پوستر دیواری بزرگ

جزییات پوستر دیواری بزرگ

برای تهیه و خریداری پوستر های دیواری دو مدل ابعاد آماده و ابعاد سفارشی وجود دارد. ابعاد آماده که باید به همان اندازه چاپ شده آنها را خریداری کرد و اگر اندازه دیوار مورد نظر ما نباشد مجبورا قسمت هایی از پوستر دروریزی و حذف میشود و اگر هم پوستر کوچک باشد خسته کننده میشود. خوشبختانه در این میان ما پوستر دیواری سفارشی را نیز داریم که برای خریداری آن اول ابعاد دیوار مورد نظرمان را اندازه گیری میکنیم و پس از انتخاب طرح و چاپ، پوستر دقیقا هم اندازه و مناسب دیوار ما میباشد. از نظر اندازه دو نوع پوستر دیواری بزرگ و کوچک موجود می باشند. پوستر دیواری بزرگ زیبایی خاص خود را دارد زیرا استفاده هوشمندانه از تمامی سطح دیوار ها با پوستر در پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، راهرو و محل کار میباشد و در دکوراسیون ما زیبایی چشمگیری را موجب میشود و نقطه کانونی مکان مورد استفاده میشوند.

 

انواع سایز پوستر دیواری بزرگ

پوستر دیواری بزرگ شامل دو نوع 8 تکه و 64 تکه است. 8تکه که پنل ها توسط نصاب کنار هم قرار می گیرند و چسب مخصوص را مانند کاغذ دیواری استفاده میکنند. اما برای 64تکه که هر تکه آن به تنهایی دارای یک طرح مستقل است و میتوانید به هر شکلی که مایل باشید آنها را روی دیوار نصب کنید. میتوان تعداد تکه ها یا شیت ها را نصف کرد و برای دو دیوار استفاده نمود. مثلا 32شیت را برای یک اتاق و مابقی را در دیوار اتاق دیگر و یا حتی میشود در دیوار و سقف پذیرایی از آنها استفاده برد.

 

پوستر دیواری

پوستر های دیواری از انواع دیوار پوش های محبوب و پرکاربرد محسوب میشود که امروزه شامل طرح های بی شمار و زیبایی میباشد. این طرح ها شامل طرح گل برجسته، اسپرت، سه بعدی دریا و غیره میباشد. پوستر دیواری ها متشکل از پنل ها یا تکه هایی هستند که هنگام نصب همانند تکه های پازل کنار هم قرار میگیرند و توسط نصاب تصویر را تشکیل میدهند. پوستر دیواری ها در کنار انواع کاغذ دیواری ها یعنی کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری پوستری، میتوانند حالت نصب ترکیبی را ایجاد کنند. به این صورت که همه دیوار ها را کاغذ دیواری بپوشاند اما یک یا دو دیوار رو به رو را پوستر دیواری هارمونی با دکوراسیون مکان و کاغذ دیواری نصب کنند.