نکاتی برای طراحی دکوراسیون داخلی زنجان

دکوراسیون داخلی زنجان:

دکوراسیون داخلی زنجان، تفاوت عمده‌ای با سایر نقاط ایران ندارد و قطعاً سلیقه مردم این خطه از ایران در طراحی دکوراسیون داخلی زنجان تاثیر دارد اما ما قصد داریم نکات ریز جالبی را برای طراحی و چیدمان دکوراسیون در شهر زنجان با شما مطرح کنیم.

شهر زنجان به لحاظ آب و هوایی جزء مناطق سرد ایران است، بنابراین می‌طلبد که دکوراسیون داخلی زنجان، فضایی گرم داشته باشد. برای ایجاد حس گرما در طراحی دکوراسیون داخلی می‌بایست به نکاتی توجه کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی زنجان   

نکات طراحی دکوراسیون داخلی زنجان   

  • ترکیب رنگ

برای گرما بخشی به فضای دکوراسیون داخلی زنجان، از رنگ‌های گرم و پرانرژی نظیر قرمز، زرد و نارنجی استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی زنجان   

رنگ قرمز، نمادی از حرارت و جوشش و نشان از دمای بالا است و خاصیت تحریک کنندگی و افزایش گردش خون را دارد، معمولاً سایه‌های رنگ قرمز در دکوراسیون کاربرد دارد.

چنانچه به سمت سیاه حرکت کند، مانند رنگ‌های زرشکی، جگری، عنابی، شرابی، حنایی فضایی لوکس بوجود می‌آورند و چنانچه به سمت سفید حرکت کند مانند رنگ‌های صورتی، ارغوانی و سرخابی فضای شاداب را بوجود می‌آورند. برای ایجاد حس گرمای بیشتر در دکوراسیون داخلی زنجان باید از قرمز تیره یا همان قرمزی که به سمت سیاه حرکت می‌کند استفاده کنید.

رنگ نارنجی، رنگ شعله‌های آتش، مواد مذاب و حرارت آن‌ها را تداعی می‌کند، برای همین اثر گرمایی بسیار بالایی دارد.

دکوراسیون زنجان   

رنگ زرد، تداعی کننده نور خورشید است، حس گرمابخشی خورشید در فضای دکوراسیون داخلی زنجان بسیار دلنشین خواهد بود، رنگ زرد طلایی رنگی لوکس است که فضای شما را شیک و لوکس خواهدکرد.

رنگ‌هایی از طیف قهوه‌ای و سفید که رنگ‌های گرم محسوب می‌شوند را هم می‌توان در ترکیب رنگ دکوراسیون داخلی زنجان به کار برد.

چوب ماده‌ای گرمابخش با بافت و ترکیب رنگی زیباست، بنابراین استفاده از متریال چوب برای ایجاد گرما در فضای دکوراسیون داخلی زنجان توصیه می‌شود و می‌توانید برای ایجاد حس گرمای بیشتر از کفپوش جنس چوب برای پوشش کف خانه و یا لوورهای چوبی یا تخته چوب‌های بافته در سقف استفاده کرد.