پوستر دیواری اتاق کودک

جزییات پوستر اتاق کودک

برای اتاق کودک طرح هایی از تصاویر کارتون ها و شخصیت های کارتونی معروف دنیا و انیمیشن به روز مناسب جنسیت کودک کاربرد دارد. پوستر دیواری اتاق کودک دارای رنگ های شاد و متنوع است این رنگ ها را میتوان به راحتی با دکوراسیون اتاق کودک هماهنگ کنید. پوستر دیواری های کودک با نصب به دیوار اتاق به آن جلوه ای خاص و جذاب میدهد و فضای شادی را میسازد. این پوستر ها برخلاف بقیه دیوارپوشها هنگام نصب هیچگونه آلودگی و مشکل ندارد و از همه مهمتر برای کودک دلبندتان هیچ مشکلی ایجاد نمیکند و راحت نصب میشود.

پوستر دیواری

پوستر های دیواری از انواع دیوار پوش های محبوب و پرکاربرد محسوب میشود که امروزه شامل طرح های بی شمار و زیبایی میباشد. این طرح ها شامل طرح گل برجسته، اسپرت، سه بعدی دریا و غیره میباشد. پوستر دیواری ها متشکل از پنل ها یا تکه هایی هستند که هنگام نصب همانند تکه های پازل کنار هم قرار میگیرند و توسط نصاب تصویر را تشکیل میدهند. پوستر دیواری ها در کنار انواع کاغذ دیواری ها یعنی کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری پوستری، میتوانند حالت نصب ترکیبی را ایجاد کنند. به این صورت که همه دیوار ها را کاغذ دیواری بپوشاند اما یک یا دو دیوار رو به رو را پوستر دیواری هارمونی با دکوراسیون مکان و کاغذ دیواری نصب کنند.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستردیواری سه بعدی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع کاغذ های دیواری میباشد که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول دارای عمق میباشد و همچنین با در نظر گرفتن کوچک شدن منازل استفاده از آن بسیار کاربردی به نظر میرسد به این گونه که مکان بزرگتر دیده میشود، در تمام محیط های خانه همانند اتاق کودک، پشت تلویزیون، پذیرایی، هال و… میتوان از آن استفاده کرد. علاوه بر محیط خانه میتوان در محیط های اداری و آموزشی نیز از آن بهره برد. استفاده از این محصول فقط محدود به دیوار نمیباشد و در سقف هم میتوان از آن بهره برد .در کل برای داشتن یک پذیرایی شیک و مدرن و یا داشتن خانه ای زیبا میتوان از این محصول بهره برد. حتی از لحاظ روانشناسی استفاده از آن در دکوراسیون منزل بسیار ایده ال به نظر میرسد.

پوستر دیواری تولد

پوستر های دیواری از انواع دیوار پوش های محبوب و پرکاربرد محسوب میشود که امروزه شامل طرح های بی شمار و زیبایی میباشد. این طرح ها شامل طبیعت، دریا، منظره و غیره میباشند. اکثر طرح ها مناسب افراد بزرگسال است و کودکان نیز حق انتخاب پوستر دیواری مناسب سن خود برای اتاق خوابشان را دارند. یکی از طرح های مناسب کودکان طرح پوستر دیواری تولد است که شامل بادکنک های رنگارنگ، کیک های زیبا، هدیه ها و غیره است و به محیط اتاق آرامش میدهد و با انواع رنگ های شاد نشاط و روحیه را به کودک میبخشد. پوستر دیواری در کنار انواع مختلف کاغذ دیواری در نصب ترکیبی، باهم دکوراسیون زیبایی ایجاد میکنند. انواع کاغذ دیواری یعنی کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری پوستری سه بعدی میباشد.