شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در خوی

مجموعه شهر کاغذ دیواری مفتخر است به اطلاع شما هم میهنان عزیز به خصوص مردم شریف استان آذربایحان غربی برساند که نمایندگی رسمی شهر کاغذ دیواری در خوی رسما افتتاح شد.

از مردم فهیم استان آذربایجان غربی، ارومیه و بخصوص شهر خوی دعوت می نماییم، تا با مراجعه به شهر کاغذ دیواری در خوی از با کیفیت ترین محصولات مجموعه شهر کاغذ دیواری اعم از کاغذ دیواری های رولی از بهترین برندهای روز دنیا، کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی از تمامی طرح های روز دنیا استفاده نمایید و بهترین دیزاین را مطابق سلیقه خود رقم زنید.

ساعات بازدید از نمایندگی شهر کاغذ دیواری در خوی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

برای مشاهده طرح های سه بعدی نمایندگی شهر کاغذ دیواری در خوی لطفا کلیک کنید.

کانال تلگرام نمایندگی شهر کاغذ دیواری در خوی


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری در خوی

در سال های گذشته صنعت کاغذ دیواری همواره در حال پیشرفت بوده است.تا جایی که امروزه کاغذ دیواری یکی از مهم ترین آیتم های تغییر دکوراسیون محسوب میشود. کاغذ دیواری میتواند تبدیل به  جذاب ترین قسمت خانه ی شما شود و جنبه ی متفاوتی به خانه ی شما ببخشد.ایده ی استفاده از کاغذ برای پوشاندن دیوار توسط چینی ها ابداع شد و بعدها فرانسوی ها از کاغذ دیواری استقبال کردند و امروزه استفاده از کاغذ دیواری به قدری رواج یافته است که یکی از صنعت های مهم در دکوراسیون محسوب میشود. امروزه بازار تولید کاغذ دیواری بسیار رقابتی است و کشورهای مختلفی مثل چین، فرانسه، ایتالیا،آلمان،آمریکا و… سعی در تولید بهترین و با کیفیت ترین کاغذ دیواری ها دارند.فروشگاه شهر کاغذ دیواری هم به عنوان بزرگترین پخش کننده و فروشنده ی کاغذ دیواری در ایران سعی در ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان دارد‌.یکی از شعب شهر کاغذ دیواری در خوی واقع شده است.فروشگاه شهر کاغذ دیواری در خوی ، با کار آزموده ترین و مجرب ترین پرسنل و همچنین ارائه با کیفیت ترین محصولات ، آماده خدمت رسانی به مردم عزیز خوی میباشد.در ادامه ی مطلب توضیحات بیشتری در رابطه با شهر کاغذ دیواری در خوی و خرید کاغذ دیواری خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری در خوی

انتخاب صحیح کاغذ دیواری تحت تاثیر عوامل متعددی است. کاغذ دیواری ها شامل انواع مختلفی هستند و هرکدام از ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی برخوردار هستند.در واقع انتخاب کاغذ دیواری مناسب بستگی به این نکته دارد که شما در وهله ی اول چه توقعاتی از کاغذ دیواری منزل خود دارید. مشاوران و کارشناسان حرفه ای و با تجربه ی ما در شهر کاغذ دیواری ابتدا در رابطه با سلیقه و شرایطتان با شما صحبت خواهند کرد و سپس شما ، با صدها گزینه ی زیبا و با کیفیت مواجه خواهید شد. پیشنهاد ما این است که در مرحله ی اول سبک هر قسمتی از خانه که قصد دارید برای آن جا کاغذ دیواری تهیه کنید را تشخیص دهید. بعد از آن رنگ هایی که در سایر اجزای خانه به کار رفته است را یادداشت کنید تا هنگام خرید از انتخاب رنگ های متفاوت خودداری کنید. بعد از شناسایی رنگ ها مشاورین ما در شهر کاغذ دیواری در خوی ، رنگ های متناسب با رنگ انتخابی شما را معرفی خواهند کرد. تنوع در کاغذ دیواری بسیار بالاست و ممکن است با دیدن کاتالوگ های متعدد در انتخاب سردرگم شوید.مراحلی که برای انتخاب کاغذ دیواری ذکر شد کار را برای شما راحت تر میکند. نکته ی دیگری که قابل ذکر است قیمت کاغذ دیواری است. معمولا اینطور تصور میشود که کاغذ دیواری های ارزان قیمت بی کیفیت هستند و بعد از مدتی کثیف میشوند و امکان شستشوی آن ها هم وجود ندارد. از طرفی کاغذ دیواری های قابل شستشو هم قیمت بالایی دارند و هر کسی توانایی خرید آن ها را ندارد. اما فروشگاه شهر کاغذ دیواری کاملا این عقیده را رد میکند. در شهر کاغذ دیواری ما برای هر بودجه ای گزینه های با کیفیتی پیشنهاد میکنیم و اجازه نخواهیم داد شما به خاطر بودجه ی کم ، کاغذ دیواری بی کیفیت خریداری کنید.

