چند ایده طراحی دکوراسیون باغ رویایی

طراحی دکوراسیون باغ:

طراحی دکوراسیون باغ، اهمیت بسیاری دارد، تنها کاشتن گل و هرس درختان باعث زیبایی باغ نمی‌شود، بلکه برای داشتن باغی رویایی باید به محوطه سازی و طراحی دکوراسیون باغ توجه ویژه داشت. با ما همراه باشید تا به شما ایده‌هایی برای رویایی و دل انگیز کردن فضای باغتان بدهیم.

تنوع رنگ باعث زیبایی دکوراسیون باغ می‌شود. پس گل‌های رنگانگ و درختچه‌های مختلف را به شکلی خلاقانه و هنری در باغتان بکارید. درمحوطه سازی باغ از سنگ، سنگ ریزه، چوب، تخته چوب و سرامیک استفاده کنید.

چند ایده رویایی طراحی دکوراسیون باغ، از المان‌های برکه، پل چوبی، آبنما، آلاچیق، مجسمه، تاب و چراغ‌های تزئینی برای روشنایی و نورپردازی در شب استفاده کنید.

مسیرهای جذاب و جادویی برای پیاده‌روی از میان گل‌ها و طبعیت باغ ایجاد کنید، وجود مبلمان یا میزصندلی در محوطه، جلوه باغتان را شیک‌تر می‌کند.

ایده‌های جذاب طراحی دکوراسیون باغ

ایده‌های جذاب طراحی دکوراسیون باغ

اگر صاحب باغی هستید که خیلی به آن رفت و آمد نمی‌کنید یا نمی توانید برای محوطه سازی باغ خیلی هزینه کنید، حتماً این چند ایده ساده و جذاب طراحی دکوراسیون باغ بدردتان می‌خورد.

از تنه‌های درخت بلااستفاده در باغ، به شکل خلاقانه استفاده کنید. تنه‌ها را رنگ کنید و روی آن‌ها را صیقل دهید در جاهای مختلف باغ بعنوان محلی برای نشستن استفاده کنید، با تخته چوب و تنه‌های درخت یک میز ناهارخوری در وسط یا گوشه ای مناسب درست کنید.

در جاهای مختلف باغ باغچه و گلدان چوبی برای کاشت گل درست کنید، کمی خلاق‌تر باشید و در کنده‌های درخت گل‌کاری کنید و کنده‌ها را به شیوه‌های جذاب در نقاط مختلف باغ قرار دهید.

طراحی دکوراسیون باغ ،آلاچیق باعث زیبایی و آرامش فضای باغ می‌شود، آلاچیق درست کنید هرچه طرح و مدل آلاچیق شما خلاقانه‌تر ، جذاب‌تر و چشم نوازتر باشد جلوه باغ شما را زیباتر می‌کند.

کنار آلاچیق یک تاب درست کنید، با استفاده از چوب و سنگ یک حوض و فواره یا مسیری برای جریان آب درست کنید، ترکیب این سه عنصر آلاچیق ، تاب و صدای گوشنواز آب می‌تواند، منظره را رویایی می کند و حس آرامشی عمیق به فضا ببخشد.

دکوراسیون برای باغ، درون تنه‌های درخت با مهارت شکاف ایجاد کنید و داخل شکاف‌ها لامپ هایی قرار دهید و در شب از یک نورپردازی زیبا و خلاقانه در کنار سایر عناصر باغ لذت ببرید.