بنفش با نقره‌ای یا طوسی می‌تواند اتاق را مانند اتاق یک پرنسس شیک کند، ترکیب رنگ زرد و بنفش و سبز و بنفش اتاق کودکان را زنده و شاداب می‌کند.