پوستر دیواری گل

 

جزییات پوستر دیواری گل

پوستر دیواری همانند کاغذ دیواری پوشش محبوب دیوار است. کاغذ دیواری دارای سه نوع کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری پوستری سه بعدی است و دارای تفاوت هایی با پوستر دیواری میباشد از جمله اینکه پوستر دیواری شامل تکه ها یا پنل هایی است که هنگام نصب باید پنل ها مانند تکه های پازل توسط نصاب کنار هم قرار بگیرند و به دیوار چسبانده شوند و تصویر دلخواه را ایجاد کنند. پوستر دیواری در انواع طرح های منظره، گل، شهری و غیره موجود است. پوستر دیواری گل تصاویری از انواع گل های زیبا در مدل ها و رنگ های عالی میباشد که برای منازل و محل کار کاربرد دارد و به محیط طراوت و شادابی میبخشد.

 

پوستر سه بعدی گل

یکی از قشنگترین و پر فروش ترین طرح های پوستر دیواری، طرح گل میباشد که فراهم آوردن تصاویر گل ها به صورت سه بعدی تصاویر بسیار جذابی را فراهم میکند و در پوستر دیواری سه بعدی گل این امر فراهم شده است. این پوستر دیواری ها طرفداران بسیاری در علاقمندان به دکوراسیون داخلی و مخصوصا دکوراسیون مدرن دارد. کاغذ دیواری گل در اکثر فضاهای اداری، تجاری و مسکونی قابل کاربرد بوده و جلوه ای زیبا و دلنشین به محیط میدهد. با استفاده از پوستر گل در اتاق خواب و اتاق نشیمن لذت بودن در طبیعت و شادابی را به خانه خود بیاورید. طرحهای کاغذ دیواری شامل تصاویر گلهای گرافیکی وگلهای فانتزی برای تولید کاغذ دیواری سه بعدی میباشد که با استفاده از رنگهای زیبا و طراحی فوق العاده، جلوه ای زیبا و مدرن را به محیط میدهد.

تعریف پوستر دیواری

همانطور که میدانید پوستر دیواری شامل پنل ها یا تکه هایی است که توسط نصاب به هم میچسبند. پوسترهای دیواری به دو صورت عرضه میشوند یکی به صورت ابعاد آماده و دیگری ابعاد سفارشی. بنابراین میتوانید برای خرید پوستر دیواری با هر طرح، اندازه و رنگی که مد نظرتان هست اقدام کنید.