کاغذ دیواری سه بعدی با طرح سنتی

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی یکی از محصولات جدید در صنعت کاغذ دیواری هستند. تولید کنندگان در این بازار رقابتی ، هرسال سعی در ارائه ی محصولات متفاوت تر و متنوع تر دارند که یکی از این محصولات جدید کاغذ دیواری سه بعدی است. کاغذ دیواری های سه بعدی از لحاظ نوع کاغذ و البته طریقه چاپ با سایر کاغذ دیواری ها تفاوت دارند. از این جهت جلوه ای که از نصب کاغذ دیواری سه بعدی حاصل می آید خاص و منحصر به فرد است. در این کاغذ دیواری گاهی اوقات اجسام را قابل لمس میبینید و گاهی اوقات به وسیله این کاغذ دیواری ها فضا را بزرگتر تصور میکنید. قطعا تا به حال متوجه شگفت انگیز بودن کاغذ دیواری های سه بعدی شده اید . اما موضوع اصلی این مطلب کاغذ دیواری سه بعدی سنتی هستند که به تازگی در خانه های ایرانی دیده میشوند.

کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

قطعا با شنیدن نام (سنتی) نقش و نگارهای شلوغ و طرح های اصیل ایرانی به ذهنتان میرسد و ممکن است با خود فکر کنید که شاید ترکیب کاغذ دیواری سه بعدی سنتی با دکوراسیون های امروزی جالب نباشد! اما باید بگوییم که اینطور نیست! امروزه کاغذ دیواری سه بعدی سنتی میتوانند حتی با دکوراسیون مدرن ترکیب شوند و یک تناقض جذاب حاصل کنند. شاید سبک سنتی و مدرن خیلی دور از هم باشند ، اما امروزه به کار بردن آن ها با یکدیگر ، یک سبک تلفیقی پرطرفدار محسوب میشود. به کمک کاغذ دیواری سه بعدی سنتی ، شما میتوانید نقوش و طرح های قدیمی ایرانی ، کاشی کاری های سنتی و حتی طرح هایی از شاهنامه را در گوشه ای از خانه تان به تصویر بکشید. اگر به معماری اصیل ایرانی علاقه مند هستید و طرح های سنتی شما را به وجد می آورند ، کاغذ دیواری سه بعدی سنتی بی شک انتخابی فوق العاده خواهند بود. این کاغذ دیواری ها تنها به علت سنتی بودنشان جذاب نیستند ؛ بلکه چاپ کاغذ دیواری سه بعدی سنتی به قدری واقعی و ظریف است که بیننده را مات و مبهوت خود میسازد. شما میتوانید در فضای پذیرایی ، به وسیله کاغذ دیواری سه بعدی سنتی ، نقش خیال انگیزی ترسیم کنید و جذابیت خانه ی خود را صد چندان سازید. برخی از کاغذ دیواری سه بعدی سنتی ، تلفیقی از دو سبک مدرن و سنتی هستند که از جدیدترین طرح ها محسوب میشوند. کاغذ دیواری سه بعدی سنتی به حالت یک نقاشی در ابعاد بسیار بزرگ چاپ میشوند و مانند سایر کاغذ دیواری ها یک طرح تکراری در چند رول اجرا نمیشود و این نکته یکی از دلایل منحصر به فرد بودن کاغذ دیواری های سه بعدی سنتی است.کاغذ دیواری سه بعدی سنتی در دو نوع مات و براق موجود است و شما میتوانید مطابق با سلیقه و شرایطتان هر کدام را سفارش دهید. برای فضاهای کم نور بهتر است نوع براق به کار برود تا اندک نور موجود در فضا بازتاب داده شود و شلوغی که اغلب در طرح های سنتی دیده میشود به خانه ظاهری کلافه کننده و تاریک ندهد. کاغذ دیواری سه بعدی سنتی آسانترین راه برای به تصویر کشیدن اصالت و فرهنگ ایرانی هستند و خانه ی شما را به طرز شگفت انگیزی از خامی و سادگی خارج میکنند.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

قیمت کاغذ دیواری های سه بعدی به طور کلی به میزان وضوح و طریقه چاپشان بستگی دارد. البته عوامل دیگری مثل ابعاد ، قابل شستشو بودن و دوام هم در قیمت این نوع کاغذ دیواری ها دخیل هستند. هرچه ظرافت در طراحی بیشتر و کاغذی که طرح روی آن پیاده شده با کیفیت تر باشد ، قیمت افزایش پیدا خواهد کرد. نوع ارزان قیمت تری هم از این دسته طرح ها موجود است که پوسترهای سه بعدی سنتی نام دارند. کاغذ دیواری سه بعدی سنتی در ابعاد مختلف چاپ میشوند و نصبشان هم آسان تر است ، اما شما نباید کیفیتی که در کاغذ دیواری سه بعدی سنتی دیده میشود را از آن ها انتظار داشته باشید. در هر صورت ما به شما اطمینان میدهیم که در فروشگاه های شهر کاغذ دیواری بیشترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت خدمتتان ارائه کنیم.

 

نصب کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

هنگام نصب کاغذ دیواری ، به هیچ عنوان به صرفه جویی فکر نکنید! برای نصب کاغذ دیواری بخاطر پرداخت مبلغ کمتر ، کاغذ دیواری سه بعدی نازنینتان را نابود نکنید و این کار را با پرداخت مبلغی منصفانه به افراد با تجربه و کاربلد بسپارید. البته مراقب باشید با افراد سودجو که از بی تجربگی شما سو استفاده میکنند هم برخورد نکنید و برای نصب کاغذ دیواری متضرر نشوید. نصب غیر اصولی کاغذ دیواری سه بعدی منجر به ظاهری نامرتب و ناخوشایند میشود و از دوام استاندارد و معمول کاغذ دیواری هم میکاهد. در مجموعه فروشگاه های شهر کاغذ دیواری ، نصب کاغذ دیواری سه بعدی سنتی شما ، توسط کارشناسان زبده در این امر انجام خواهد شد.

بورس کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

اگر پنجاه درصد از یک خرید خوب را به انتخابتان اختصاص دهیم ، پنجاه درصد دیگر به فروشگاهی برمیگردد که از آن کاغذ دیواری خود را خریداری میکنید. پس از کنار این موضوع به سادگی رد نشوید و از فروشگاهی خرید کنید که سالهاست در بورس کاغذ دیواری سه بعدی سنتی بی رقیب است. ما شکیل ترین طرح را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه خواهیم کرد. در مجموعه فروشگاه های شهر کاغذ دیواری پذیرای شما عزیزان هستیم.

طرح های سنتی

اگر تا به حال به معماری های قدیمی ایرانی دقت کرده باشید متوجه مشترک بودن یک ویژگی در تمامی آن ها میشوید. نقوش سنتی و زیبای ایرانی! این طرح ها که در فرش ها ، ظرف و ظروف و حتی پوشاک سنتی ایرانی هم مشاهده میشوند ، بسیار چشم نواز و دلپذیر هستند. اگر به شهری مثل اصفهان‌ سفر کنید ، در هر قدمی که بر میدارید ،این طرح های سنتی را مشاهده میکنید. اما امروزه این طرح ها به شکل دیگری در خانه های ایرانی جلوه میکنند. دیگر در خانه های ایرانی خبری از مشبک کاری و منبت کاری و چوب تراشی نیست . اما روح سبک سنتی در خانه های ایرانی همچنان حس میشود. در ادامه به صحبت از یک اتفاق مثبت در جهت زنده نگاه داشتن سبک سنتی خواهیم پرداخت.