قیمت نصب کاغذ دیواری در خوی

مرحله آخر این پروسه نصب کاغذ دیواری است. چسباندن کاغذ دیواری و محاسبه قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل ، متراژ فضای مورد نظر است. بهتر است متراژ مورد نظر توسط یک متخصص نصب کاغذ دیواری محاسبه شود و بعد از آن اقدام به خرید کنید تا در صورت کم یا زیاد بودن تعداد رول های کاغذ دیواری، متحمل ضرر نشوید و بدانید از هر نوع انتخابی، چقدر تهیه کنید. مسئله ی بعدی که در محاسبه ی قیمت کاغذ دیواری موثر است ،مجموع اقداماتی است که نصاب کاغذ دیواری باید قبل از نصب روی دیوار انجام دهد .این اقدامات شامل از بین بردن سوراخ ها و تو رفتگی های دیوار،  در صورت وجود رطوبت از بین بردن رطوبت دیوار ،زیر سازی صحیح و… میباشد. محاسبه ی قیمت نصب به نوع کاغذ دیواری انتخابیتان نیز برمیگردد. به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری های پشت چسب دار بسته به زحمت کمی که دارند قیمت کمی دارد. راهنمایی های تخصصی تر در حوزه نصب کاغذ دیواری در شهر کاغذ دیواری خوی توسط همکاران ما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

انواع طرح های کاغذ دیواری در خوی

طرح های کاغذ دیواری انواع مختلفی دارند که در این قسمت در رابطه با هر کدام توضیح مختصری خدمتتان ارائه خواهیم داد.در دکوراسیون سبک مدرن همیشه روی سادگی تاکید میشود.کاغذ دیواری های سبک مدرن هم از همین قائده پیروی میکنند و طرح هایی ساده دارند. معمولا انتخاب این سبک برای خانه های کوچک پیشنهاد میشود چون کاغذ دیواری های شلوغ باعث کوچکتر دیده شدن فضا میشوند. کاغذ دیواری های کلاسیک که بیشتر مورد پسند خانواده های ایرانی هستند از طرح های شلوغ و سلطنتی برخوردار هستند که این سبک دکوراسیون بیشتر برای فضاهای بزرگ پیشنهاد میشود. چون شلوغی بیش از حد محیط باعث ایجاد حس نا آرامی در شما میشود.علاوه بر آن ترکیب سبک کلاسیک یا سلطنتی با فضای کوچک باعث ایجاد یک تناقض بزرگ در دید بیننده میشود. کاغذ دیواری های سه بعدی که بعضاً در قالب پوسترها هم به فروش میرسند باعث تغییر به سزایی در محیط میشوند. ما معمولا به مشتریان پیشنهاد میکنیم که کل فضای خانه را با کاغذ دیواری های سه بعدی نپوشانند چون جلوه ی زیبایی ندارد ؛ بلکه بهتر است تنها یک قسمت از خانه که بیشتر در مرکز توجه است را با کاغذ دیواری سه بعدی بپوشانید؛ مثل پشت تلوزیون یا دیواری که جنب میز ناهار خوری است.سبک اسپورت هم که اغلب مورد پسند جوان هاست بیشتر و برای اتاق خواب ها کاربرد دارد ، ناخودآگاه حس راحتی و غیر رسمی بودن را به بیننده القا میکنند.انواع و اقسام این طرح ها در شهر کاغذ دیواری خوی موجود هستند و شما میتوانید مطابق با سلیقه و هدفتان انتخاب کنید.

بورس کاغذ دیواری در خوی

معمولا برای خرید ابتدا به جایی مراجعه میکنیم که بورس آن محصول در آن منطقه است. فروشگاه شهر کاغذ دیواری در خوی سالهاست که در بورس کاغذ دیواری حرف اول را میزند.به شهر کاغذ دیواری مراجعه کنید و اطمینان داشته باشید که ما نهایت سعیمان را در جهت جلب خشنودی و رضایتمندی شما به کار خواهیم گرفت.

کاغذ دیواری خوی اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب خوی

کاغذ دیواری اتاق خواب خوی

کاغذ دیواری اتاق خواب خوی

کاغذ دیواری اتاق خواب خوی

کاغذ دیواری اتاق خواب خوی

کاغذ دیواری اتاق خواب خوی